امروزه نقش اینستاگرام بر زندگی شخصی و حقیقی ما بیشتر از آنچه که فکر کنید تاثیرگذار بوده است. در این نوشته از سایت پلازا، تصمیم داریم شما را با نحوه مشاهده پست‌ های لایک کرده اینستاگرام آشنا کنیم. پیشنهاد می‌شود در این زمینه با ما همراه باشید.

تاکنون این سوال برایتان پیش آمده که به دنبال روشی برای مشاهده پست‌هایی باشید که در گذشته آنها را لایک نموده‌اید؟ خوشبختانه انجام چنین کاری از طریق اپلیکیشن اینستاگرام امکان‌پذیر است. اگر تصمیم دارید در این زمینه بدون مشکل خاصی به مشاهده پست‌های لایک کرده در Instagram بروید، کافیست که یک مسیر کوتاه را طی کنید تا بتوانید به این موضوع دسترسی پیدا نمایید. لازم به ذکر است بدانید که این اقدام می‌تواند در زمینه‌های مختلفی به شما کمک نماید که اگر از یک پیج کسب و کار برخوردار هستید این موضوع می‌تواند برای آینده کاری پیج شما مهم و تاثیرگذار باشد. در ادامه برای مشاهده پست‌ های لایک کرده اینستاگرام با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید :

فهرست مطالب

مشاهده پست های لایک کرده اینستاگرام

روزانه میلیون‌ها پست در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود. اگر شما جزو اشخاصی هستید که در طول روز زمان زیادی را برای سرگرمی در این برنامه سپری می‌کنید، ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بخواهید بدانید در گذشته روی چه پست‌هایی لایک نموده‌اید. شرکت سازنده اپلیکیشن اینستاگرام امکان مشاهده پست‌های لایک کرده اینستاگرام را فراهم نموده است که در این مطلب آموزشی تصمیم داریم نحوه مشاهده پست‌ های لایک کرده در برنامه اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش دهیم. پیشنهاد می‌شود در ادامه با سایت پلازا همراه باشید.

همچنین بخوانید :

نحوه دیدن پست هایی که در اینستاگرام لایک کرده ایم

برای اینکار نیازی به نصب یا انجام کار خاصی نیست و بدون تغییر دادن تنظیمات برنامه می‌توانید شاهد پست های لایک کرده در اینستاگرام باشید که در ادامه روش انجام آن را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد:

برای شروع وارد برنامه اینستاگرام شوید. سپس روی ایکون سه خطی بالا سمت راست اینستاگرام ضربه بزنید تا وارد پنل تنظیمات شوید. در ادامه به دنبال گزینه‌ای به نام Your Activity باشید و بعد از یافتن آن روی این بخش ضربه بزنید.

مشاهده پست های لایک کرده اینستاگرام

حال روی آیکون Likes ضربه بزنید تا وارد بخش لایک‌های اینستاگرام شوید.

مشاهده پست های لایک کرده اینستاگرام

بعد از وارد شدن به سربرگ لایک‌ها شاهد ۴ سربرگ در بالای این بخش خواهید بود که باید بدانید بخش اول مربوط به منظم نمودن لایک‌ها بر اساس تاریخ می‌باشد که می‌توانید آنها را بر اساس جدیدترین و قدیمی‌ترین دسته‌بندی نمایید.

همچنین بخوانید :

بخش دوم مربوط به تاریخ است که می‌توانید لایک‌های مربوط به یک ماه و یا یک هفته و یا تاریخ مد نظر خود را مشخص نمایید تا در بازه زمانی مشخص شده، پست‌هایی که لایک نموده‌اید به نمایش در بیایند. سومین گزینه مربوط به فیلتر نمودن یک سری پیج‌های خاص می‌باشد که در این زمینه می‌توانید مشخص کنید لایک‌های شما روی چه پیج‌هایی به نمایش در بیاید.

مشاهده پست های لایک کرده اینستاگرام

همانطور که شاهد بودید درطول مدت زمان کوتاهی توانستید روش مشاهده پست های لایک کرده اینستاگرام را یاد بگیرید که اکنون می‌توانید دیدگاه خود در این زمینه را برایمان ارسال کنید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید نحوه مشاهده پست‌های لایک کرده در اینستاگرام چندان هم سخت نبود و در مدت زمان کوتاهی با طی نمودن یک مسیر ساده می‌توانید شاهد تمامی پست‌هایی باشید که در گذشته لایک نموده‌اید. حال شما عزیزان می‌توانید دیدگاه و نظر خود را نسبت به این مقاله برایمان به اشتراک بگذارید و اگر نقدی نسبت به آن داشته‌اید می‌توانید برای تکمیل شدن این مقاله آن را برایمان ارسال نمایید.

source

توسط