آیا شخصیت های کوچک انیمه ای را می‌شناسید؟ در این نوشته می‌خواهیم نگاهی داشته باشیم به کوچکترین شخصیت ها در انیمه و با آن‌ها بیشتر آشنا شویم. با پلازا همراه باشید.

شخصیت هایی در هر شکل و اندازه در انیمه‌ها وجود دارند. در حالی که تعداد نسبتا زیادی از شخصیت‌ها دارای ابعاد معمولی یا غول پیکرند، اما تعدادی زیادی از شخصیت های کوچک اندام تر نیز وجود دارد که در بعضی مواقع آنقدرها مورد توجه قرار نمی‌گیرند. با وجود کوچک بودن، بسیاری از این شخصیت‌ها دارای اعتماد به نفس بالایی هستند، خواه قدرت لازم برای پشتیبانی از این اعتماد به نفس را داشته باشند یا نه. یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک بسیاری از شخصیت های کوچک انیمه ای این است که سنشان اصلا با ظاهرشان همخوانی ندارد و برخی از کوچکترین شخصیت ها صدها سال زندگی کرده‌اند. در ادامه با شخصیت های کوتوله انیمه ای آشنا می‌شویم.

فهرست مطالب:

فهرست زیر بر اساس قد کارکتر‌ها مرتب شده است.

1. گلبول سفید خون (White Blood Cell) از انیمه Cells at Work؛ یکی از کوچکترین شخصیت ها در انیمه

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

گلبول سفید به عنوان یک مرد رنگ پریده و دارای آمادگی جسمانی بالا به تصویر کشیده شده است. البته در اغلب موارد ما او را غرق در خون می‌بینیم، زیرا او دائما در حال درگیری با هر چیزی است که به بدن انسانی که در آن زندگی می کند، حمله می‌کند.

اگرچه او ممکن است در مقایسه با سلول های دیگر اطرافش قد بلند و ترسناک به نظر برسد، اما اندازه او در واقع میکروسکوپی است. او ممکن است بزرگ نباشد، اما کار خودش را به خوبی انجام می‌دهد. به هر حال، بدن انسان بدون او به درستی عمل نمی‌کند.

2. میوگا (Myoga) از انیمه Yashahime؛ یکی از قد کوتاه ترین شخصت های انیمه ای

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

میوگا یک کک شیطانی  است که خدمتکار وفادار سگ شیطانی‌ای به نام توگا بود. البته وفاداری او مختص به توگا نبود و او برای نوادگان توگا نیز خدمتکاری وفادار بوده و اغلب به اینویاشا و نوه‌اش موروها نیز کمک می‌کرد.

بخشی از این ارادت به لطف قدردانی او از خون آن‌ها است که برای ککی مانند او خوشمزه است. علیرغم وفاداری‌اش، قد میوگا کمتر از یک اینچ است، بنابراین منطقی است که او بزدل باشد. هرگاه او حتی کوچکترین خطری را احساس کند، بلافاصله از صحنه فرار می‌کند.

همچنین بخوانید :

3. فوکاساکو (Fukasaku) از انیمه Naruto؛ از بهترین کوتوله ها در انیمه ها

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

فوکاساکو وزغی دانا و با آگاهی بالاست که به ناروتو در سفرش به عنوان یک نینجا کمک می‌کند. او عمدتا برای توانایی های منحصر به فردش از جمله ایجاد و دستکاری حملات قدرتمند مبتنی بر صدا شناخته می‌شود. فوکاساکو در انواع مختلف نینجوتسو مهارت دارد و قادر است با سایر وزغ‌ها به صورت تله پاتی ارتباط برقرار کند. به طور کلی، فوکاساکو یک شخصیت دوست داشتنی در انیمه ناروتو است که به خاطر شوخ طبعی، خرد و توانایی های منحصر به فردش شناخته می‌شود.

4. هپی (Happy) از انیمه Fairy Tail

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

هپی یک موجود گربه مانند کوچک و آبی است که به عنوان همراه وفادار  و بهترین دوست ناتسو دراگنیل، یکی از شخصیت های اصلی انیمه Fairy Tail شناخته می‌شود. با وجود جثه کوچکش، هپی از اعضای مهم انجمن Fairy Tail به شمار می‌آید. او یک پیام رسان، دیدبان و جنگجوی ماهر است و حس شوخ طبعی و شخصیتی شاد دارد.

همچنین بخوانید :

5. هاپوسای (Happosai) از انیمه Ranma 1/2

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

هاپوسای سنش به صدها سال می‌رسد، اما او هنوز آنقدر در هنرهای رزمی استعداد دارد که شاگردانش از او بترسند. او به لطف قد فوق العاده کوتاه و حیله گریش، توانسته از پس جنایت کاران بی شماری بربیاید. او فردی مغرور و منحرف است و اکثر شخصیت‌های سریال اصلا از او خوششان نمی‌آید. با این حال، قدرت او برای شخصی صدها ساله غیرقابل انکار و بسیار چشمگیر است.

6. زنو (Zeno)؛ یکی از کوچکترین شخصیت ها در انیمه Dragon Ball Super

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

زنو موجودی کوچک با قدرت بسیار زیاد و توانایی های خداگونه است. او به رفتار معصومانه و بازیگوشش معروف است و اغلب اوقات در حال خندیدن دیده می‌شود. اما با وجود ظاهر کودکانه‌اش به هیچ وجه نباید او را دست کم گرفت؛ زیرا او این قدرت را دارد که با یک فکر تمام جهان را نابود کند به همین خاطر تمام کسانی که زنو را می‌شناسند به او احترام می‌گذارند.

همچنین بخوانید :

7. پوآر (Puar) از انیمه Dragon Ball

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

Puar به مدرسه رفت تا یاد بگیرد چگونه تغییر شکل دهد و زمانی که فارغ التحصیل شد، نشان داد که در انجام دادن اینکار بسیار با استعداد است. بعد از زمانی که او یامچا را ملاقات کرد، این دو نفر عملا از همدیگر جدا نشدند و هنوز هم بعد از سال‌ها در بیشتر اوقات با هم دیده می‌شوند. اگرچه او ممکن است فقط 2 فیت قد داشته باشد، اما پوآر توانسته مهارت‌هایش را به خوبی ثابت کند.

8. اویامادا مانتا (Oyamada Manta) از انیمه Shaman King

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

اویامادا پسری کوچک و عینکی است که در انیمه Shaman King نقش مکملی را ایفا می‌کند. او دوست صمیمی یوه آساکورا است و به عنوان مشاور و معتمد او عمل می‌کند و فردی بسیار باهوش است که اکثرا توصیه های ارزشمندی را به یو و دوستانش ارائه می‌دهد.

همچنین بخوانید :

9. تونی تونی چاپر (Tony Tony Chopper)؛ یکی از کوچکترین شخصیت ها در انیمه One Piece

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

یک پزشک ماهر و یکی از اعضای گروه دزدان دریای کلاه حصیری است ک به عنوان پزشک به بقیه اعضا کمک می‌کند. علیرغم جثه کوچش، او دارای قدرت فوق العاده‌ای است و جنگوی با ارزشی در نبردها به شمار می‌آید. عموما او بخاطر شخصیت بامزه و دوست داشتنی‌اش شناخته می‌شود که عمیقا به دوستانش وفادار است و برای محافظت از آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کند.

10. پیناکو راکبل (Pinako Rockbell) از انیمه Fullmetal Alchemist

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

پیناکو راکبل، مادربزرگ وینری راکبل و جراح بسیار ماهری است. علیرغم اینکه در جوانی بسیار قد بلندتر بود، اما در سنین پیری قدش تقریباً نصف قد وینری و حتی کوتاه‌تر از ادوارد الریک در ابتدای سریال است.

همچنین بخوانید :

11. مینوری مینتا (Minoru Mineta) از انیمه My Hero Academia

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

مینورو یکی از دانش آموزان کلاس 1-A است که در آن یک گروه نخبه از دانش آموزان در حال آموزش برای تبدیل شدن به قهرمانان حرفه‌ای هستند. توپ‌های روی سر او می‌توانند به هر سطحی بچسبند و به او اجازه می‌دهند از دیوارها بالا برود یا حریف را بی‌حرکت کند. متأسفانه انگیزه و رویای اصلی او به دست آوردن دختران و شهرت است،که با توجه به شخصیت منحرف و قد بسیار کوتاهش برای یک دانش آموز دبیرستانی، این رویا در حال حاضر برای او بسیار دور از دسترس است.

12. چیبیوسا سوکینو (Chibiusa Tsukino) از انیمه Sailor Moon

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

چیبیوسا که با نام Sailor Chibi Moon نیز شناخته می‌شود، فرزند ماسک تاکسیدو و Sailor Moon است که به گذشته سفر کرده است. نه او و نه ورژن گذشته والدینش در ابتدا متوجه ارتباط بینشان نمی‌شوند و چیبیوسا از این موقعیت خوشحال است و در هر فرصتی که گیرش بیاید از Sailor Moon انتقاد می‌کند. با توجه به اینکه او هنوز کودک است اما قدش کوتاهش در یک مبارزات به هیچ وجه جلودارش نیس او از پس رقیبانش بر می‌آید.

همچنین بخوانید :

13. ریکو (Riko) از انیمه Made in Abyss

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

ریکو یک نوجوان 12 ساله با چشمان روشن است که مانند بقیه شخصیت های انیمه Made in Abyss قد کوتاهی دارد. او در هدفش متمزکز است و به راحتی با بقیه دوست می‌شود. با توجه به مطالعات گسترده‌اش، او در اکثر مواقع خونسرد می‌ماند و همیشه راهی برای رهایی از دردسرها پیدا می‌کند. اگرچه ریکو جوان و کوچک است، اما می‌داند که چه می‌خواهد و حاضر است حتی با موجودات عجیب و غریب برای رسیدن به رویای خود مبارزه کند.

14. یاچیرو کوزاجیشی(Yachiru kusajishi) از انیمه Bleach؛ یکی از کوچکترین شخصیت ها در انیمه

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

یاچیرو کاپیتان سابق لشکر 11 در منطقه گوتی 13 بود. همانطور که ظاهر کوچک و جوان او نشان می دهد، او رفتار بسیار کودکانه ای دارد. یاچیرو عاشق بازی است، اغلب گم می‌شود و معمولا شاد و بی خیال است. با وجود همه این‌ها، او یک مبارز بسیار توانا است که حتی در شرایط نامساعد هم می‌تواند از خودش محافظت کند و خودش را لایق موقعیتی که دارد نشان دهد.

همچنین بخوانید :

15. آنیا (Anya) از انیمه Spy X Family

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

آنیا توسط یک قاتل و یک جاسوس به سرپرستی گرفته شده است. اگرچه آن‌ها او  را به دلیل هوش ظاهری‌اش انتخاب کردند، اما مهارت واقعی آنیا ،توانایی ذهن خوانی‌اش است.زمانی که او با مشکلی مواجه می‌شود، با استفاد از تله پاتی و فعالیتش سعی می‌کند خود و والدینش را از دردسر خارج کند.

16. کریلین (Krillin)؛ یکی از کوچکترین شخصیت ها در انیمه Dragon Ball

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

زمانی که کریلین در سری اصلی Dragon Ball معرفی شد، از گوکو هم کوتاه‌تر بود، البته این چیزی است که تا به امروز هم صادق است. در زمان معرفی شدنش قد او از 9’3 فیت بود، که در بزرگسالی به 5 فیت می‌رسد.

قد کریلین در اعتماد به نفسش بسیار تاثیر گذار بود و او اغلب به خاطر قد کوتاهش مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفت. کریلین پس از تمرین زیر نظر استاد روشی در کنار گوکو، آنقدر قوی شد که با دستان خالی خود، کسانی که برایش قلدری می‌کردند را شکست می‌داد.

17. شیرو (Shiro) از انیمه No Game No Life

کوچکترین شخصیت ها در انیمه

شیرو را می‌توان فردی بی عاطفه نسبت به دیگران در نظر گرفت، او دارای هوشی قوی و یک استراتژیست شرور است. اما عشق او به برادر ناتنی‌اش هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و به ندرت بدون حضور او دیده می شود. شیرو و برادر ناتنی اش، سورا، کشور الکیا را با هم در انیمه No Game No Life اداره می‌کنند.

18. ماکاروف درایر (makarov dreyar) از انیمه Fairy Tail

شخصیت های کوچک انیمه

ماکاروف دریر، یکی دیگر از کوچک ترین شخصیت های انیمه ای است که به عنوان رئیس گیلد «فیری تیل» شناخته می‌شود. او یکی از ده جادوگر مقدس بزرگ است و علیرغم سن بالا، همچنان قدرتمند و قابل احترام می‌باشد. ماکاروف به شدت به قوانین شورای جادو بی‌توجه است و همیشه تلاش می‌کند تا بین دستورات شورا و اقدامات خلاقانه‌ی اعضای گیلد خود تعادل ایجاد کند.

با استفاده از جادوی تایتان می‌تواند اندازه اعضای بدن خود را به شکل غول‌پیکری بزرگ کند و قدرت‌های جادویی مختلفی مانند آتش، یخ و باد را کنترل کند. این توانایی‌ها به او امکان می‌دهد که در مواقع نیاز، محافظت قدرتمندی از اعضای گیلد خود ارائه دهد.

19. روکیا کوچیکی (Rukia Kuchiki) از انیمه Bleach

شخصیت های ریزجثه انیمه

روکیا کوچیکی نیز در بین کوچک ترین شخصیت های انیمه جای می‌گیرد. او عضو شینیگامی‌ها و کاپیتان فعلی بخش ۱۳ است. روکیا دارای یک شمشیر روح به نام سوده نو شیرایوکی است که با استفاده از توانایی‌های یخ‌زا به مبارزه با دشمنان می‌پردازد. او با وجود قدرت بالایی که دارد، اما در بین زنان انیمه بلیچ و همچنین اکثر زنان انیمه‌ای در دنیای اوتاکوها جز قد کوتاه‌ترین‌ها قرار می‌گیرد.

20. تاتسوماکی (Tatsumaki) از انیمه وان پانچ من

شخصیت های کوچک انیمه

تاتسوماکی یکی دیگر از شخصیت های قوی و در عین حال کوتاه قد در دنیای انیمه است. او به تورنادوی ترور معروف است و قدرت جاذبه غیر قابل وصفی دارد. او یک قهرمان حرفه‌ای با رتبه دوم در بخش S کلاس از انجمن قهرمانان است و به خاطر قدرت‌های روانی فوق‌العاده‌اش شناخته شده است. این قدرت‌ها او را قادر می‌سازند تا با نیروی ذهن خود، اشیاء و دشمنانش را کنترل کند. تاتسوماکی با وجود قد کوتاه خود، شخصیتی بسیار قدرتمند و تاثیرگذار در دنیای “مرد تک‌مشتی” است و این ویژگی او را به یک شخصیت جذاب و ماندگار تبدیل کرده است.

21. کویچی هیروسه (koichi hirose) از انیمه

کوچکترین شخصیت های انیمه ای

کویچی هیروسه یک شخصیت قدکوتاه و دوست‌داشتنی است. در ابتدا، کویچی شخصیتی خجالتی و بی‌اعتماد به نفس دارد، اما به مرور و با درگیر شدن در ماجراهای مختلف و استفاده از استند خود به نام «اکوز»، به فردی با اعتماد به نفس و شجاع تبدیل می‌شود. این تغییر و تحول در شخصیت او نه تنها از نظر فردی بلکه در جنگ‌هایی که با دشمنان مختلف دارد نیز مشهود است.

22. لیوای آکرمن (levi ackerman) از انیمه Attack on Titans

کوچک ترین شخصیت های انیمه

لیوای آکرمن، به عنوان یکی از قدرتمندترین سرباز بشریت در انیمه اتک آن تایتانز شناخته می‌شود. با قدی کوتاه، 160 سانتی‌متر، لیوای توانسته است تاثیری عمیق و دائمی بر روی طرفداران و داستان خود بگذارد. او رهبر گروه عملیات ویژه در لژیون شناسایی است و به خاطر ساختار و انضباط شدیدش معروف است.

علیرغم ظاهری جدی و برخوردی گاه به نظر نامهربان، لیوای شخصیتی است که عمیقا به تیم خود اهمیت می‌دهد و هیچگاه ارزش زندگی انسانی را دست‌کم نمی‌گیرد. همین ویژگی‌ها سبب شده تا طرفداران قد کوتاه او را نادیده گرفته و شیفته جذابیت ظاهری و شخصیت شدیدا جذاب او شوند.

سخن پایانی

به نظر جای کدام یک از کوچکترین شخصیت ها در انیمه در این فهرست خالی است؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

source

توسط