انیمیشن پنجه های خشم افسانه هنک یکی از انیمیشن‌هایی است که در سال 2022 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Paws of Fury: The Legend of Hank آشنا شویم.

ژانر انیمیشن پنجه های خشم افسانه هنک کمدی و هنرهای رزمی است. این انیمیشن بر اساس یک فیلم با عنوان Blazing Saddles تولید شده است. کارگردانی این انیمیشن را Rob Minkoff و Mark Koetsier و Chris Bailey بر عهده داشته‌اند. تاریخ اکران انیمیشن پنجه های خشم افسانه هنک 10 جولای 2022 بود که در Los Angeles به نمایش درآمد. از جمله بازیگرانی که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان مایکل سرا (Michael Cera)، ریکی جرویز (Ricky Gervais)، مل بروکس (Mel Brooks) و ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) را نام برد.

همچنین مدت زمان انیمیشن Paws of Fury: The Legend of Hank حدود 1 ساعت و 38 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی انیمیشن پنجه های خشم افسانه هنک خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این انیمیشن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن پنجه های خشم افسانه هنک

انیمیشن Paws of Fury: The Legend of Hank

به طور خلاصه کارتون پنجه های خشم افسانه هنک داستان یک سگ به اسم هنک را دنبال می‌کند که می‌خواهد یک سامورایی شود. برای ادامه داستان می‌توانید انیمیشن Paws of Fury را تماشا کنید.

بازیگران انیمیشن پنجه های خشم افسانه هنک

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های انیمیشن پنجه های خشم افسانه هنک آشنا خواهیم شد.

مایکل سرا

بازیگران انیمیشن پنجه های خشم افسانه هنک

مایکل سرا یک بازیگر و موزیسین کانادایی است که در تاریخ 7 ژوئن 1988 برابر با 17 خرداد 1367 در Ontario متولد شد. او کاندید دریافت بفتا و Tony Awards شده است. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم Barbie محصول سال 2023 را نام برد. مایکل سرا در انیمیشن پنجه های خشم افسانه هنک در نقش کاراکتر Hank بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

ساموئل ال جکسون

هنرپیشه های انیمیشن پنجه های خشم افسانه هنک

ساموئل ال جکسون یک بازیگر و تهيه كننده آمریکایی است که در تاریخ 21 دسامبر 1948 برابر با 30 آذر 1327 در Washington متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های اسکار، گلدن گلوب و Primetime Emmy شده است و همچنین بفتا کسب کرده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Pulp Fiction و همچنین بعضی از فیلم‌ها و سریال‌های دنیای Marvel مانند The Avengers را نام برد. او همچنین در انیمیشن The Garfield Movie محصول سال 2024 صداپیشه یکی از شخصیت‌ها بوده است. ساموئل ال جکسون در انیمیشن Paws of Fury: The Legend of Hank ایفای نقش کاراکتر Jimbo را بر عهده داشته است.

ریکی جرویز

معرفی انیمیشن پنجه های خشم افسانه هنک

ریکی جرویز یک کمدین، بازیگر، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان انگلیسی است که در تاریخ 25 ژوئن 1961 برابر با 4 تیر 1340 در Berkshire متولد شد. او جایزه‌های متعددی از جمله گلدن گلوب، بفتا و Primetime Emmy دریافت کرده کرده است. از جمله آثار معروفی که او آن‌ها را تولید کرده است و همچنین در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال The Office و سریال After Life را نام برد. ریکی جرویز در انیمیشن پنجه های خشم افسانه هنک در نقش کاراکتر Ika Chu بازی کرده است.

مل بروکس

بررسی انیمیشن Paws of Fury: The Legend of Hank

مل بروکس یک بازیگر، کمدین، فیلمساز، ترانه‌سرا و نمایشنامه‌نویس آمریکایی است که در تاریخ 28 ژوئن 1926 برابر با 6 تیر 1305 در New York City متولد شد. او برنده جایزه‌های متعددی از جمله اسکار و Primetime Emmy و همچنین کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب شده است. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان بعضی از قسمت‌های مجموعه انیمیشن Hotel Transylvania را نام برد که در آن‌ها صداپیشه یکی از کاراکترها بوده است. مل بروکس در انیمیشن Paws of Fury به ایفای نقش کاراکتر Shogun پرداخته است.

همچنین بخوانید :

نقد انیمیشن Paws of Fury: The Legend of Hank

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات انیمیشن Paws of Fury: The Legend of Hank و نقدهای آن می‌پردازیم. این انیمیشن در سه سایت آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 5.7 از 10، 54 از 100 و 45 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره انیمیشن پنجه‌های خشم افسانه هنک به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید.

Austin Chronicle / بدون نام: 78

ببینید، وقتی مل بروکس هم تهیه‌کننده و هم ستاره فیلم شما باشد، می‌دانید که آن فیلم خنده به همراه خواهد داشت.

TheWrap / کیتی والش: 65

انیمیشن پنجه های خشم افسانه هنک یک فیلم شاد و خنده‌دار است که خیلی به خود ارجاع می‌دهد و پر از تاریخ فیلم است.

IGN / مت فاولر: 60

انیمیشن Paws of Fury: The Legend of Hank به طور عجیبی به عنوان بازسازی فیلم مل بروکس وجود دارد، اگرچه این نیز مهم‌ترین ویژگی مثبت آن است.

Collider / راس بونیم: 0

چه کسی می‌داند که انیمیشن Paws of Fury: The Legend of Hank وقتی که در ابتدا بیش از یک دهه پیش تصمیم به تولید آن شده بود، چه می‌توانست باشد. اما آنچه در نهایت تولید شد، یک اقتباس انیمیشنی ناخوشایند، خسته‌کننده و غیر جالب از یک پارودی کلاسیک است که شوخ طبعی یا تاثیر فیلم اصلی را ندارد.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی انیمیشن Paws of Fury: The Legend of Hank پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از انیمیشن های کمدی و هنرهای رزمی خوشتان می‌آید و با وجود نمرات کمی که انیمیشن پنجه های خشم افسانه هنک به دست آورده است، می‌خواهید بیشتر با داستان و شخصیت‌های آن آشنا شوید می‌توانید آن را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد انیمیشن Paws of Fury و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر بعضی از انیمیشن های 2024 را تماشا کرده‌اید که مقاله آن‌ها در این سایت موجود نیست، می‌توانید نام آن‌ها را در یک کامنت بگویید که مقاله آن‌ها را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

source

توسط