اگر تصمیم دارید به فهرستی از بازی‌های اعتیادآور و سرگرم کننده دسترسی داشته باشید پیشنهاد می‌شود که فهرست معرفی بهترین بازی‌ های گسالان آیفون را از دست ندهید که در این زمینه به تعداد خوبی از بازی‌های جدید و جذاب اشاره نموده‌ایم که می‌تواند برای شما مفید واقع شود.

متاسفانه امروزه اغلب بازی‌های موبایلی که ساخته و منتشر می‌شوند با محوریت کودکانه همراه هستند و در این زمینه اغلب آنها قادر به سرگرم نمودن بزرگسالان نمی‌باشند. برای اینکه بتوانید با بازی خوبی دسترسی پیدا کنید کافیست که در ادامه مقاله با ما همراه باشید زیرا به لیست مناسبی از بهترین بازی‌ های برگسالان آیفون پرداخته‌ایم که با خیال آسوده می‌توانید آنها را به صورت مستقیم از App Store دریافت و سپس در گوشی آیفونی خود نصب نمایید.

فهرست مطالب

بازی های بزرگسال آیفون

بی‌تردید می‌توان این اطمینان را به شما داد که در تمامی سبک‌های مربوط به بازی‌های موبایلی عناوینی وجود دارند که می‌توانند کاربر را برای مدت زمان طولانی سرگرم کنند. در این بین گیم پلی اعتیاد آور آنها برای کودکان هرگز مفید نبوده و همین موضوع سبب شده تا به سراغ آماده‌سازی لیستی برویم که مربوط به معرفی بهترین بازی‌ های بزرگسالان آیفون است. از طریق عناوین معرفی شده در ادامه می‌توانید برای زمان‌های طولانی سرگرم شوید و یگر به سراغ بازی‌های کودکانه و تفننی نروید.

1. بازی World of Tanks Blitz

آشنایی با بازی های مناسب بزرگسالان در آیفون

اگر از بازی‌های کودکانه در آیفون خسته شده‌اید پیشنهاد می‌شود که بازی World of Tanks Blitz را تجربه کنید زیرا این بازی یک عنوان آنلاین و رقابتی در مورد نبردهای مربوط به تانک‌های نظامی می‌باشد. بازی World of Tanks Blitz دارای ابزارها و سلاح‌های متنوعی است که با دستیابی به آنها می‌توانید تانک خود را به یک ماشین جنگی تبدیل کنید و سپس از قدرت به دست آمده در میدان‌های نبرد استفاده نمایید. بازی شامل نقشه‌ها و مپ‌های متنوعی است که بسته به نیاز و سلیقه خود می‌توانید در آنها حضور پیدا کنید. موضوعی که باید به آن دقت داشته باشید این است که در صورت برنده شدن در مراحل پاداش بسیار خوبی برای شما در نظر گرفته خواهد شد که از طریق آنها می‌توانید به سراغ خرید ابزارها و سلاح‌های بیشتری بروید. طراحی گرافیکی و وجود صداگذاری عالی می‌تواند شما را با یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های آیفون مواجه کند که پیشنهاد می‌شود این بازی آنلاین را از دست ندهید.

2. بازی Mech Arena

آشنایی با بازی های مناسب بزرگسالان در آیفون

بازی Mech Arena را می‌توان یک عنوان شوتر آنلاین دانست که بد نیست بدانید تا به امروز بیش از ۱۰ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است در رابطه با بازی مکانیک آرنا باید بدانید که نبردهای آنلاین pvp برای شما در نظر گرفته شده است که از طریق گیم پلی ازی می‌توانید با رقبای سراسر جهان وارد رقابت شوید. سلاح‌ها و تجهیزات بسیاری برای شما در این بازی وجود داشته است که به صورت رایگان می‌توانید به برخی دسترسی داشته باشید. شخصیت‌ها و کاراکترهای مختلفی در بازی Mech Arena جود داشته که با انتخاب شخصیت مد نظر خود می‌توانید مجوز ورود به بازی را کسب نمایید. در این بین بد نیست بدانید که این بازی شامل بیش از ۲۵ ابزار متمایز و بیش از سلاح می‌باشد که در کنار این موارد می‌توانید به ۱۰۰۰ پوسته برای سفارشی سازی شخصیت و یا سلاح‌های خود دسترسی داشته باشید. طراحی گرافیکی بازی سبب شده تا عنوان در قالب یکی از بهترین بازی‌های بزرگسالان آیفون شناخته شود که قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود.

3. بازی Epic Seven

آشنایی با بازی های مناسب بزرگسالان در آیفون

اگر از دوستداران بازی‌های انیمه‌ای هستید باید بدانید که بازی Epic Seven یک عنوان عالی در این زمینه بوده که توانسته شخصیت‌های انیمه‌ای محبوب بسیاری را در خود جای دهد. داستان و سبک بازی با ماموریت‌های ویژه‌ای همراه بوده که در کنار قهرمانان مختلفی می‌توانید به دنبال مبارزه با دشمنان باشید. بازی با حماسه جدید در عصر مدرن جریان داشته که در زمین‌های مختلفی می‌توانید به دنبال پایان دادن به مراحل باشید که از سوی بازی برای شما در نظر گرفته شده است. حالت آنلاین و وجود انیمیشن‌های دوبعدی قابل پخش از دیگر مزایای بازی Epic Seven بوده است که بد نیست بدانید این عنوان می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای سرگرمی بزرگسالان در پلتفرم ios باشد.

4. بازی Forge of Empires

آشنایی با بازی های مناسب بزرگسالان در آیفون

اگر از دوستداران بازی‌های استراتژی و سازندگی هستید بد نیست بدانید که بازی Forge of Empires یک عنوان عالی در این زمینه بوده که امکان فعالیت روی بخش‌های مختلفی از سرزمین را به شما می‌دهد. داستان بازی در قرون وسطی جریان خواهد داشت که در کنار تجهیزات و ابزارهای قدیمی باید به دنبال تحقیق برای دستیابی به فناوری‌های جدید باشید و از این طریق امپراتوری خود را گسترش دهید. فرصت‌های بسیاری برای وارد شدن به یک داستان حماسی وجود داشته است که اگر بتوانید از تاکتیک‌ها و استراتژی‌ها به شکل درستی استفاده کنید می‌توانید قلمرو ساده خود را به یکی از قدرتمندترین امپراتوری‌های جهان تبدیل کنید. در کنار این موضوع رقابت با کاربران دیگر می‌تواند چالش برانگیز باشد که در این میان هرگز نباید آنها را دست کم بگیرید و حتماً نگاه ویژه‌ای به بخش نظامی قلمرو خود داشته باشید تا در صورت حمله دچار مشکل نشوید.

5. بازی Supremacy 1914

آشنایی با بازی های مناسب بزرگسالان در آیفون

بازی Supremacy 1914 یک شبیه‌سازی جنگ در زمان‌های قدیم بوده که برای بزرگسالان در نظر گرفته شده است. در طول این بازی باید وارد جنگ جهانی اول شوید و کنترل کشوری را به دست بگیرید که درگیر مشکلات نظامی و اقتصادی شده است. در طول نبردهای بازی Supremacy 1914 باید تاکتیک‌های متنوعی را پیاده‌سازی کنید تا بتوانید ماموریت‌هایی که از سوی دشمنان علیه سرزمین شما تدارک دیده شده است را خنثی نمایید. بد نیست بدانید که این بازی دارای تجهیزات زمینی و هوایی مختلفی بوده است که با دستیابی به آنها می‌توانید در زمان و مکان به دشمنان خود حمله کنید و آسیب‌های جدی به مواضع دفاعی آنها وارد نمایید.

6. بازی Conflict of Nations: World War III

آشنایی با بازی های مناسب بزرگسالان در آیفون

بازی Conflict of Nations: World War III در جنگ جهانی سوم جریان داشته که بد نیست بدانید این بازی با زیبایی‌های بسیاری همراه بوده و می‌تواند شما را با یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های آنلاین مواجه کند. بازی Conflict of Nations: World War III در سرزمین‌ها و مکان‌های مختلفی جریان خواهد داشت که در اقیانوس‌های وسیع می‌توانید از طریق خلبان‌های مختلف جنگنده‌های جدیدی را خریداری کنید و از طریق آنها به دنبال نابودسازی دشمنان و یا دستیابی به سلاح هسته‌ای باشید. کشورها و جناح‌های مختلفی در این بازی وجود داشته است که باید با انتخاب کشور خود وارد نبردهای مربوط به جنگ جهانی سوم شوید. از دیگر عناصر مربوط به این بازی می‌توان به امکان دستیابی به سلاح‌های ویرانگر و کشتار جمعی اشاره داشت که در صورت دستیابی به این سلاح‌ها می‌توانید از آنها برای افزایش امنیت کشور خود استفاده کنید و در صورتی که خطایی از کشورهای دیگر سر زد آنها را از طریق این سلاح‌ها تنبیه کنید. صداگذاری هیجان انگیزی در این بازی وجود داشته که از طریق آن می‌توانید شاهد افزایش هیجانات بازی باشید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید بازی‌های خوبی در این مقاله گنجانده شده بود که تا حد ممکن سعی نمودی» مواردی را معرفی کنیم که بتواند گیم پلی خوبی را برای سرگرمی ارائه دهد. اگر در فهرست بهترین بازی‌ های بزرگسالان آیفون اگر گزینه‌ای مد نظر دارید که در مقاله جای نگرفته لطفا با ما همراه باشید و بازی‌های مد نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید. همچنین شما عزیزان می‌توانید دیدگاه خود نسبت به گزینه‌های معرفی شده را ارسال کنید و از این طریق به تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر کمک کنید.

منتخب کاربران

source

توسط