بی‌تردید سبک مخفی کاری و جاسوسی جذابیت‌های بسزایی نسبت به دیگر ژانرها داشته است که اگر به دنبال آشنایی و نصب بهترین بازی های جاسوسی برای اندروید هستید کافیست که این مقاله را دنبال کنید زیرا به گزینه‌های بسیار خوبی برای سرگرمی اشاره نموده‌ایم.

امروزه بازی‌های سرگرم کننده بسیاری برای اندروید منتشر شده است که عناوین جاسوسی نیز نقش مهمی در آنها دارند. اگر در میان ده‌ها بازی جاسوسی با ابهام مواجه شده‌اید و دقیقا نمی‌دانید که کدام یک را نصب کنید، فهرست بهترین بازی های جاسوسی برای اندروید می‌تواند راهنمای بسیار خوبی برای شما عزیزان باشد زیرا در این زمینه با مدنظر قرار دادن فاکتورهای کلیدی، تعدادی از برترین بازی های جاسوسی را آماده سازی کرده‌ایم که می‌توانند سرگرمی طولانی مدتی را برای شما به ارمغان بیاورند.

فهرست مطالب

بازی های جاسوسی برای اندروید

باتوجه به نکات اولیه باید بدانید که در این لیست تاحد ممکن سعی شد مواردی معرفی شود که قادر به ارائه گیم پلی متفاوتی نسبت به بازی‌های امروزی باشند. در این راستا امتیاز کاربران و تعداد دفعاتی که بازی‌ها دانلود شده‌اند را مدنظر قرار داده‌ایم تا بتوانیم محبوب‌ترین بازی های جاسوسی برای اندروید را معرفی کنیم. لازم به ذکر است بدانید که برای نصب هر یک از بازی‌ها، لینک‌هایی تعبیه شده است که با کلیک برروی آنها به صفحات گوگل پلی بازی‌ها منتقل خواهید شد و می‌توانید مستقیما آنها را دریافت کنید.

1. بازی Assassin’s Creed Identity

معرفی برترین بازی های جاسوسی برای اندروید

فرقی نمی‌کند در چه پلتفرمی تصمیم دارید بازی اساسین کرید را اجرا کنید زیرا مقصد شما هر دستگاهی که باشد مطمئناً با گیم پلی بسیار خوبی مواجه خواهید شد. بازی Assassin’s Creed Identity یک عنوان جذاب از سوی استودیو یوبی سافت بوده است که می‌تواند شما را در ماموریت‌های جاسوسی و مخفی‌کاری بسیاری قرار دهد. برای پایان دادن به مراحل بازی باید از تکنیک‌های خاصی که برای شما در نظر گرفته شده است استفاده کنید و از این طریق بازی Assassin’s Creed Identity را به یک مقصد برای افزایش مهارت‌های جاسوسی و یادگیری تکنیک‌های مخفی‌کاری تبدیل نمایید. گیم پلی بازی قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود که در طول مراحل بازی با کاراکترهای متنوعی که قابلیت شخصی سازی نیز دارند مواجه خواهید شد. دکمه‌های مناسبی برای مدیریت بازی Assassin’s Creed Identity در نظر گرفته شده است که از طریق آنها می‌توانید کنترل خوبی روی شخصیت داشته باشید.

2. بازی Clear Vision 4

معرفی برترین بازی های جاسوسی برای اندروید

بازی Clear Vision 4 رتبه دوم فهرست بهترین بازی‌های مخفی کاری اندروید را به خود اختصاص داده است که بد نیست بدانید داستان بازی در مورد شخصی به نام تایلر اسمیت می‌باشد که وی در گذشته یک تیرانداز حرفه‌ای بوده است اما به دلایل مختلفی از این کار کناره‌گیری نموده است. تایلر وارد یک ماموریت ناخواسته می‌شود که باید با یک باند خلافکاری در ازای دریافت پول مبارزه نماید. وی در تلاش بود تا زندگی آرامی را برای خود راه‌اندازی کند اما نیروهای خلافکاری که ماموریت نابودسازی آنها به وی منحل شده است سبب ناامنی بسیاری در سطح شهر شدند و شما در قالب یک مامور مخفی‌کاری باید به دنبال نابودسازی آنها باشید. سلاح و آیتم‌های بسیاری برای شما در نظر گرفته شده است که از فواصل مختلف می‌توانید دشمنان را با شلیک‌های پیاپی خود نابود کنید. بد نیست بدانید که بازی Clear Vision 4 توانسته امتیاز بسیار خوبی را در گوگل پلی کسب کند.

3. بازی Hello Neighbor

معرفی برترین بازی های جاسوسی برای اندروید

بی‌تردید یکی از بهترین بازی‌های مخفی‌کاری و جاسوسی در اندروید و کامپیوتر بازی سلام همسایه می‌باشد که بد نیست بدانید نسخه دوم این بازی توانست مانند نسخه اول با امتیازات بسیاری همراه باشد. همانطور که می‌دانید داستان بازی Hello Neighbor در مورد جاسوسی شما از خانه همسایه است که دوست دارید اطلاعاتی را از او کسب کنید. بازی Hello Neighbor دارای سبکی ترسناک و دلهره آور نیز می‌باشد که در طول مراحل با هیجانات لحظه‌ای بسیاری مواجه خواهید شد و این موضوع می‌تواند شما را در برابر الش‌های بسیاری برای سرگرمی قرار دهد. طراحی دیدنی و وجود صداگذاری عالی از دیگر مزایای این بازی می‌باشد که پیشنهاد ما به شما از دست ندادن آن بوده است زیرا این بازی یکی از بهترین بازی‌های مخفی‌کاری اندروید به شمار می‌رود.

4. بازی Vandals

معرفی برترین بازی های جاسوسی برای اندروید

اگر به دنبال یک بازی مخفی کاری در خیابان‌ها هستید باید بدانید که بازی Vandals یک عنوان نمادین بوده که می‌تواند شما را در شهرهای مختلفی نظیر نیویورک و پاریس و حتی توکیو قرار دهد. داستان بازی در مورد فرار شما از دست دشمنانی است که در سطح شهر به دنبال شما هستند و در کنار آنها ماموران فاسدی که با رشوه تصمیم دارند شما را دستگیر کنند هرگز رحمی به شما نخواهند کرد. این بازی با زاویه دید بسیار خوبی همراه است که از طریق آن می‌توانید کنترل بسیار خوبی روی شخصیت مربوطه داشته باشید. خیابان‌های شهر مملو از خطرات و موانع بوده است که برای فرار از دست دشمنان باید حسابی حواستان را به اطراف جمع کنید. گیم پلی عالی بازی Vandals قادر است شما را برای زمان‌های طولانی سرگرم کند که در کنار این موضوع با طراحی بسیار خوب و صداگذاری بصری شنیدنی مواجه خواهید شد که پیشنهاد می‌شود این بازی را از دست ندهید و در ادامه فهرست بهترین بازی‌های مخفی کاری اندروید با ما همراه باشید.

5. بازی Alien: Isolation

معرفی برترین بازی های جاسوسی برای اندروید

اگر از دوستداران بازی‌های ترسناک و مخفی کاری هستی باید بدانید که بازی Alien: Isolation یک گزینه عالی در این زمینه است که می‌تواند شما را با وحشت‌های بسیاری مواجه کند. اصلی‌ترین موضوعی که در هنگام اجرای بازی باید به آن دقت داشته باشید پیش بردن مراحل به صورت مخفی کاری بوده زیرا در صورت ایجاد کوچک‌ترین سر و صدا توجه دشمنان را به سمت خود جذب خواهید نمود و این موضوع می‌تواند سبب مرگ شما شود. داستان بازی در مورد شخصی به نام آماندا ریپلی بوده که وی به دنبال مادر خود در دنیایی تاریک گرفتار شده است و تصمیم دارد به هر نحوی که شده به مقصد خود برسد اما در این میان هیولاهای بسیاری سد راه او شدند که برای رهایی او از این دنیای تاریک باید به وی کمک نمایید. این بازی با ویژگی‌های مخفی‌کاری بسیاری همراه است که می‌تواند شما را با وحشت‌های جدیدی مواجه نماید.

6. بازی Bullet Echo

معرفی برترین بازی های جاسوسی برای اندروید

و در پایان بازی Bullet Echo یکی از بهترین گزینه‌های اکشن و مخفی‌کاری برای اندروید بوده است که در دنیایی نسبتا تاریک با به دست گرفتن سلاح و تجهیزات نظامی باید به دنبال نابودسازی دشمنان باشید. حالت آنلاین و pvp بازی Bullet Echo به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق تاکتیک‌های مختلفی بتوانید قوانین سختی که علیه شما تصمیم‌گیری شده است را نابود نمایید. این بازی مخفی کاری با تیراندازی چند نفره همراه بوده که با انتخاب قهرمان مد نظر خود می‌توانید مجوز ورود به بازی‌های مخفی کاری و مراحل بازی را کسب کنید. طراحی دیدنی و صدای عالی از دیگر مزایای این عنوان مخفی‌کاری می‌باشد که پیشنهاد ما به شما از دست ندادن آن بوده است.

سخن پایانی

معرفی بهترین بازی های جاسوسی برای اندروید به پایان رسید که در این زمینه به تعدادی از برترین بازی‌های مخفی کاری اشاره شد که هریک قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی هستند. اگر تصمیم دارید که دیگر گزینه‌های پیشنهادی خود را به اشتراک بگذارید کافیست که نام بازی دلخواه‌تان را در بخش نظرات برایمان ارسال کنید و از این طریق به تکمیل شدن فهرست بازی های جاسوسی برای اندروید کمک نمایید.

منتخب کاربران

source

توسط