انیمیشن ماجراهای تن تن یکی از انیمیشن‌هایی است که در سال 2011 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن The Adventures of Tintin آشنا شویم.

ژانر انیمیشن The Adventures of Tintin اکشن و ماجراجویی است. این انیمیشن بر اساس مجموعه کتاب‌های کمیک با همین عنوان اثر Hergé تولید شده بود. کارگردانی این انیمیشن را Steven Spielberg بر عهده داشت. تاریخ اکران انیمیشن ماجراهای تن تن 22 اکتبر 2011 بود که در Brussels به نمایش درآمد و بیشتر نقدهای مثبت منتقدان را به همراه داشت و همچنین برنده گلدن گلوب و کاندید دریافت جایزه اسکار شد.

از جمله بازیگرانی که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداخته بودند می‌توان جیمی بل (Jamie Bell)، اندی سرکیس (Andy Serkis)، دنیل کریگ (Daniel Craig)، نیک فراست (Nick Frost) و سایمون پگ (Simon Pegg) را نام برد. همچنین مدت این انیمیشن حدود 1 ساعت و 47 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی انیمیشن ماجراهای تن تن خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن ماجراهای تن تن

انیمیشن The Adventures of Tintin

به طور خلاصه انیمیشن The Adventures of Tintin داستان Tintin را دنبال می‌کند. او یک خبرنگار جوان است که به طور مداوم در جستجوی یک داستان خوب است که باعث می‌شود ماجراهای زیادی را تجربه کند. برای ادامه داستان می‌توانید انیمیشن ماجراهای تن تن را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران انیمیشن ماجراهای تن تن

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های کارتون ماجراهای تن تن آشنا خواهیم شد.

جیمی بل

بازیگران انیمیشن ماجراهای تن تن

جیمی بل یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 14 مارس 1986 برابر با 23 اسفند 1364 متولد شد. او برنده جایزه‌های مختلفی از جمله بفتا شده است. از جمله آثاری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Fantastic Four محصول سال 2015 را نام برد. جیمی بل در انیمیشن ماجراهای تن تن در نقش کاراکتر Tintin حضور داشته است.

اندی سرکیس

هنرپیشه های انیمیشن ماجراهای تن تن

اندی سرکیس یک بازیگر و فیلمساز انگلیسی است که در تاریخ 20 آوریل 1964 برابر با 31 فروردین 1343 متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های گلدن گلوب و بفتا شده است. اندی سرکیس بیشتر برای ایفای نقش Gollum در مجموعه فیلم The Lord of the Rings شناخته می‌شود. او در انیمیشن The Adventures of Tintin ایفای نقش کاراکتر Captain Archibald Haddock را بر عهده داشته است.

دنیل کریگ

بازیگران انیمیشن The Adventures of Tintin

دنیل کریگ یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 2 مارس 1968 برابر با 12 اسفند 1346 متولد شد. او بیشتر برای بازی در نقش James Bond در بعضی از فیلم‌های این مجموعه شناخته می‌شود. دنیل کریگ کاندید دریافت جایزه‌های متعددی از جمله گلدن گلوب، بفتا و Primetime Emmy شده است. او در انیمیشن ماجراهای تن تن در نقش کاراکتر Ivan Ivanovitch Sakharine بازی کرده است.

نیک فراست

معرفی انیمیشن The Adventures of Tintin

نیک فراست یک بازیگر، کمدین و فیلمنامه‌نویس انگلیسی است که در تاریخ 28 مارس 1972 برابر با 8 فروردین 1351 متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان انیمیشن Trollhunters: Rise of the Titans را نام برد که در آن صداپیشه یکی از کاراکترها بوده است. نیک فراست در انیمیشن The Adventures of Tintin به ایفای نقش کاراکتر Thomson پرداخته است.

همچنین بخوانید :

سایمون پگ

بررسی انیمیشن ماجراهای تن تن

سایمون پگ یک بازیگر، کمدین و فیلمنامه‌نویس انگلیسی است که در تاریخ 14 فوریه 1970 برابر با 25 بهمن 1348 متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان بعضی از قسمت‌های مجموعه فیلم Mission: Impossible را نام برد. او همچنین در بعضی از قسمت‌های مجموعه انیمیشن Ice Age صداپیشه یکی از کاراکترها بوده است. سایمون پگ در انیمیشن ماجراهای تن تن ایفای نقش کاراکتر Thompson را بر عهده داشته است.

نقد کارتون ماجراهای تن تن و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات انیمیشن The Adventures of Tintin و نقدهای آن می‌پردازیم. این انیمیشن در سه سایت آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 7.3 از 10، 75 از 100 و 68 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره انیمیشن ماجراهای تن تن به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید.

Tampa Bay Times / استیو پرسال: 100

در یک سال با تعداد زیادی انیمیشن سینمایی، انیمیشن The Adventures of Tintin و انیمیشن Rango بر آثار دیگر برتری دارند. به آمریکا خوش آمدی تن تن. از آشنایی با شما خوشحال شدیم.

Rolling Stone / پیتر تراورز: 88

انیمیشن The Adventures of Tintin در یک آتشفشان از ایده‌های خلاقانه در فوران کامل به سرعت سمت شما می‌آید.

New Orleans Times-Picayune / مایک اسکات: 75

طرفدار شخصیت Tintin بودن شرط لازم برای لذت بردن از انیمیشن ماجراهای تن تن نیست.

St. Louis Post-Dispatch / کالوین ویلسون: 75

به عنوان داستان یک پسر، سگ او و مبارزه آن‌ها با افراد بد، این انیمیشن یک اثر با ارزش است.

Miami Herald / رنه رودریگز: 75

سرعت بی امان بخش بزرگی از سرگرمی است. به هر حال چه کسی تا به حال نام یک ترن هوایی آهسته شنیده است؟ هر چند باید این یکی را در سینما تجربه کنید. به وضوح تجربه دیدن این انیمیشن در خانه یکسان نخواهد بود.

Boston Globe / تای بر: 63

خیلی ساده، انیمیشن ماجراهای تن تن الگویی از تولید فیلم امروزی است. همچنین، متاسفانه، نسبتا خسته کننده است.

The New Yorker / دیوید دنبی: 50

انیمیشن The Adventures of Tintin طاقت فرسا است و با همه شگفتی‌های آن، قبل از اینکه به پایان برسد مخاطبان بسیار خسته می‌شوند.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمیشن The Adventures of Tintin پرداختیم و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از انیمیشن هایی که بر اساس کتاب‌های کمیک تولید شده‌اند خوشتان می‌آید و می‌خواهید با داستان و کاراکترهای این انیمیشن بیشتر آشنا شوید، می‌توانید آن را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد انیمیشن ماجراهای تن تن در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر بعضی از انیمیشن های 2024 را تماشا کرده‌اید که آن‌ها را به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید و مقاله آن‌ها در این سایت موجود نیست، می‌توانید عنوان آن‌ها را در یک کامنت بگویید که مقاله آن‌ها را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

source

توسط