سبک JRPG کاربران و طرفداران مخصوص به خود را در اختیار دارد که بد نیست بدانید در این زمینه بازی Eiyuden Chronicle یک اثر جدید و کاملاً جذاب بوده است که اکنون قصد بررسی آن از زوایای مختلف را خواهیم داشت.

اینکه بتوان گفت سبک بازی‌های دو و نیم بعدی کم کم به دست فراموشی سپرده شده‌اند قطعاً طرز فکر اشتباهی است زیرا در این زمینه شرکت‌های بسیاری محبوبیت و ارزش خود را با تکیه بر این سبک به دست آورده‌اند. بازی Eiyuden Chronicle یک گزینه بسیار عالی و سرگرم کننده در این سبک می‌باشد که بد نیست بدانید با تحت پوشش قرار دادن مزایای نقش آفرینی توانسته امتیازات خوبی را از سوی منتقدین کسب کند که در ادامه این نوشته قصد بررسی بازی Eiyuden Chronicle را خواهیم داشت که پیشنهاد می‌شود با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی Eiyuden Chronicle

با پایان یافتن توضیحات اولیه بد نیست بدانید که روند توسعه این بازی از سوی استودیو Rabbit & Bear Studios انجام گرفته است که صاحب امتیاز این عنوان شرکت نام آشنای 505 Games می‌باشد. این بازی مستقل و تک نفره در جهانی دو و نیم بعدی جریان داشته که سبک نقش آفرینی آن می‌تواند شما را در ماجراجویی و کاوشگری‌های بسیاری قرار دهد که اگر تصمیم دارید با این بازی بیشتر آشنا شوید باید بدانید در ادامه بخش‌های مختلفی از آن را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

نقد و بررسی بازی Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes

بررسی بازی Eiyuden Chronicle

داستان بازی یک صد قهرمان در گوشه‌ای از سرزمین آلران جریان داشته است که در آن ملیله‌ای از ملت‌ها با فرهنگ‌های مختلف به نمایش گذاشته شده‌اند. ارزش‌های بسیار این سرزمین توسط شمشیر و اشیا جادویی که به لنزهای رن معروف هستند محافظت می‌شود که اکنون تمامی شکوه و امنیت سرزمین توسط تجاوزات انسان‌ها و الف‌ها و حتی نیروهای صحرایی مورد تهدید قرار گرفته است.

در طول این بازی شما باید از امپراتوری گالدان عبور کنید و از کشورهای مختلف به دنبال کشف فناوری‌های جدید باشید. در طول کاوشگری باید تعامل و دوستی با شخصیت‌های دیگر را فراموش نکنید که به طور مثال در یکی از سفرهای بازی، سیگن کسلینگ که یک افسر جوان و با استعداد از امپراتوری می‌باشد به همراه نوا که پسری از دهکده دور افتاده بوده با یکدیگر ملاقات می‌کنند. این ملاقات سبب دوستی آنها و روی کار آمدن پیچ و تاب‌های جدیدی از سرنوشت هر یک از آنها می‌شود که قرار است به زودی شخصیت‌های نامبرده را به آتش جنگ سوق دهند. در طول این دوستی باید شخصیت‌های دیگر را متقاعد کنید که دوستی شما واقعی بوده است.

اگر از خط داستانی بازی خارج شویم باید بدانید که بازی Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes به لطف مزیت‌های بسیاری که از سوی شرکت 505 گیمز در آن بکارگیری شده است، توانسته ظاهری آراسته و دیدنی را دریافت کند که در این زمینه پتانسیل سرگرم نمودن کاربران از زوایای مختلف را خواهد داشت. شخصیت‌های مختلفی در بازی حضور دارند که هر یک از آنها با شکل و شمایل خاصی طراحی شده‌اند و این موضوع به شما امکان رویارویی با اشخاص مختلف و داستان‌های متنوع را می‌دهد.

نقد و بررسی بازی Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes

در کنار زیبایی و آراستگی‌های بازی بد نیست بدانید که گیم پلی بسیار خوبی در بازی Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes نهفته است که اگر بخواهیم بهتر به آن ورود نماییم می‌توان این اطمینان را به شما داد که این بازی با چالش‌ها و کاوشگری‌های بسیار خود می‌تواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم کند که در این زمینه بدون چشم داشت به بسته‌های تکمیلی بازی می‌توانید در جهانی زیبا و دیدنی حضور پیدا کنید که در آن سرگرمی‌های طولانی مدتی از سوی سازنده و ناشر برای شما در نظر گرفته شده است.

از دیگر عناصر مهم بازی Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes می‌توان به صداگذاری عالی آن اشاره داشت که در این زمینه شاهد تعاملات مختلفی از سوی شخصیت‌ها خواهید بود. در کنار این موضوع موسیقی متن زیرکانه و زیبا در کنار صداهای پیرامون که با کیفیت بسیار خوبی همراه هستند روی افزایش سطح گیم پلی بازی تاثیر مثبتی خواهند داشت.

شاید در نگاه اول این بازی یک محصول کودکانه به نظر برسد اما باید بدانید که رده‌بندی سنی آن برای کاربران بالای ۱۲ سال در نظر گرفته شده است که اصلی‌ترین دلیل محدودیت بازی مربوط به گیم پلی اعتیاد آور و بردهای آن می‌باشد. از دیگر گزینه‌های جالب مربوط به بازی Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes می‌توان به تاثیر تصمیمات شما در گیم‌پلی اشاره داشت که در این زمینه باید با مدنظر قرار دادن رویدادهای قبلی و احتمالات آینده، در بازی پیش‌روی کنید که اگر این موضوع را ساده درنظر بگیرید قطعا گیم‌پلی بازی مشکلات بیشتری را سد راه شما خواهد نمود و این موضوع سبب خواهد شد تا سختی‌های بیشتری را در هنگام اجرای بازی Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes متحمل شوید.

پلتفرم‌های بازی Eiyuden Chronicle

نقد و بررسی بازی Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes

درحال حاضر اطلاعات نشان می‌دهد که بازی Eiyuden Chronicle برای پلتفرم‌های نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس درنظر گرفته شده است.

سیستم اجرایی بازی Eiyuden Chronicle

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • OS *: Windows 7, 8.1, 10 x64
  • Processor: AMD FX-4350 / Intel® Core™ i3-3210
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: AMD Radeon™ R7 260X (2GB VRAM) / NVIDIA® GeForce® GTX 750(2GB VRAM)
  • Storage: 22 GB available space
  • Additional Notes: 30+ FPS @ 1280×720 and graphics pre-set “LOW (minimum quality)”

سیستم پیشنهادی :

  • OS *: Windows 7, 8.1, 10 x64
  • Processor: AMD Ryzen™ 5 1700 / Intel® Core™ i7-4770S
  • Memory: 6 GB RAM
  • Graphics: Radeon™ RX 470(4GB VRAM) / NVIDIA® GeForce® GTX 1060 6 GB VRAM
  • Storage: 22 GB available space
  • Additional Notes: Expected Framerate: 60 FPS @ 1920×1080 – You may be aiming for Very High (highest quality), but you may end up with Standard (standard quality). – The GPU specification may be raised in the special note as 4K is not capable of 60FPS with this setup.

سخن پایانی

بررسی بازی Eiyuden Chronicle که در زبان فارسی به صد قهرمان معروف است به پایان رسید که در طول این نوشته سعی شد به تمامی اطلاعات و بخش‌های مرتبط به بازی اشاره شود. همانطور که شاهد بودید در این بازی کم حجم داستان بسیار خوبی تعبیه شده است که شما عزیزان اکنون می‌توانید دیدگاه و نظر خود را نسبت به بازی Eiyuden Chronicle بیان کنید و اگر نقدی نسبت به بررسی و یا خود بازی داشته‌اید آن را به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source

توسط