«تیم کوک»، مدیرعامل اپل تور آسیایی خود را با بازدید از سنگاپور ادامه داده است و همچنین اعلام کرد که غول فناوری 250 میلیون دلار برای گسترش حضور خود در این کشور سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

مدیرعامل اپل در چند وقت گذشته مشغول بازدید از کشورهای آسیایی بوده است. پس از ویتنام و سپس اندونزی، آخرین برنامه او یک سفر دو روزه به سنگاپور بوده است و غول سازنده آیفون همزمان از گسترش فضای پردیس اداری خود در این کشور خبر داد.

توضیحات مدیرعامل اپل درباره سنگاپور

کوک در بیانیه خود گفته است:

«سنگاپور واقعاً مکانی منحصربه‌فرد است و ما به ارتباطی که با این جامعه پویا از افراد خالق، یادگیرنده و رویاپرداز ایجاد کرده‌ایم، افتخار می‌کنیم. با پردیس روبه‌رشد خود، اپل درحال نوشتن فصل جدیدی از تاریخ ما در این کشور است.»

مدیرعامل اپل همچنین قرار است با «لی هسین لونگ»، نخست وزیر کنونی سنگاپور و «لارنس ونگ» که قرار است در ماه می جانشین او شود، دیدار کند.

کوک همچنین در شبکه اجتماعی ایکس پست‌های در مورد دیدار با کاربران اپل در هر یک از کشورهایی که بازدید کرده، منتشر کرده است. به‌عنوان مثال، او در این پست به بازدید از «جاکارتا» همراه با «لیزا جکسون»، معاون بخش محیط زیست، سیاست و ابتکارات اپل اشاره کرده است. در سنگاپور نیز کوک از پارک ملی Gardens by the Bay بازدید کرده است.

در زمان نگارش این گزارش، آخرین پست کوک به بازدید از مدرسه Cerebral Palsy Alliance School در سنگاپور مربوط می‌شود.

سفر کوک به سنگاپور و برنامه‌های اعلام‌شده توسط او برای گسترش حضور غول سازنده آیفون در این کشور، بیش از 40 سال پس از آغاز تولید محصولات این شرکت در سنگاپور انجام شده است. در سال 1981 و زمانی که خود سنگاپور تنها 16 سال داشت، اپل تولید رایانه‌های Apple II را در این کشور آغاز کرده بود.


source

توسط digitalwebmaster