فرقی نمی‌کند از طریق کنسول به دنبال اجرای بازی فوتبال هستید یا کامپیوتر و حتی موبایل، زیرا عناوین شبیه‌سازی فوتبال همیشه سرگرم کننده هستند. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به محبوب‌ترین و بهترین بازی فوتبال PS5 که پیشنهاد می‌شود آن را از دست ندهید.

پیش از آنکه عناوین محبوب دنیای فوتبال یعنی FIFA و PES نام خود را تغییر دهند رقابت سختی میان گیمرها وجود داشت که کدام بازی از دیگری بهتر است. همین موضوع امروزه روی بازی‌های بیشتری در جریان است زیرا شرکت‌های مختلفی روی ساخت بازی‌های فوتبال و مرتبط به آن فعالیت دارند که همین موضوع سبب شد تا فهرست خوبی از بهترین بازی فوتبال PS5 را برایتان تدارک ببینیم که در آن شاهد عناوین خوب و سرگرم کننده‌ای خواهید بود.

فهرست مطالب

بهترین بازی فوتبال PS5

قبل از آغاز معرفی عناوین قرار گرفته در این فهرست بدنیست بدانید که امروزه فارغ از بازی EA Sport FC 24 که همان FIFA قدیم است و بازی eFootball 2024 که PES قدیم می‌باشد شاهد بازی‌های خوب دیگری نیز هستیم. این موضوع سبب شده تا گیمرهای این ورزش به چند دسته تقسیم شوند که هریک دلایل خاص خودشان را دارند که کدام بازی از دیگری بهتر است. در همین زمینه نباید فهرست بهترین بازی فوتبال PS5 را ساده از دست دهید. با پلازا در ادامه همراه باشید.

1. بازی FIFA 23

معرفی بهترین بازی های فوتبال ps5

بازی فیفا ۲۳ به عنوان پدر بازی‌های فوتبال برای پلی استیشن ۵ شناخته شده است که بد نیست بدانید این عنوان اخیراً با نام EA اسپرت منتشر شده است. سری بازی‌های فیفا محصولی شناخته شده از شرکت الکترونیک آرتز هستند که در آن می‌توانید شاهد رقابت‌های واقع گرایانه در کنار گرافیک دیدنی باشید.

برای افزایش واقع‌گرایانه بودن بازی ورزشگاه‌ها و استادیوم‌های بسیاری در بازی پیاده سازی شده است که از طریق آنها می‌توانید مسابقات خود را در زمینه‌های متنوعی برگزار کند. سیستم رقابتی بازی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در یک سیستم آنلاین به دنبال رقابت با گیمرهایی از سراسر جهان باشید. در این زمینه پشتیبانی از حالت کراس پلی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در کنار دیگر گیمرهایی که از طریق پلتفرم‌های دیگر نظیر ایکس باکس سری ایکس و اس و حتی کامپیوتر به بازی متصل شده‌اند ملحق شوید. بر اساس اطلاعات به دست آمده بازی فیفا ۲۳ به عنوان بهترین تجربه فوتبال در پلی استیشن ۵ شناخته شده است که پردازش قوی آن می‌تواند شما را با زیبایی‌های بسیاری مواجه کند.

2. بازی eFootball 2023

معرفی بهترین بازی های فوتبال ps5

دومین بازی این فهرست که محصول شرکت کونامی است، eFootball 2023 نام داشته که بد نیست بدانید این عنوان در زمان‌های گذشته برای پلی استیشن ۲ و پلی استیشن ۳ با نام Pro Evolution منتشر شده بود. قدیمی بودن این عنوان سبب شده تا شاهد گیمرهای وفادار بسیاری نسبت به این بازی باشیم که بد نیست بدانید بسیاری از طرفداران این عنوان بر این باورند که محصول کونامی بهترین بازی فوتبال پلی استیشن ۵ بوده است.

همچنین بخوانید :

پتانسیل‌های بسیاری در این بازی وجود داشته که می‌توان به گیم پلی روان و سرگرم کننده در کنار حالت‌های مختلف اشاره داشت که در این زمینه بسته به نیاز و سلیقه خود می‌توانید به موارد متنوعی نظیر مستر لیگ دسترسی داشته باشید. امروزه این بازی که به صورت رایگان منتشر شده برای گوشی‌های هوشمند نیز در نظر گرفته شده است که بد نیست بدانید فقط یک بخش از آن به صورت پولی منتشر شده و آن هم مربوط به حالت MyClub می‌باشد. در این بخش شما می‌توانید سرمایه‌گذاری کنید و از طریق سرمایه واقعی به دنبال گسترش دادن تیم خود در رقابت‌های مختلف باشید.

3. بازی Rocket League

معرفی بهترین بازی های فوتبال ps5

بازی Rocket League یک محصول رانندگی و شبیه‌سازی فوتبال است که در آن به جای بازیکنان باید از طریق ماشین‌ها به دنبال گل زدن به یکدیگر باشید. این بازی هیجان انگیز در وقت کوتاهی نسبت به دو مورد فوق جریان داشته که بد نیست بدانید در این بین می‌توانید به گیم پلی عمیق و تاکتیکی‌تر دسترسی داشته باشید که این موضوع سبب خواهد شد تا بتوانید به رقابت‌های سریع بسیاری دسترسی پیدا کنید.

بازی Rocket League از سال ۲۰۱۵ تا به امروز به صورت رایگان برای گیمرها در نظر گرفته شده که می‌توانید در رقابت‌های تک نفره و چند پلتفرمی به دنبال شکست دادن رقبا باشید. برای آشنایی با دیگر عناوین موجود در فهرست بهترین بازی‌های فوتبال پلی استیشن ۵ با ما همراه باشید.

4. بازی Football Manager 2023

معرفی بهترین بازی های فوتبال ps5

اگر جزو اشخاصی هستید که از کنترل تک تک بازیکنان خسته شده‌اید و به دنبال مدیریت اصولی تیم می‌باشید پیشنهاد می‌شود که بازی Football Manager 2023 را از دست ندهید زیرا ماهیت اصلی این بازی مربوط به آنالیز و مربیگری در تیم می‌باشد. بازی فوتبال منیجر ۲۰۲۳ به شما لذت استفاده از تاکتیک‌ها و انتقال‌های روز را می‌دهد که در این زمینه با جذب نمودن بازیکنان جدید می‌توانید تیم خود را تقویت کنید.

در این بین چالش‌های بسیاری برای شما در نظر گرفته شده است که از اصلی‌ترین آنها می‌توان به تاکتیک حریفان و مشکلات اقتصادی اشاره داشت که برای پشت سر گذاشتن آنها باید به سراغ استفاده از برنامه‌ریزی درست و اصولی بروید. اگر نتوانید امتیازات خوبی را برای تیم کسب کنید هیئت مدیره تیم شما را برکنار خواهد کرد و در این زمینه باید به دنبال تیم دیگری باشید.

همچنین بخوانید :

بودجه نقل و انتقالات برای شما محدود هستند پس در این زمینه نباید به دنبال خرید بازیکنان بی‌کیفیت بروید. جزئیات نامبرده سبب شده تا بازی Football Manager 2023 به عنوان یکی از اعتیادآورترین عناوین مرتبط با فوتبال برای پلی استیشن ۵ شناخته شود که پیشنهاد می‌شود آن را از دست ندهید و در ادامه این فهرست با ما همراه باشید.

5. بازی FIFA 22

معرفی بهترین بازی های فوتبال ps5

بازی فیفا ۲۲ با مزیت‌های بسیاری که در زمان عرضه در اختیار داشت توانسته به عنوان یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌سازی فوتبال برای پلی استیشن ۵ شناخته شود. یکی از اصلی‌ترین دلایل حضور این عنوان در این فهرست حالت آنلاین آن می‌باشد که در این زمینه می‌توانید از طریق رقابت‌های مختلفی به دنبال سرگرمی خود باشید.

بازی فیفا ۲۲ در زمان خودش از گرافیک دیدنی و سیستم رقابتی بسیار خوبی برخوردار بود که همین موضوع سبب شد تا بتواند دیدگاه جهانی را به سمت خود جذب کند و از نظر منتقدین بسیاری به عنوان یک بازی ایده‌آل برای پلی استیشن ۵ شناخته شود. در طول این بازی شاهد لایسنس‌های مختلفی از تیم‌ها و لیگ‌های معتبر جهانی خواهید بود که پیشنهاد می‌شود آن را از دست ندهید زیرا در این بازی می‌توانید به حالت‌های متنوعی دسترسی داشته باشید که هر یک برای سرگرمی شما درنظر گرفته شده‌اند و با مزیت‌ها و جزئیات خوبی که در اختیار دارند قادر به ارائه گیم پلی متفاوتی خواهند بود که همین موضوع سبب محبوبیت بازی در سال 2022 نسبت به دیگر عناوین شده است.

6. بازی Fall Guys

معرفی بهترین بازی های فوتبال ps5

اگر به دنبال یک بازی فوتبال برای پلی استیشن ۵ هستی تا بتوانید آن را به آسانی در اختیار فرزند خود قرار دهید پیشنهاد می‌شود که بازی Fall Guys را از دست ندهید زیرا این عنوان یک محصول سرگرم کننده و به دور از خشونت برای سنین مختلف می‌باشد. در طول بازی شاهد یک حالت رقابتی آنلاین خواهید بود که باید در قالب یک تیم ۸ نفره به دنبال شکست دادن رقبا باشید.

همچنین بخوانید :

رقابت‌های بازی در دو نیمه ۹۰ ثانیه‌ای جریان خواهد داشت که هر تیمی بتواند بیشترین گل را بزند برنده خواهد بود و در این میان هر بازیکنی که بتواند بیشترین گل را به ثبت برساند قطعاً پاداش‌های بیشتری را دریافت خواهد نمود. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به انتشار رایگان آن در پلی استیشن ۵ و وجود ویژگی کراس پلی اشاره داشت که در این زمینه می‌توانید به آسانی در کنار گیمرهای دیگری که در پلتفرم‌های مختلف حضور دارند قرار بگیرید و سرگرم بازی شوید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید 6 مورد از بهترین بازی فوتبال PS5 در اختیارتان قرار گرفت که در این زمینه سعی کردیم مواردی را معرفی کنیم که ارزش تجربه را داشته باشند. بی‌تردید در این زمینه بازی‌های بهتری نیز وجود داشته است که شما عزیزان برای تکمیل شدن این فهرست می‌توانید نام آنها را برایمان دربخش نظرات به اشتراک بگذارید و از این طریق به سایر کاربران برای آشنایی با بازی‌های بیشتر کمک نمایید.

منتخب کاربران

source

توسط