گوشی سامسونگ گلکسی M14 4G با هدف فعالیت در میان گوشی‌های ارزان قیمت توسعه و منتشر شده است. در این نوشته از سایت پلازا، تصمیم داریم شما را با اصلی‌ترین مشخصات، ویژگی‌ها و ضعف‌های این محصول آشنا کنیم.

تا به اینجای سال ۲۰۲۴ بیشتر شرکت‌هایی که در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند فعالیت دارند، هدف خود را روی گوشی‌های میان‌رده قرار داده‌اند. گوشی Samsung Galaxy M14 4G یک نمونه بارز در این زمینه است که از سوی شرکت سامسونگ برای بازار هند در نظر گرفته شده است. بدینست بدانید که گوشی سامسونگ گلکسی M14 4G با برخورداری از ویژگی‌های پایه مناسب و قیمت قابل قبول توانسته امتیاز مناسبی را از سوی بنچمارک‌ها کسب کند که در این نوشته قصد بررسی آن را خواهیم داشت.

فهرست مطالب

مشخصات گوشی Samsung Galaxy M14 4G

ویژگی‌ها گوشی گلکسی M14 4G
نمایشگر ۶.۷ اینچی PLS LCD با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۰۰
پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰
سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری OneUI 5.1
حافظه/رم ۴/۶ گیگابایت رم | حافظه ۶۴/۱۲۸ گیگابایت
دوربین‌‌ها ۲ + ۲ + ۵۰ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر با شارژ ۲۵ وات
قیمت از ۱۰۰ یورو

گوشی سامسونگ گلکسی M14 4G

سری گوشی‌های سامسونگ گلکسی M، اغلب با ویژگی‌های خوبی در کنار رنج قیمتی قابل قبول همراه می‌باشند که بدنیست بدانید در این زمینه سامسونگ در سال ۲۰۲۴، گوشی Samsung Galaxy M14 4G را عرضه کرده است که این محصول یک نمونه بارز در این زمینه است که با مشخصات مناسبی همراه است. گوشی سامسونگ گلکسی M14 4G از فناوری 5G پشتیبانی نمی‌کند و سامسونگ برای NFC آن برنامه‌ای نداشته است.

نمایشگر Samsung Galaxy M14 4G

اصلی‌ترین و مهم‌ترین تفاوت این گوشی با مدل‌های دیگر، در پنل نمایشگر آن است. این محصول از IPS برخوردار نیست و شامل PLS LCD است. این پنل قادر است نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز را در اختیار شما قرار دهد که در این زمینه یک سایز ۶.۷ اینچی برای شما درنظر گرفته شده است. از طریق این سایز به وضوح پیکسلی ۲۴۰۰ * ۱۰۸۰ دسترسی خواهید داشت.

گوشی سامسونگ گلکسی M14 4G

نرخ تراکم پیکسلی صفحه نمایش روی 394 ppi تنظیم شده که نسبت آن ۲۰ روی ۹ است. با توجه به این موارد می‌توان گفت که گوشی Samsung Galaxy M14 4G در بخش نمایشگر، به نسبت قیمتی که برای فروش آن درنظر گرفته شده است، از مزایای مناسبی برخوردار می‌باشد.

سخت افزار گوشی سامسونگ گلکسی M14 4G

در رابطه با سخت افزار گوشی Samsung Galaxy M14 4G باید بدانید که به یک پنل کاربری One UI 5.1 دسترسی خواهید داشت که این رابط میزبان اندروید ۱۳ است که درخصوص بروزرسانی آن به اندروید ۱۴ اطلاعاتی ثبت نشده است.

چیپست بکارگیری شده در این گوشی، اسنپدراگون ۶۸۰ است که در کنار سی‌پی‌یو هشت هسته‌ای قدرتمند می‌تواند مزایای بسیاری را برایتان به همراه داشته باشد. این CPU با مشخصات Octa-core (4×2.4 GHz Kryo 265 Gold & 4×1.9 GHz Kryo 265 Silver) همراه است که قادر به جلوگیری از بروز مشکلات کندی و لگ می‌باشد.

گوشی سامسونگ گلکسی M14 4G

پردازنده گرافیکی گوشی از نسل آدرینو ۶۱۰ می‌باشد که این تراشه قدرت بالایی روی اجرای بازی‌های گرافیکی داشته است که به آسانی می‌توانید از طریق آن و دیگر قطعات نامبرده بازی‌های بسیاری را اجرا کنید.

همچنین بخوانید :

حافظه داخلی و رم گوشی در ۲ مدل عرضه شده است که سری اول آن شامل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۴ گیگابایت است و مدل دوم شامل ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی و ۶ گیگابایت رم می‌باشد که بسته به نیاز خود می‌توانید آن را خریداری کنید.

دوربین‌های Samsung Galaxy M14 4G

دوربین‌های بکارگیری شده در این محصول به صورت ۳ گانه است که در دوربین اصلی آن به یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی دسترسی خواهید داشت که برای ثبت تصاویر کیفیت خوبی را به نمایش می‌گذارد. دوربین دوم و سوم شامل ۲ مگاپیکسل کیفیت هستند که یکی از آنها برای ماکرو و دیگری برای عمق‌دهی درنظر گرفته شده است که در هنگام استفاده از دوربین‌ها می‌توانید به HDR و پانورما دسترسی داشته باشید. کیفیت فیلمبرداری از طریق این دوربین روی ۱۰۸۰ و نرخ فریم ۳۰ تا ۶۰ اف پی اس است.

گوشی سامسونگ گلکسی M14 4G

دوربین سلفی محصول نیز با لنز ۱۳ مگاپیکسلی همراه می‌باشد که درهنگام فیلمبرداری می‌توانید به کیفیت ۱۰۸۰ تا ۳۰ فریم برثانیه دسترسی داشته باشید. درحقیقت دوربین‌های محصول باتوجه به قیمتی که برای آن درنظر گرفته شده در سطح خوبی قرار داشته است. در ادامه جهت آشنایی با باتری و قیمت این گوشی با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید :

باتری و قیمت گوشی سامسونگ گلکسی M14 4G

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای گیمرها و دوست داران فیلم و سریال درگوشی‌ها وجود داشته است باتری می‌باشد. از طریق باتری می‌توانید برای مدت زمان طولانی‌تری در بازی‌ها حضور داشته باشید و یا شاهد فیلم و سریال‌های مدنظر خود باشید. سامسونگ در این زمینه برای گوشی سامسونگ گلکسی M14 4G از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرده است که این باتری از مدل لیتیومی است که غیرقابل جابه‌جایی می‌باشد که برای گیمرها بسیار عالی خواهد بود؛ زیرا گوشی از مصرف خاصی برخوردار نیست و این ظرفیت می‌تواند برای زمان طولانی کار شما را راه بیندازد. برای شارژ این باتری یک شارژر سیمی ۲۵ وات درنظر گرفته شده است. درخصوص شارژر اطلاعاتی در مورد مدت زمان شارژ ارائه نشده است.

گوشی سامسونگ گلکسی M14 4G

اما قیمت که یکی از اصلی‌ترین دلایل برای خرید یا منصرف شدن از آن می‌باشد نیز روی سطح خوبی قرار داشته است که سامسونگ در این زمینه از ۸.۹۹۹ روپیه برای مدل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۴ گیگابایت استفاده کرده است. برای نسخه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۶ گیگابایت این قیمت به ۱۱۹۹۹ روپیه افزایش خواهد یافت. همچنین بدنیست بدانید که در هنگام خرید می‌توانید به رنگ‌های آبی قطبی و آبی یاقوت کبود دسترسی داشته باشید که خبری از رنگ‌های سبز و خاکستری در این نسخه نخواهد بود.

سخن پایانی

بررسی مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M14 4G به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید درطول این نوشته سعی نمودیم به بخش‌های مختلفی از گوشی اشاره داشته باشیم تا بتوانیم دیدگاه کلی محصول را برایتان شرح دهیم. باتوجه به این تفاسیر نظر شما نسبت به محصول جدید سامسونگ چیست؟ با ما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source

توسط