ددلاین از بازگشت سیلیان مورفی به نقش خیره‌کننده‌اش به عنوان تامی شلبی در دنباله فیلم ‘پیکی بلایندرز’ خبر داده شده است.

سیلیان مورفی، بازیگر مطرح ایرلندی، پس از کسب جایزه اسکار برای نقش‌آفرینی‌اش در فیلم تاریخی «اوپنهایمر»، قرار است در نقش معروف تامی شلبی، رهبر باند پیکی بلایندرز، بازگردد. این خبر را استیون نایت، خالق سریال «پیکی بلایندرز» در گفتگو با رسانه بیرمنگهام ورلد در افتتاحیه سریال جدیدش «The Town» برای بی‌بی‌سی فاش کرد.

نایت تأیید کرد که تولید فیلم جدید، که دنباله‌ای برای مجموعه محبوب بریتانیایی است، از سپتامبر در دیگبث، انگلستان آغاز خواهد شد. سریال «پیکی بلایندرز» که ابتدا در بی‌بی‌سی دو شروع به پخش شد و سپس به بی‌بی‌سی یک و در نهایت به نتفلیکس راه یافت، به شهرت جهانی دست یافت و مورفی در آن نقش یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های خود، تامی شلبی، را ایفا کرد.

سیلیان مورفی که سال‌های متمادی تمایل خود را برای بازگشت به یک پروژه سینمایی «پیکی بلایندرز» ابراز داشته است، اخیرا به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازیگران دنیا شناخته شده است، خصوصاً پس از موفقیت‌های اخیرش در سینما. فیلم جدید او، درام ایرلندی «چیزهای کوچک مانند این‌ها»، از تولیدات کمپانی آرتیستز اکوئیتی که متعلق به بن افلک و همبازیش در «اوپنهایمر»، مت دیمون است، اخیرا در برلین به نمایش درآمده و با استقبال منتقدان مواجه شده است.

منتخب کاربران

source

توسط