سریال جدید آمازون پرایم ویدیو، ضامن که کوین بیکن در آن نقش آفرینی می‌کند، با اضافه شدن چهار بازیگر جدید به ترکیب خود، قدرت گرفت. بر اساس اطلاعات اختصاصی به دست آمده از Variety، بت گرانت از فیلم‌های کشور برای مردان پیر و دانی دارکو، دیمون هریمن از روزی روزگاری در هالیوود و توجیه‌شده، مکسول جنکینز از آرکادین و گمشده در فضا و جولین پردی از گل سفید و اورنج ایز د نیو بلک به این نمایش در نقش‌های اصلی پیوسته‌اند. آنها به جز بیکن، به بازیگر قبلاً اعلام‌شده، جنیفر نتلز، می‌پیوندند.

ضامن به طور مستقیم برای پخش در پرایم ویدیو در ژوئن ۲۰۲۳ برای هشت قسمت نیم ساعته سفارش داده شد. خلاصه رسمی این سریال بیان می‌کند که داستان حول محور هاب هالوران (بیکن)، شکارچی جایزه‌بگیری که با یک فرصت دوم غیرمنتظره برای زندگی، عشق و یک حرفه موسیقی تقریباً فراموش‌شده به زندگی بازمی‌گردد، می‌چرخد – تنها برای اینکه بفهمد شغل قدیمی‌اش حالا پیچیدگی‌های شیطانی جدیدی دارد.

گرانت نقش کیتی، مادر هاب هالوران را بازی خواهد کرد. هریمن نقش لاکی، مالک یک باشگاه موسیقی موفق کانتری را ایفا می‌کند که با مریان (نتلز)، همسر سابق هاب، در رابطه است.

جنکینز نقش کید، پسر هاب و مریان را بازی می‌کند. پردی در نقش میدژ ظاهر می‌شود که گفته می‌شود با جدیت ظریفی که از کسی که به سختی یاد گرفته چگونه در دنیایی مردسالارانه پایدار بماند، خسته است. میدژ شاید بی‌ظاهر به نظر برسد اما در واقع یک فرستاده مخفی است.

منتخب کاربران

source
تحصیل در ترکیه

توسط