در سال ۲۰۲۴ شاهد عناوین جدیدی هستیم که یکی از آنها مربوط به شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو بوده که اکنون تصمیم به نقد و بررسی بازی Banishers: Ghosts of New Eden گرفته‌ایم. جهت آشنایی با این محصول اکشن با ما همراه باشید.

بازی تبعید کننده ها: ارواح نیو عدن محصول جدیدی در ژانرهای اکشن و مهارت‌های مربوط به طلسم بوده که استودیو DON’T NOD با قدرت بالای خود توانست ایده‌پردازی‌های ناشر را به شکل درستی به سرانجام برساند. بدنیست بدانید شرکت Focus Entertainment ناشر بازی بوده که بعد از انتشار توانست بازخوردهای مثبت بسیاری را نسبت به محصول خود دریافت کند. پیشنهاد می‌شود بررسی بازی Banishers: Ghosts of New Eden را از دست ندهید که به نکات خوبی اشاره نموده‌ایم.

فهرست مطالب

بررسی بازی Banishers: Ghosts of New Eden

بازی «تبعید کننده ها: ارواح نیو عدن» بی‌تردید یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۴ خواهد بود که در این راستا با برخورداری از سبک نوآورانه توانسته گیم‌پلی خوبی را برای سرگرمی ارائه دهد. اگر هنوز درخصوص دریافت این بازی تردید دارید کافیست که نیم‌نگاهی به بررسی بازی Banishers: Ghosts of New Eden داشته باشید. در این زمینه به نکات و اطلاعات خوبی از بازی اشاره شده که می‌تواند شما را به شکل بهتری با این محصول جذاب آشنا کند.

بررسی بازی

بازی تبعید کننده‌ها یکی دیگر از محصولات سوم شخص و اکشن منتشر شده در سال ۲۰۲۴ بوده که توانسته نظرات خوبی را از سوی گیمرها و منتقدین کسب نماید. اگر نگاهی به نمرات ثبت شده بازی در متاکریتیک داشته باشید متوجه خواهید شد که این بازی یک محصول ماجراجویی اکشن غوطه ور و احساسی بوده که نباید آن را ساده از دست داد.

بررسی بازی Banishers: Ghosts of New Eden

در رابطه با این بازی سایت‌های بسیاری نسبت به آن واکنش نشان داده‌اند که بد نیست بدانید سایت Mirror اظهار کرده این بازی یک محصول نقش آفرینی مطمئن با مبارزات عالی و شخصیت‌های جذاب و دنیای غنی بوده که می‌تواند گزینه خوبی برای کاوش و سرگرمی باشد. در سمت دیگر سایت Polygon نوشته است که اجراهای عالی و مکانیک‌های مرکزی باهوش در کنار داستان‌های متفکرانه می‌تواند شما را با یکی از بهترین بازی‌های نوآورانه سال ۲۰۲۴ مواجه کند. همچنین سایت RockPaperShotgun در خصوص ماجراجوهای اکشن و داستان احساسی به این بازی واکنش نشان داده است.

همچنین بخوانید :

در مورد خود بازی اگر بخواهیم توضیحاتی را شرح دهیم باید بدانید که داستان آن در نیو عدن و سال ۱۶۹۵ جریان خواهد داشت که در آن جوامع مهاجر نشین گرفتار یک نفرین وحشتناک شده‌اند. آنها به وضوح در حال حضور نیروهای شیطانی در سرزمین‌ها هستند و همین موضوع سبب شده تا ترس و استرس در سراسر سرزمینی که شما به عنوان یک شوالیه در آن زندگی می‌کنید، پراکنده شود. بعد از کسب اطلاعات کافی باید به دنبال اسرار وحشتناک بروید و با کشف نمودن آنها به دنبال پایان دادن به حضور نیروهای تاریکی در سرزمین‌ها باشید. در طول مراحل بازی شاهد مناظر زیبا و متنوعی خواهید بود که در کنار شخصیت‌های فراموش نشدنی که سرنوشت آنها به طور کامل در دستان شما بوده می‌توانید به تعامل بپردازید و یا از آنها برای نابود کردن دشمنان استفاده کنید.

داستان بازی در مورد یک زن و شوهر به نام رد و آنتیا که شکارچیان شیطان بوده‌اند می‌باشد آنها برای اینکه بتوانند نفرین و طلسم به وجود آمده را از بین ببرند باید به دنبال نابود کردن ارواح در سرزمین‌های مختلف باشند. تسخیر انسان‌ها از سوی ارواح شیطانی سبب سوزانده شدن روح آنها خواهد شد که در این زمینه هیچ کنترلی روی آنها ندارید و تنها راهی که می‌توانید از آنها عبور کنید کشتن آنها بوده است. داستان نوآورانه بازی می‌تواند شخصیت زن داستان را که آنتیا نام داشته در قالب یک روح به نمایش بگذارد. داستان عاشقانه میان زن و مرد که فراموش نشدنی بوده می‌تواند شما را با یک بازی احساسی مواجه کند. بعد از کشته شدن آنتیا، شخصیت اصلی داستان که یک مرد بوده زن خود را به عنوان یک روح در کنارش می‌بیند و از الهامات و کمک‌های او برای نابودسازی دشمنان استفاده می‌کند.

بررسی بازی Banishers: Ghosts of New Eden

این بازی فرصت تازه‌ای برای شما بوده تا بتوانید با استفاده از قدرت خدایان باستانی به دنبال برگرداندن روح همسر خود باشید که این مورد به صورت حتمی نبوده و تنها یک راه برای شما می‌باشد تا بتوانید از فرصت محدود و اندک به دست آمده برای برگرداندن همسر خود استفاده کنید. امکان جابجایی میان شخصیت‌ها در بازی وجود داشته که باید بدانید هر یک دارای مهارت و استایل خاصی بوده‌اند که از این فرصت می‌توانید برای عبور از برخی چالش‌های بازی استفاده کنید.

همچنین بخوانید :

در خصوص مبارزات بازی باید بدانید که هر یک از دشمنان با برخورداری از روش جنگ مختلف می‌توانند شما را به چالش‌های بسیاری دعوت کنند که بسته به مهارت‌هایی که در اختیار دارید باید به دنبال کشتن آنها از طریق روش‌های مختلف باشید. مهارت‌های فرا انسانی و قدرت‌های جدید می‌تواند به شما در این زمینه کمک شایانی نماید که باید دقت داشته باشید هر یک از قدرت‌ها برای سبک خاصی از دشمن در نظر گرفته شده و امکان استفاده از آنها در برابر هیولاهای عظیم الجثه را نخواهید داشت.

دنیای عرفانی بازی با اسرار تاریک بسیاری مواجه بوده که برخی از آنها غم انگیز و برخی شوک کننده هستند. داستان بازی در یک شهرک واقع در آمریکای شمالی که با داستان‌های وحشتناک همراه بوده به تصویر کشیده شده که برای هدایت مردم و از بین بردن نیروهای تاریکی که بر آن تسلط دارند باید سختی‌های بسیاری را متحمل شوید. شرکت DON’T NOD که سازنده بازی بوده در خصوص توضیحات محتوای بالغ اظهار کرده که این محصول شامل خشونت‌های مکرر و محتوای عمومی بزرگسالان بوده که برای اشخاص زیر ۱۸ سال مناسب نخواهد بود. نظر شما نسبت به این بازی چیست؟ برای آشنایی با پلتفرم‌ها و سیستم اجرایی آن با ما همراه باشید.

پلتفرم‌های بازی

این بازی محبوب ازسوی ناشر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز منتشر شده است.

سیستم‌های اجرایی بازی

بررسی بازی Banishers: Ghosts of New Eden

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • OS: Windows 10/11 64-bit
  • Processor: Intel Core i3-8300 / AMD Ryzen 3 2200G
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: 4 GB VRAM, Nvidia GeForce GTX 1050 Ti / AMD Radeon RX 580
  • DirectX: Version 12
  • Storage: 52 GB available space
  • Additional Notes: 30 FPS in 1920×1080 with the “Low” preset

سیستم پیشنهادی:

  • OS: Windows 10/11 64-bit
  • Processor: Intel Core i5-10600K / AMD Ryzen 5 5600X
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: 6 GB VRAM, Nvidia GeForce RTX 2060 / AMD Radeon RX 6700 XT
  • DirectX: Version 12
  • Storage: 52 GB available space
  • Additional Notes: 60 FPS in 1920×1080 with the “Very High” preset + SSD Recommended
همچنین بخوانید :

باتوجه به سیستم سخت افزاری محصول باید بدانید که برای اجرای بازی در کامپیوتر نیاز به سیستم قوی خواهید داشت که در این زمینه کارت گرافیک 2060 RTX پیشنهاد شده است.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید درطول نقد و بررسی بازی Banishers: Ghosts of New Eden به اطلاعات مهمی از بازی اشاره شد که از اصلی‌ترین آنها می‌توان به خط داستانی و طراحی و گیم‌پلی اشاره داشت. اگر درخصوص این بازی نقدی دارید کافیست که با ما در بخش نظرات همراه باشید و نکات مثبت و منفی خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source
تحصیل در ترکیه

توسط