در کنسرت “Ani-Rock Fes. 2024 My Hero Academia Plus Ultra Live” که روز یکشنبه در یوکوهاما به پایان رسید، اعلام شد که هنرمند موسیقی TK از گروه Ling Tosite Sigure، ترانه افتتاحیه فصل هفتم انیمه “My Hero Academia” را اجرا خواهد کرد. این خبر پس از پایان فصل ششم انیمه در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۳ و همچنین اعلام شروع پخش یک مجموعه ویژه چهار قسمتی با نام “My Hero Academia Memories” که شامل صحنه‌های جدیدی نیز خواهد بود از تاریخ ۶ آوریل، منتشر شد. فصل جدید (که از قسمت ۱۳۹ کل انیمه شروع می‌شود) قرار است در تاریخ ۴ مه اکران شود. این انیمه دوباره در روزهای شنبه ساعت ۵:۳۰ بعدازظهر (۴:۳۰ صبح EDT) بر روی شبکه‌های YTV و NTV پخش خواهد شد.

رومی پارک صداپیشگی کاراکتر Star and Stripe را در فصل جدید بر عهده خواهد داشت.

علاوه بر این، انیمه “My Hero Academia THE MOVIE: You’re Next” (مای هیرو آکادمیا: نوبت تو است)، چهارمین فیلم از این مجموعه، قرار است در تاریخ ۲ اوت اکران شود. هوریکوشی به عنوان سرپرست کلی و طراح کاراکتر اصلی فعالیت می‌کند. این فیلم داستانی اصلی دارد که در همان زمانی که انیمه تلویزیونی در حال پخش است روی می‌دهد، با فروپاشی جامعه امن.

هوریکوشی سری مانگا را در ژوئیه ۲۰۱۴ در مجله Weekly Shonen Jump شوئیشا آغاز کرد. جلد ۳۹ این مجموعه در تاریخ ۲ نوامبر در ژاپن منتشر شد. Viz Media این مانگا را به صورت دیجیتالی و چاپی به زبان انگلیسی در آمریکای شمالی منتشر می‌کند. سرویس MANGA Plus شوئیشا نیز این مانگا را به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی منتشر می‌کند.

منتخب کاربران

source
تحصیل در ترکیه

توسط