فیلم Sunset Boulevard توانست برنده بزرگ بیست و چهارمین دوره جوایز سالانه WhatsOnStage در بریتانیا شود که انتخاب این اثر کاملا از سوی تماشاگران تئاتر انجام گرفته و داوری در انتخاب آثار نقشی نداشته است.

بدنیست بدانید درجشنواره WhatsOnStage، فیلم Sunset Boulevard برنده هفت جایزه شده که از اصلی‌ترین آن می‌توان به بهترین اجرا در ژانر موزیکال اشاره داشت که این موضوع برای نیکول شرزینگر که اولین اجرای حرفه‌ای اش بوده انجام گرفته است. کارگردانی این اثر بردوش جیمی لوید بوده که طراحی نورآن جک نولز و طراحی صدای آن آدام فیشر بوده است.

فیلم دوم Guys & Dolls توانست عنوان بهترین بازسازی موسیقی و طراحی صحنه را برای بانی کریستی و طراحی گرافیکی که از سوی Muse Creative انجام شده را کسب کند. فیلم چیزهای عجیب: اولین سایه نیز برنده بهترین نمایشنامه جدید شده است. جیمز نورتون برنده بهترین بازیگر نمایشنامه و لوک تامپسون بازیگر نقش مکمل در فیلم یک زندگی کوچک بوده است. این اخبار مربوط به جشنواره WhatsOnStage در بریتانیا بوده است. نظر شما نسبت به این خبر چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source
تحصیل در ترکیه

توسط