باب ایگر مدیرعامل شرکت نام آشنای دیزنی به تازگی اعلام کرد که انیمیشن سینمایی موآنا به عنوان یک فیلم بلند بازسازی شده که قرار است در نوامبر سال 2024 وارد سینماهای جهانی شود. این انیمیشن دومین قسمت از انیمیشن محبوب Moana بوده است که برای اولین بار در سال 2016 اکران شده بود.

دیزنی ساعاتی پیش رسما اعلام نمود که موآنا 2 در نوامبر سال جاری وارد سینماهای جهانی خواهد شد که قرار است شگفتی‌های جدیدی را به نمایش بگذارد. دیزنی با وجود اینکه حفره‌ای به اندازه مارول را به همراه داشته به سراغ ساخت برنامه تلوزیونی موآنا رفته است که اولین تریلر منتشر شده آن که حدود 16 ثانیه بوده را به نمایش گذاشته است.

Moana 2 دنباله‌ای موفق از همین انیمیشن بوده که برای اولین‌بار در سال 2016 اکران شد و توانست فروش بسیار خوبی را به همراه داشته باشد. شایعات مربوط به موآنا 2 درسال 2022 منتشر شد که دیوید جی کارگردان قسمت اول این انیمیشن بوده و دریک جونیور برای نمایش قسمت جدید این اثر در دیزنی پلاس انتخاب شده است. در آن زمان صحبت‌های بسیاری درخصوص پروژه جدید موآنا منتشر شده بود که بیشتر توجهات را به سمت یک انیمیشن لایو اکشن معطوف نموده بود. در ادامه شاهد تریلر این انیمیشن خواهید بود.

مشاهده تریلر Moana 2 در یوتیوب

نظر شما نسبت به خبر ساخت انیمیشن موآنا 2 چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

source
تحصیل در ترکیه

توسط