فیلم Kingdom of the Planet of the Apes آخرین محصول در مورد فیلم های سیاره میمون ها بوده که قرار است با سبک جدیدی از فیلم های مربوط به حیوانات بار دیگر در سال 2024 روی پرده سینما بیاید که پیشنهاد میشود خبر آن را از دست ندهید.

بی تردید ارتباط حیوانات باهوش با انسان ها دیدنی بوده ولی نبردهای حیوانات با موجودات دیگر حتی انسان ها میتواند دیدنی تر باشد. فیلم Kingdom of the Planet of the Apes اخیرا تصاویر جدیدی را دریافت نموده که نشان میدهد شخصیت اصلی داستان یعنی نوآ درحال اماده شدن برای نبرد بوده است. Fandango تصویر جدیدی که به اشتراک گذاشته نشان میدهد که نوآ مانند گذشته با خونریزی در ارتباط بوده است. قرن ها پس از اینکه سزار (اندی سرکیس) معنای واقعی میمون باهوش را تغییر داد گذشته و حال او وارد نسل جدیدی از ساخت تمدن ها شده است که در وهله اول باید با انسان ها در نبرد باشد زیرا انسان ها تصمیم دارند او و هم نسلی هایش را از بین ببرند.

تصویر جدید Kingdom of the Planet of the Apes درخصوص اوون بوده که وی درحال صحبت با یک میمون دیگر بوده است. این نسخه جدید عاقبت نوآ در دنیای خودش را نشان میدهد که او در تلاش است تا با استفاده از فناوری های انسانی رها شده برای آزادسازی میمون های برده استفاده کند. کاری که قرن ها پیش باید به سراغ انجام آن میرفت. فیلم Kingdom of the Planet of the Apes بی تردید یکی از بهترین فیلم های سال 2024 بوده که میتواند شمارا با جنبه جدیدی از فیلم های اکشن مواجه کند. نظر شما نسبت به این فیلم چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را نسبت به این موضوع بیان کنید.

منتخب کاربران

source
تحصیل در ترکیه

توسط