احتمالا کارمندان گوگل در بخش واحد فروش تبلیغات، به زودی با هوش مصنوعی این شرکت جایگزین خواهند شد و شغل خود را از دست خواهند داد.

گوگل قصد دارد بخش قابل توجهی از واحد فروش تبلیغات خود که شامل 30000 نفر است را بازسازی کند. بنا بر اطلاعاتی که یک کارمند نیروی انسانی در دست داشته، گفت که شان داونی که ناظر فروش تبلیغات به مشتریان بزرگ در آمریکاست، در یک جلسه که هفته گذشته برگزار شد، گفت که گوگل قصد دارد تیم فروش تبلیغات خود را بازسازی کند، اما بدون ذکر آنکه آیا این تغییرات شامل استخدام مجدد نیروهاست یا خیر.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کارمندان گوگل جای خود را به هوش مصنوعی می‌دهند

گوگل برای حفظ اولویت خود در بازار موتور جستجو، سالیانه بیش از 10 میلیارد دلار پرداخت می کند. گزارشی نیز ادعا می کند که گوگل قصد دارد با اعمال تغییرات، از جمله امکان استخدام مجدد نیروها، کارکنان واحد فروش مشتریان بزرگ خود را که مسئول روابط با تبلیغات کنندگان بزرگ هستند، تجمیع کند.

طبق این گزارش، بازسازی برنامه ریزی شده به این صورت است که گوگل بیشتر از تکنیک های یادگیری ماشینی برای کمک به مشتریان برای خرید بیشتر تبلیغات در موتور جستجوی خود، یوتیوب و سرویس های دیگرش اتکا می کند.

کارمندان گوگل

البته هنوز پاسخی از طرف گوگل به صورت قطعی در رابطه با این موضوع، دریافت نشده است.

در ژانویه سال جاری، شرکت مادر آلفابت اعلام کرد که قصد دارد 12000 نفر از کارکنان خود در سراسر جهان که معادل 6 درصد از نیروی کل کارمندان آنان است را اخراج کند.

در ژوئن امسال نیز گوگل کارکنانی را در اپلیکیشن Google Maps اخراج کرد زیرا سیستم تبلیغاتی آن را با فناوری گوگل ادز ترکیب کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد جایگزینی کارمندان گوگل با هوش مصنوعی این شرکت چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: TheInformation

source

توسط