کلاس یوس

در کنار گلکسی Book 4 Ultra و گلکسی Book 4 Pro، سامسونگ از گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ نیز رونمایی کرد. این لپ‌تاپ در کنار بهره‌مندی از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه لولا، با قلم S-Pen درون جعبه، اسپیکر استریوی چهارگانه و پردازنده نسل ۱۴ اینتل متمرکز بر هوش مصنوعی روانه بازار می‌شود.

مشخصات فنی گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰

سامسونگ در قبال مدل ۳۶۰ گلکسی بوک‌های خود استراتژی متفاوتی دارد. این مدل از گلکسی بوک‌های سامسونگ معمولاً برای کسانی است که علاقه ویژه‌ای به طراحی و نقاشی روی نمایشگر لپ‌تاپ خود دارند. گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ نیز از این قافله جا نمانده و به‌لطف امکان چرخش لولای آن تا ۳۶۰ درجه، می‌توانید آن را کاملاً بچرخانید و مانند تبلت از آن استفاده کنید. این لپ‌تاپ از نمایشگر ۱۶ اینچی لمسی برخوردار است و همراه با آن قلم S-Pen نیز امکان طراحی حرفه‌ای و یادداشت‌برداری را به‌شما می‌دهد.

گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰

نمایشگر گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ از نوع امولد است که به‌لطف برخوداری از رزولوشن ۱۸۰۰ در ۲۸۸۰ پیکسل، نرخ رفرش متغیر از ۴۸ تا ۱۲۰ هرتز، بیشینه روشنایی ۴۰۰ نیتی و غنای رنگ بالا با پشتیبانی از ۱۲۰ درصد گاموت رنگی DCI-P3 کیفیت تصویر بالایی را به‌ارمغان می‌آورد. سامسونگ کیبورد حرفه‌ای فول‌سایز را نیز برای خانواده گلکسی بوک ۴ در نظر گرفته است.

همانند آن‌چه که در سایر اعضای سری گلکسی بوک ۴ دیدیم، گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ نیز از پردازنده‌های سری Meteor Lake از رده‌های Core Ultra 5 و Core Ultra 7 قدرت می‌گیرد. ماژول یکپارچه Intel Arc نیز وظیفه انجام پردازش‌های گرافیکی در این لپ‌تاپ را بر عهده دارد. ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ یا ۱۰۲۴ گیگابایت حافظه داخلی SSD نیز این مجموعه را همراهی می‌کنند.

برخورداری از دو پورت تاندربولت ۴، باتری ۷۶ وات‌ساعتی، آداپتور ۶۵ واتی، بلوتوث ۵.۳ و بهره‌مندی از کارت‌خوان MicroSD از دیگر ویژگی‌های بارز گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ هستند. این لپ‌تاپ تنها ۱۲.۸ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن ۱.۶۶ کیلوگرم است.

قیمت و زمان عرضه

سامسونگ در مورد قیمت گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ و سایر برادرانش صحبت رسمی نکرده و فعلاً باید منتظر بمانیم. این لپ‌تاپ در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای و از ابتدای سال ۲۰۲۴ میلادی به‌دست کاربران خواهد رسید.

source

توسط digitalwebmaster