ایسنا/البرز اولین شرکت هم آفرینی تخصصی کشور در حوزه صنایع غذایی با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در البرز به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت هم آفرینی البرز در حاشیه بهره برداری از این شرکت اظهار کرد: این شرکت با هدف ایجاد و توسعه نوآوری در صنایع غذایی و فناوری های زیستی، با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، فناوران و نخبگان کشور راه اندازی شده است.

محدثه زارعی افزود: شرکت توسعه و تولید قراردادی البرز با تشکیل یک شبکه گسترده از بازیگران زنجیره ارزش محصولات غذایی و زیستی، تلاش خواهد کرد تا چالش‌های موجود در ۲ طرف مخاطب را برطرف کند که در ابتدا، شرکت‌های نوپا و فناوران می‌توانند از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند و با تولید بدون کارخانه و تولید قراردادی، شتابدهی و توسعه کسب و کار خود را تقویت کنند.

وی رسالت این شرکت را نوآوری در صنایع غذایی و فناوری های زیستی با بهره‌گیری از ظرفیت دانش بنیان‌ها عنوان کرد و ادامه داد: شرکت توسعه و تولید قراردادی البرز امکان تحقیقات قراردادی، مدیریت نوآوری، افزایش بهره وری و رفع چالش‌های صنعت به واسطه فناوران را برای شرکت‌های صنعتی بزرگ فراهم می‌کند و افزون بر آن، ظرفیت خالی خطوط تولید آنها را نیز بهبود می‌بخشد.

مدیرعامل شرکت هم آفرینی البرز گفت: این شرکت با سرمایه گذاری بخش خصوصی فعالیت خود را آغاز کرده و نه تنها به توسعه اقتصادی کشور کمک می‌کند، بلکه نقش مهمی در اشتغالزایی و افزایش توان رقابتی صنایع مرتبط خواهد داشت.

انتهای پیام

source

source

توسط