توییت اخیر راکستار درباره GTA 6 اکنون محبوب‌ترین پست تاریخ صنعت گیم است

در حالی که توییت ابتدایی راکستار برای تایید انتشار تریلر GTA 6 در ماه دسامبر رکوردشکنی کرده بود، اکنون توییت جدید شرکت که تاریخ دقیق نمایش تریلر مذکور را اعلام می‌کند، بار دیگر رکوردشکنی کرده و حالا بیشترین لایک تاریخ را برای یک پست مرتبط با ویدیو گیم در اختیار دارد.


مطلب پیشنهادی:چگونه در Red Dead Redemption 2 سریع‌تر جا به جا شویم؟و چطور Fast Travel را فعال کنیم؟
چگونه در Red Dead Redemption 2 سریع‌تر جا به جا شویم؟

احتمالا در این چند روز، شما هم با توییت بزرگ استودیوی بازی‌سازی راکستار گیمز بارها و بارها روبه‌رو شده‌اید. پستی که تایید می‌کرد اولین تریلر از بازی به شدت موردانتظار GTA 6 قرار است در تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۲۳ برابر با ۱۴ آذر ۱۴۰۲ منتشر شود که این خبر در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱.۸ میلیون لایک دریافت کرد و بالغ بر ۱۴۶ میلیون بازدید داشت.

بازی GTA 6

همین تعداد لایک‌ها باعث شده تا این خبر از بازی GTA 6 به معروف‌ترین و محبوب‌ترین خبر تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) تبدیل شود. پرطرفدارترین توییت قبلی نیز مربوط به همین بازی از استودیوی بازی‌سازی راکستار گیمز بود؛ توییتی که در ماه نوامبر ۲۰۲۳ منتشر شد و تأیید می‌کرد که اولین تریلر بازی بعدی Grand Theft Auto در دسامبر سال جاری منتشر می‌شود.

طی اخبار مرتبط دیگر امروز ویدیو و اطلاعات تازه‌ای از جی‌تی‌ای ۶ لو رفت که می‌توانید جزئیات آن را از طریق این مطلب در ویجیاتو مطالعه بفرمایید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:تیم ویجیاتو: چند سالمون بود وقتی اولین بار GTA بازی کردیم؟میوه ممنوعه!
تیم ویجیاتو: چند سالمون بود وقتی اولین بار GTA بازی کردیم؟


افسردگی و سلامت روان در بازی ها

سونی محتوای زیادی را از دسترس کاربران پلی استیشن خارج می‌کند - ویجیاتو

source

توسط