حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد روز دوشنبه در مراسم رونمایی از مسابقه ملی کتابخوانی “سرباز” در مشهد گفت:آنچه تحت عنوان “مکتب سلیمانی” شناخته می‌شود ترجمان واقعی تحقق آرمان بسیج بزرگ جهان اسلام و خواسته امام راحل (ره) است.

وی ادامه داد: معمایی که امروز دشمن را دچار تحلیل غلط در موضوع فلسطین کرده این است که همچنان دنبال رد پای حضور نظامی جمهوری اسلامی در آنجاست، اما به برکت دستاورد‌های مکتب حاج قاسم، دشمن نمی‌تواند رد پای نظامی از ایران در منطقه پیدا کند، چون امروز مسلمانان دنیا خودشان بیدار، قوی و توانمند شده اند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: امروز اهالی غزه با پهپاد، موشک و طراحی‌های نظامی پیچیده، امنیت مناطق اشغالی اسراییل را در کاخ‌ها و مراکز امنیتی شان سلب کرده است.

گنابادی نژاد افزود:برای معرفی چنین شخصیت بزرگی باید کار فراوانی انجام داد تا این بزرگی و شاخصه‌های شخصیتی را به خوبی به همگان معرفی کرد و برای شناخت سردار باید “مکتب سلیمانی” را بشناسیم و بشناسانیم.

وی اضافه کرد:حاج قاسم را غیرت ایرانی، قهرمان ملی و شاخص عزت اسلامی، فرمانده الگو و چهره ممتاز در مطیع بودن از رهبری می‌دانیم و مقام معظم رهبری به درستی گفتند که حاج قاسم اگرچه یک ژنرال نظامی بود، اما حامی مردم و مستضعفان و پشتیبان و مدافع مظلومان عالم هم بود و امروز نتیجه مکتب حاج قاسم را در فلسطین به خوبی می‌بینیم.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: اهتمام وی به مظلومان در همه جای دنیا برابر بود و حاج قاسم به معنای واقعی فرزند اسلام است که شخصیت و زندگی و دلباختگی اش به اهل بیت (ع) و فاطمه زهرا (س) محسوس بود.

در پایان این مراسم از پوستر مسابقات ملی کتابخوانی “سرباز” و کتاب “شرح دلبری” رونمایی شد.

source

توسط