آپدیت جدید Warframe الزامات Mastery Rank برای کمپین را حذف می‌کند

با اضافه شدن قابلیت کراس-سِیو و کوئست سینمایی جدید، باید گفت که به‌روزرسانی بعدی Warframe، Whispers in the Walls، بسیار عظیم است. با این حال، شاید بزرگ‌ترین تغییری که برای کمک کردن به بازیکنان جدید اضافه می‌شود، حذف الزامات Mastery Rank است.

رتبه استادی از طریق ارتقاء سطح سلاح، Warframes، Archwings، K-Drives و موارد دیگر به دست می‌آید و بازیکنان برای ارتقاء پیدا کردن، باید آزمون استادی را بگذرانند.

اگر این کار را انجام ندهید به این معنی است که باید دوباره تلاش کنید و از آنجایی که برای رسیدن به ماموریت‌های سینمایی ضروری است، می‌تواند برای بازیکنان جدید دردسرساز باشد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Counter-Strike 2داست ۲، زیباتر از همیشه
بررسی بازی Counter-Strike 2

همه این‌ها در به‌روزرسانی بعدی تغییر می‌کند و بازیکنان می‌توانند حتی اگر نسبتا در بازی تازه‌وارد باشند، ماموریت‌های Whispers in The Walls را آغاز کنند. در نتیجه، بسته Story Skip اکنون یک بسته Level Skip برای بوست سریع و تجربه محتوای سخت‌تر خواهد بود.

شایان ذکر است که Mastery Rank از بین نمی‌رود و همچنان برای استفاده از سلاح‌های خاص، افزایش حداکثر روزانه Syndicate و فوکوس و موارد دیگر مورد نیاز است.

Warframe

ماموریت سینمایی همچنین یک جناح دشمن جدید را معرفی خواهد کرد. ضمنا این کوئست کلاس سلاح جدیدی را به همراه خواهد داشت و در این بین شاهد محیط‌های جدیدی در بازی خواهیم بود. بازی همچنین سیستم حملات سنگین را اصلاح خواهد کرد.

Warframe: Whispers in the Walls در ماه دسامبر عرضه می‌شود و اخیرا تایید شده که تریلر جدیدی از آن در مراسم The Game Awards در هفتم دسامبر به نمایش درخواهد آمد.


مطلب پیشنهادی:داستان ما گیمرهای ایرانی با بازی های آنلاین | ویجی کست
داستان ما گیمرهای ایرانی با بازی های آنلاین | ویجی کست


بررسی پلی استیشن 5 اسلیم

شوکیس بازی Professor Layton and New World of Steam به زودی برگزار می‌شود - ویجیاتو

source

توسط