یکی از بازیکنانی که حضورش در اردوی جدید تیم ملی جلب توجه کرد امید ابراهیمی بود. خیلی‌ها این حضور را پیش‌بینی نمی‌کردند و متعجب شدند.

امید ابراهیمی البته پیش از اعزام تیم ملی به جام جهانی یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی بود و پیش‌بینی می‌شد در لیست نهایی تیم کیروش جا گیرد اما در آخرین لحظه مصدوم شد و شانس همراهی تیم ملی در جام جهانی را از دست داد. ابراهیمی این روزها از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و به همین بهانه بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شده است و به نظر می‌رسد به زودی امیر قلعه‌نویی در مورد دعوت از این بازیکن صحبت خواهد کرد.

جالب این‌که مهدی طارمی در مصاحبه‌های امروز از حضور کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی در اردوی تیم ملی دفاع کرد و گفت: هرکسی نظری دارد. ما نمی‌توانیم جلوی نظر کسی را بگیریم. هرکسی از دیدگاه خودش حرف حق می‌زند و موضع خاصی نباید بگیریم، ولی من می‌خواهم مثالی درباره تیم خودمان (پورتو) بزنم؛ پپه در تیم ما در سن ۴۰ سالگی تلاشش را می‌کند، فوتبال بازی می‌کند و در تیم ملی و پورتو در سطح بالا بازی می‌کند. کسی که فن و توانایی دارد، می‌تواند. فوتبال نسبت به قبل پیشرفت کرده و اگر بازیکنان یکسری شرایط را رعایت کنند، تا سن بالا می‌توانند بازی کنند. وقتی بازیکن از خودش مراقبت می‌کند و سطح خوب خود را نگه می‌دارد تا سنین بالا می‌تواند بازی کند.

source

توسط