در جدیدترین تصویر منتشر شده از انیمیشن مورد انتظار Ultraman: Rising، اولترامن در حال سرک کشیدن به خانه‌ی مردم به تصویر کشیده شده است!

چند ماه قبل انمیشن سریالی Ultraman به کار خود پس از سه فصل پایان داد. با توجه به محبوبیت این انیمیشن، کاملاً معقول به نظر می‌رسید که نتفلیکس برنامه‌هایی برای آینده‌ی این فرنچایز داشته باشد؛ علی‌الخصوص که انیمیشن سریالی Ultraman توانسته بود دل مخاطبان شرقی و غربی را توآمان به دست آورد.

اولین گام در مسیر تازه‌ای که فرنچایز Ultraman در آن گام گذاشته است؛ فیلم Ultraman: Rising (اولترامن: ظهور) خواهد بود که اولین بار خبر توسعه‌ی آن در سال ۲۰۲۱ اعلام شد.

شنون تیندل انیماتور و کارگردان مشهور آمریکایی که آثاری همچون Kubo and The Two Strings (کوبو و دو تار) را در کارنامه دارد؛ سکان هدایت این اثر را بر عهده خواهد داشت. طبق گفته‌های تیندل، این اثر نگاهی نو به فرنچایز اولترامن خواهد داشت. او همچنین تولید این فیلم را به “تحقق یک رویا” تشبیه کرد.

شما می‌توانید تصویر منتشر شده از انیمیشن Ultraman: Rising را در زیر تماشا کنید.

انیمیشن Ultraman: Rising روایتگر داستان کن ساتو بازیکن مشهور بیسبال خواهد بود که باید به نگهبان جدید زمین تبدیل شود؛ اما او در این مسیر علاوه بر تمام مخاطرات ابرقهرمان بودن، با یک چالش بزرگ دیر نیز روبروست؛ او باید سرپرستی فرزند دشمن اصلی خود را برعهده بگیرد و همزمان یک پدر ایده‌آل نیز باشد.

تاکایوکی سوکاگوشی، مدیرعامل سوبارایا پروداکشنز که حدود ۶۰ سال است مالکیت فرنچایز Ultraman را بر عهده دارد، در مورد همکاری با نتفلیکس می‌گوید:

همکاری با نتفلیکس اولین تلاش ما برای جهانی کردن برند Ultraman است. از زمان خلق این فرنچایز، Ultraman در قلب بسیاری از افراد در سراسر جهان جایگاه ویژه‌ای دارد که شنون تیندل یکی از آن‌ها است. او از Ultraman الهام گرفت و در نهایت خود به یک انیماتور و خالق انیمیشن تبدیل شد.

من بی‌صبرانه منتظرم تا جهان نتیجه‌ی دید خاص شنون و تیمش را به این فرنچایز که سرشار امید، مهربانی و اشتیاق است را تماشا کنند.

فرنچایز Ultraman توسط خالق افسانه‌ای Godzilla، یعنی ایجی سوبارایای فقید خلق شد. این فرنچایز علی‌رغم اینکه در ژاپن سریعاً به محبوبیت گسترده‌ای دست پیدا کرد؛ اما به دلیل دیر معرفی شدن به مخاطب غربی، تا سالیان اخیر نتوانست جایگاه شایسته‌اش را در بازار غرب بدست آورد؛ با این حال، خبر خوشحال‌کننده این است که Ultraman در سال‌های اخیر با محبوبیت فزاینده‌ای در بازار جهانی روبرو شده است.

انیمیشن Ultraman: Rising در سال ۲۰۲۴ در سرویس نتفلیکس در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: کولایدر

source

توسط