04 آبان 1402 ساعت 16:29

مشخصات فنی و قیمت جتا VS5 وارداتی اعلام شد. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند وارداتی Jetta VS5 آشنا می‌شویم.

لیست مشخصات و امکانات جتا VS5 ماموت خودرو اخیرا در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی منتشر شد و مشتریان واجد شرایط می‌توانند برای خرید این خودرو اقدام کنند. در این سامانه برای نسخه 1.4 لیتری این خودرو بدون در نظر گرفتن هزینه‌هایی چون شماره‌گذاری و مالیات، قیمت علی‌الحساب 1 میلیارد و 450 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی جتا VS5 وارداتی

جتا VS5

جتا VS5 از یک موتور 1.4 لیتری TSI توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 148 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو تک دیفرانسیل است و از سامانه چهار چرخ محرک بهره نمی‌برد.

امکانات رفاهی و ایمنی

جتا VS5

از امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به تهویه مطبوع دوکاناله دیجیتال، سنسورهای نور و باران، ترمزهای چهار چرخ دیسکی، تریم چرمی صندلی‌ها، پاور ویندوز، سانروف، رینگ‌های آلومینیومی، فرمان D-CUT، چراغ‌های روشنایی در روز (دی لایت)، مولتی‌مدیا و مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی همراه با گرم‌کن، گرم‌کن صندلی‌های ردیف اول، تنظیم برقی صندلی‌ راننده، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

جتا VS5

این شاسی بلند وارداتی از امکانات ایمنی متعددی چون 6 کیسه هوای ایمنی، سیستم کروز کنترل تطبیقی (ACC)، سیستم تشخیص خواب آلودگی راننده، رادار هشدار برخورد از جلو (FCW)، کلاستر دیجیتالی، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت جلو و عقب خودرو، ترمز پارک برقی و اتوهولد، سامانه کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)، سیستم استارت/ استاپ، ترمزهای ABS، EBD و BA بهره می‌برد.

کاتالوگ جتا VS5

source

توسط