به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته نهم بوندسلیگا به مصاف دارمشتات خواهد رفت و نویر قرار است پس از مدت‌ها در ترکیب این تیم قرار بگیرد. 

این بازیکن پس از حذف تیم ملی آلمان از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر و در سفری تفریحی در حالی که مشغول اسکی بود به شدت مصدوم شد و فصل گذشته را به صورت کامل به دلیل انجام عمل جراحی از دست داد. 

انتظار می‌رفت که او بتواند در تمرینات پیش فصل بایرن در تابستان امسال حضور پیدا کند اما طولانی شدن این مصدومیت باعث شد که روند بازگشتش به میادین با تاخیر انجام شود. 

این ستاره آلمانی از چند هفته قبل در تمرینات بایرن حضور داشت و بالاخره کادر پزشکی این باشگاه به او اجازه بازگشت به میادین را با طی کردن کامل روند درمان و رسیدن به آمادگی مناسب صادر کرد تا او بتواند پس از 11 ماه در دروازه بایرن قرار بگیرد. 

1902842

نویر در آستانه این بازگشت در گفتگو با تلویزیون بایرن مونیخ اظهار داشت: «من بی‌صبرانه منتظر بازگشت و در زمین بودن با دیگر بازیکنان و ادامه این اتفاق هستم. چند بار مصدومیت جزئی پیش آمد که در این روند درمان طبیعی است. همیشه باید سعی کنید قوی و صبور باشید، به سختی تلاش کنید و اتفاقات را بپذیرید.»

او درباره شرایط سون اولریش که در طول این مدت دروازه‌بان بایرن بود گفت: «رابطه من با او عالی است. این بازیکن نقش مهمی را در شروع خوب تیم از ابتدای این فصل ایفا کرده است. همه در باشگاه از این موضوع مطلع هستند که او حامی بزرگی برای من بوده است.»

این بازیکن همچنین درباره بازی فردا اضافه کرد: «بدون توجه به این واقعیت که ورزشگاه پر از تماشاگر خواهد بود و تمام احساساتی که از بیرون دریافت می‌کنم، بی‌صبرانه منتظر هستم که دوباره بتوانم مقابل این هواداران بازی کنم و امیدوارم که پیروزی را جشن بگیریم. بهترین اتفاق این است که با هم تیمی‌هایم در زمین خواهم بود. خیلی منتظر این بازی بودم.» 

source

توسط