بازی اکشن و 2 بعدی Berzerk: Recharged که اثری از استودیو SneakyBox بوده براساس گفته ها قرار است تاریخ انتشار خود را در ماه نوامبر دریافت کند.

فهرست مطالب

بازی Berzerk: Recharged در مورد یافتن مسیرهای بسیاری بوده که در پیچ و خم آنها ربات های مرگبار بسیاری در انتظار شما هستند که هریک در زمینه های مختلف مهارت های بالایی دارند و این موضوع میتواند خطرات بسیاری را برای شما در طول گیم پلی به همراه داشته باشد. بازی Berzerk: Recharged امکان افزودن همکار یا دوست را داشته که به صورت محلی میتوانید از دوست خود درخواست کنید تا شمارا در این بازی کلاسیک همراهی کند تا بتوانید با نیروی بیشتر از سد دشمنان عبور نمایید.

طراحی 2 بعدی و گیم پلی سریع بازی Berzerk: Recharged میتواند شمارا به چالش های بسیاری دعوت کند که بدنیست بدانید نسبت به ظرفیت و ساختارهای ظاهری میتوان انتظار یک بازی خوب و البته سرگرم کننده را داشت. استودیو R:SneakyBox سازنده بازی بوده که شرکت آتاری ناشر بازی خواهد بود. در حال حاضر این بازی برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوئیچ، ایکس‌باکس وان ، پلی استیشن 4 ، لینوکس ، مایکروسافت ویندوز ، ایکس باکس سری ایکس و اس و مکینتاش درنظر گرفته شده است.

منتخب کاربران

source

توسط