محمد علی چوبینی با اعلام این خبر اظهار کرد: اولین مسابقه و نمایشگاه بین المللی کاریکاتور کودکان غزه با هدف دعوت از کاریکاتوریست‌های جهان در جهت خلق آثار به منظور حمایت از کودکان غزه برگزار می‌شود.

او گفت: این رویداد بی المللی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در این جشنواره بایستی آثار خود را تا ۲۰ آبان ماه به نشانی shiraz.iran ۱۴۰۲@gmail.com ارسال کنند.

معاون فرهنگی شهردار شیراز خاطر نشان کرد: در این رویداد محدودیت سنی برای ارسال آثار وجود ندارد و هر شرکت کننده مجاز به ارسال حداکثر ۵ اثر در ابعاد ۳۰ در ۴۲ سانتی متر و یا در اندازه A ۳است.

چوبینی اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را به صورت فایل jpg با حجم ۳۰۰ dpi به صورت سیاه سفید و رنگی ارسال کنند.

چوبینی با اشاره به اینکه اعلام نتایج این رویداد ۲۹ آبان ماه همزمان با بیست نوامبر روز جهانی کودک خواهد بود، گفت: در این جشنواره داوری آثار با حضور کاریکاتوریست‌های برتر ایران و جهان انجام خواهد شد و در پایان مسابقه به برندگان جشنواره، لوح یادبود و به پنج اثر برتر جوایز ویژه اهدا می‌شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز یادآور شد: پوستر اولین مسابقه و نمایشگاه بین المللی کاریکاتور کودکان غزه در روز یکشنبه سی ام مهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با حضور استاندار فارس و شهردار شیراز رونمایی شد.

source

توسط