کارگردان Hunger Games از دو قسمتی کردن فیلم Mockingjay پشیمان است

سری فیلم‌های Hunger Games (بازی‌های گرسنگی) با چهار عنوان خود موفق شده نزدیک به ۲.۹۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند. اما دو فیلم آخر در مجموع ۱.۴ میلیون دلار در باکس آفیس فروش داشت. اکنون فرانسیس لارنس، کارگردان دو فیلم Hunger Games: Mockingjay واکنش‌های ضد و نقیض نسبت به تبدیل کتاب آخر به دو فیلم را درک می‌کند و به نوعی از این تصمیم پشیمان است.


مطلب پیشنهادی:۱۰ مبارزه حماسی بین قهرمانان بزرگ در تاریخ سینماتثبیت سلطه به سبک قهرمانان افسانه‌ای
۱۰ مبارزه حماسی بین قهرمانان بزرگ در تاریخ سینما

اگرچه هنوز جدیدترین فیلم از این فرانچایز با عنوان The Ballad of Snakes and Songbirds به کارگردانی لارنس منتشر نشده و تقریبا یک ماه دیگر اکران خواهد شد. لارنس در مصاحبه‌ای با سایت People بیان کرده که اگر فرصتی برای بازگشت به قدیم و تغییر عملکرد فیلم در باکس آفیس داشت، حتما تصمیمش را عوض می‌کرد و هیچ‌گاه Mockingjay را به صورت دو قسمت جدا نمی‌ساخت. او در این باره توضیح داد:

من از این کار پشیمانم، واقعا پشیمانم. نمی‌دانم که نظر بقیه در این باره چیست، اما من به شخصه اینطور فکر می‌کنم. Mockingjay در واقع روندی را دنبال می‌کرد که طی آن قسمت‌های پایانی مجموعه کتاب‌های مشهور هانگر گیمز به صورت دو قسمتی اقتباس می‌‌شدند. مانند فیلم‌های Harry Potter and the Deathly Hallows و  Twilight: Breaking Dawn که هر دو به قسمت‌های ۱ و ۲ تبدیل شدند و به این ترتیب پول بیشتری در باکس آفیس به جیب زدند.

Hunger Games

از طرف دیگر این کارگردان اضافه کرد که خیلی خوب است اگر بتوانیم با تقسیم کردن آن به دو قسمت بیشتر از کتاب‌ها اقتباس کنیم و اقتباس دقیق‌تری ارائه بدهیم. درباره فیلم پیش‌درآمد Hunger Games یا همان The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes که در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) وارد سینماها می‌شود، لارنس توضیح داد که همیشه قصد داشته همین یک فیلم را بسازد، اگرچه برای مدت زمان طولانی‌تری برنامه‌ریزی شده بوده است.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های آنا د آرماس که باید تماشا کنیدبازیگری که خیلی زود در هالیوود جا افتاد
بهترین فیلم‌های آنا د آرماس که باید تماشا کنید


ویجی‌لاگ پلاس: نهایی شدن معامله مایکروسافت و اکتیویژن و پلی استیشن 5 جدید

اپیک گیمز ۱۰۰٪ از درآمد فروش بازی‌ها را به توسعه دهندگان می‌دهد - ویجیاتو

source

توسط