اپیک گیمز ۱۰۰٪ از درآمد فروش بازی‌ها را به توسعه دهندگان می‌دهد

اپیک گیمز در اواسط تابستان اعلام کرد که اگر عنوانی به صورت انحصاری روی فروشگاه آن‌ها منتشر شود، ۱۰۰٪ فروش آن به مدت ۶ ماه در اختیار توسعه دهنده قرار می‌گیرد. 

این شرکت قصد دارد توسعه دهندگان بیشتر را به خود جلب کند و قول ۱۰۰٪ از فروش تمامی آثار استودیوها را داده است. از امروز این کمپانی برنامه Epic First Run را راه‌اندازی می‌کند که یک برنامه انحصاری انتخابی برای توسعه دهندگان و ناشران ترد پارتی است و وعده می‌دهد درآمد معمول ۸۸٪ توسعه دهندگان را به ۱۰۰٪ افزایش دهد.


مطلب پیشنهادی:اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیدنصب بازی قدم اول نیست!
اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنید

تنها شرط اپیک گیمز این است که استودیوها و ناشرها موافقت کنند تا بازی جدید خود را به مدت ۶ ماه در انحصار فروشگاه Epic Games قرار دهند. اگر این بازی‌ها روی فروشگاه‌های دیگر و سرویس‌های اشتراکی ترد پارتی نیز وجود دارند، برای سهم فروش ۱۰۰٪ باید تا دو هفته دیگر به اپیک گیمز استور اضافه شوند. 

اپیک گیمز

نکته مهم این است که این عناوین باید به صورت عمده منتقل شوند. اگر یک توسعه‌دهنده بیش از شش بازی در فروشگاه یا سرویس اشتراک شخص ثالث داشته باشد، حداقل سه مورد از آن‌ها باید به فروشگاه Epic Games آورده شود. در مواردی که یک توسعه دهنده کمتر از سه بازی ساخته باشد، همه آن‌ها باید به فروشگاه اضافه شوند.

این شرکت در تلاش است تا توجه بیشتری را به فروشگاه خود جلب کند، آن هم در شرایطی که چندی پیش ۱۶٪ از کارمندان خود (۸۳۰ نفر) را اخراج کرد، چون هزینه‌های شرکت بیشتر از درآمد آن بود. 


مطلب پیشنهادی:از سیستم پرک‌های فورتنایت (Reality Augment) چه می‌دانید؟تنوع بیشتر، کارآیی بیشتر
از سیستم پرک‌های فورتنایت (Reality Augment) چه می‌دانید؟


ویجی‌لاگ پلاس: نهایی شدن معامله مایکروسافت و اکتیویژن و پلی استیشن 5 جدید

اپیک گیمز ۱۰۰٪ از درآمد فروش بازی‌ها را به توسعه دهندگان می‌دهد - ویجیاتو

source

توسط