لینکدین در ماه‌های گذشته قابلیت‌های متنوعی را بر مبنای هوش مصنوعی مولد عرضه کرده بود و حالا مجموعه‌ای از برترین ویژگی‌های بهینه‌سازی‌شده هوش مصنوعی را در قالب یک اشتراک پریمیوم جدید ارائه کرده است.

لینکدین امروز اعلام کرد که قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد جدید خود را در قالب اشتراکی پولی در اختیار کاربران خود می‌گذارد. با این قابلیت‌ها می‌توانید اطلاعات را از فید خود استخراج کنید، لینک‌ها را تجزیه‌وتحلیل نمایید، برای تولید محتوا از هوش مصنوعی کمک بگیرید و حتی در فرایند استخدام با این فناوری اقدام کنید تا شانس استخدام خود را بالاتر ببرید.

عرضه قابلیت‌های هوش مصنوعی در لینکدین با کمک مدل‌های OpenAI

قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی لینکدین مبتنی بر مدل‌های شرکت OpenAI ساخته شده‌اند که حالا 49 درصد آن در اختیار مایکروسافت، صاحب لینکدین، است. این شبکه اجتماعی به‌طور خاص می‌گوید از طریق آژور از APIهای OpenAI استفاده می‌کند و آن را در ترکیب با داده‌های اختصاصی خود به دست کاربران می‌رساند.

لینکدین دقیقاً اعلام نکرده است که کدام بخش از تجربه جدید قابلیت‌های هوش مصنوعی آن‌ها مختص خودشان است و کدام بخش به OpenAI مربوط می‌شود، ولی خروجی کار شبیه به نسخه‌ای از ChatGPT است که به‌طور خاص برای شما شخصی‌سازی شده. بنابراین اگر دو کاربر یک مطلب یکسان را روی لینکدین ببینند و از هوش مصنوعی این شرکت بخواهند که آن را خلاصه کند، این ابزار با توجه به داده‌های مربوط به کاربر، آن مطلب را به‌شکلی متفاوت برای هرکدام خلاصه می‌کند.

قابلیت‌های هوش مصنوعی لینکدین به‌طور ویژه به افزایش تعامل کاربران با این شبکه اجتماعی منجر خواهند شد و افراد را به کلیک بیشتر و صرف زمان بیشتر در این پلتفرم ترغیب می‌کند. به‌علاوه، این قابلیت‌ها می‌توانند عاملی برای افزایش فروش اشتراک‌های پولی باشد و جریان درآمد بزرگ‌تری برای این شرکت ایجاد کنند.

قابلیت‌های هوش مصنوعی بدون پرداخت هزینه اضافه در اختیار کاربران پریمیوم لینکدین قرار می‌گیرد. کسانی که اشتراک پریمیوم ندارند نیز با پرداخت ماهانه 40 دلار می‌توانند از طریق اشتراک Premium Career به آن دسترسی پیدا کنند.

source

توسط digitalwebmaster