یک افشاگر به نام الساندرو پالوزی فاش کرده است که اینستاگرام برای عقب ماندن از رقبا می‌خواهد مدت ویدیوهای ریلز را به ۱۰ دقیقه افزایش دهد. در حال حاضر مدت ویدیوهای ریلز سه دقیقه است.
احتمالا اینستاگرام با این قابلیت قصد رقابت با تیک تاک را دارد که به کاربران خود اجازه آپلود ویدیوهای ۱۰ دقیقه‌ای را می‌دهد. در کل به نظر می‌رسد که این تصمیم اینستاگرام بخشی از یک روند بزرگتر است که در آن غول‌های شبکه اجتماعی می‌خواهند فراتر از جایگاه فعلی خود بروند. بنابراین اینستاگرام قرار نیست برای همیشه به عنوان پلتفرم عکس باقی بماند یا تیک تاک به عنوان پلتفرم ویدیوی کوتاه و یوتیوب به عنوان «پلتفرم ویدیوی طولانی».
یوتیوب هم قصد دارد سهمی از بازار ویدیوهای کوتاه را از آن خود کند و اقدام به ارائه قابلیت‌هایی مشابه تیک تاک کرده است. بنابراین می‌بینیم که مرز میان پلتفرم‌ها به سرعت در حال محو شدن است.
در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم اینستاگرام چه فکرهایی در سر دارد
منبع: gizmochina
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




تمام حقوق این سایت متعلق به تکفارس می باشد.
Copyright© 2023 TechFars All Rights Reserved

source
سئو سایت

توسط digitalwebmaster