دیجیاتو
از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.
با تصمیم اشتوتگارتی‌ها، نسخه 8 سیلندر G500 پس از تولید سری Final Edition برای همیشه با خطوط تولید خداحافظی کرد.
جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.
سیاست کاهش حجم موتورهای درون‌سوز، یک قربانی دیگر گرفت. این قربانی مدلی نیست جز نسخه 8 سیلندر از مرسدس بنز G کلاس معروف و محبوب. با تصمیم اشتوتگارتی‌ها، نسخه 8 سیلندر G500 پس از تولید سری Final Edition برای همیشه با خطوط تولید خداحافظی کرد.
مرسدس بنز G کلاس V8 سه دهه است که روی خط تولید قرار دارد، اما قوانین سختگیرانه زیست‌محیطی عرصه را برای این نسخه و دیگر خودروهای مجهز به موتور حجیم تنگ‌تر کرده است.
درهرحال سری Final Edition از مرسدس بنز G500 در سه رنگ مشکی، سفید و زیتونی تولید می‌شود. از هر رنگ نیز 500 دستگاه به‌ فروش خواهد رسید تا مجموع تولید این سری پایانی به 1500 دستگاه محدود باشد. برای ایجاد تمایز هرچه‌بیشتر، اعضای این سری دارای پلاک‌های Final Edition در چند قسمت بدنه هستند و حاشیه قاب چرخ زاپاس آن‌ها کرومی است.
سری Final Edition از شاسی‌بلند نمادین مرسدس بنز به رینگ‌های 20 اینچی AMG با پره‌های دوگانه مجهز است. درصورت انتخاب رنگ زیتونی برای بدنه، امکان انتخاب این رنگ برای رینگ‌ها نیز وجود خواهد داشت. در مدل‌های مشکی و سفید، رینگ‌های مشکی‌رنگ نصب می‎‌شود.
هنگام بازکردن در مرسدس بنز G500 سری Final Edition، لوگوی G و عبارت Stronger than time (به‌معنای قوی‌تر از زمان) روی زمین منعکس می‌شود. چهارچوب درها، دستگیره‌های داخلی، سوئیچ و چادر مخصوصی که همراه با خودرو به مالک اعطا می‌شود نیز دارای لوگوی G و علامت Final Edition هستند.
در داخل کابین مرسدس بنز G500 سری Final Edition تقریباً همه سطوح جنسی از چرم ناپا دارند، حتی صندوق‌عقب و حاشیه دکمه‌های تنظیم وضعیت صندلی! برای جذابیت و تمایز بیشتر، پوشش سقف نیز چرمی است و صندلی‌ها روکشی با رنگ دوگانه دارند. سیستم صوتی نیز ساخت برند بسیار معروف برمستر است.
برخلاف نمای بیرونی، در بخش فنی سری Final Edition تفاوتی با مرسدس بنز G500 استاندارد ندارد. موتور 4 لیتری V8 موجود در زیر کاپوت اعضای این سری، مثل سابق 416 اسب‌بخار قدرت و 610 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. تولید این سری از ماه سپتامبر آغاز می‌شود و تا ماه مارس سال 2024 ادامه پیدا خواهد کرد.
گفتنی است مرسدس بنز خود را برای تولید G کلاس با پیشرانه تمام الکتریکی آماده می‌کند. این نسخه EQG نام دارد و از پلتفرمی مشترک بهره می‌برد.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.
تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است | دیجیاتو توسط سرورهای قدرتمند پارس پک پشتیبانی می‌شود

source
سئو سایت

توسط digitalwebmaster