چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
بامو M4 CSL با رانندگی کریستین گبهارت در نوربرگرینگ با ثبت زمان ۷ دقیقه و ۱۷ ثانیه، ۱۳ ثانیه از M4 کامپتیشن سریعتر بوده است.
M4 CSL با تایم ۷ دقیقه و ۱۵.۶۷ ثانیه که توسط «یورگ ویدینگر» به ثبت رسیده، سریعترین بامو تولیدی در پیست نوربرگرینگ محسوب میشود. حال اما رانندهٔ تست نشریهٔ اسپرت اتو «کریستین گبهارت» با همین خودرو در جهنم سبز زمان ۷ دقیقه و ۱۷.۰۸ ثانیه را ثبت کرده و بسیار به تایم رسمی نزدیک شده است. M4 CSL موردبحث با لاستیکهای میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲ R این تایم را به ثبت رسانده و سپس روی داینو رفته که خروجی موتور را ۵۷۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۸ نیوتن متر گشتاور نشان داده است. این اعداد به میزان قابلتوجهی بیشتر از خروجی رسمی هستند که ۵۵۰ اسب بخار و ۶۵۰ نیوتن متر اعلام شده است.
کریستین گبهارت سالها است که در پیست نوربرگرینگ با باموها و آلپیناهای سریع تایم زنی میکند. وی قبلاً با یک آلپینا B4 گرن کوپه راهی این پیست شد و تایم ۷ دقیقه و ۵۲ ثانیه را ثبت کرد. گبهارت با M4 کامپتیشن محرک عقب که نزدیکترین مدل به M4 CSL در سبد محصولات بامو محسوب میشود نیز زمان ۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه را به ثبت رسانده و با نسخهٔ چهارچرخ محرک این خودرو موفق شده یک دور این پیست را در ۷ دقیقه و ۲۸ ثانیه طی کند. این تایمها شخصیت پیست محور M4 CSL را بهتر نشان میدهند زیرا این خودرو با قدرت بیشتر و وزن کمتر، به میزان قابلتوجهی سریعتر از نسخههای معمولی M4 بوده است.
اما از خانوادهٔ سری ۴ که خارج شویم، گبهارت با M5 CS هم تایم ۷ دقیقه و ۲۹ ثانیه و با M5 کامپتیشن تایم ۷ دقیقه و ۳۵ ثانیه را ثبت کرده است. M8 کامپتیشن یک دور نوربرگرینگ را ظرف ۷ دقیقه و ۳۲ ثانیه طی کرده و گبهارت با M2 کامپتیشن موفق به ثبت زمان ۷ دقیقه و ۵۲ ثانیه شده است. دیدن عملکرد M2 جدید در جهنم سبز نیز میتواند جالب باشد زیرا این کوپهٔ کوچک خیلی به M4 نزدیک شده است. بامو از M4 CSL تنها هزار دستگاه تولید میکند که همگی محرک عقب و با گیربکس اتوماتیک هستند. همتای سدان این ماشین یعنی M3 CS اما به سامانهٔ چهارچرخ محرک xDrive مجهز است.
فورد
جدا از بی ام و چقدر لذت بخشه تو این پیست رانندگی کردن
net
چراغ باریک جلو زیبا و جلوپنجره کوچک زیبا بی ام و سری ۸ کجا چراغ جلو باریک بد و جلوپنجره بزرگ زشت این ماشین کجا
R/T
ایول
محمدهادی
به به
پس بلاخاره مشخص شد M فور سی اس ال با فاصله معنا داری سریع تر از M فایو سی اسه
محمدهادی
رفقا فیلمو نگاکنید
مو به تن ادم سیخ میشه
چقد رانندگی سریع تو این پیست جرأت میخواد
چقد حفظ تعادل تو نوربورگرینگ سخته
اصلاح مسیر هایی بسیار جزئی که اگه یه اپسیلون زیاد یا کم باشه میتونه بلکل ماشینو تو اون سرعت بطور وحشتناکی به دیواره ها بکوبه و همه چیز رو نابود کنه
من همیشه از دیدن رانندگی های پرسرعت در این پیست جهنمی بشدت هراسان میشم
این بی ام و اغلب سخت ترین پیچ هارو با حداقل سرعت ۱۰۰کیلومتر طی میکرد و بسیار سرعت بالاییه
ماشین در بالاترین نقطه ی سرعت هم به ۲۹۷ کیلومتر در ساعت رسید
این بی ام و بسیار چالاک و عاااالیه
دمشگرم
زیزیگولو
تنها گنجی که جستجوی اون به زحمتش میَرزه هدف هستش …. مثل همین چیزی که کمپانیای بزرگی مثل بی ام و دنبال میکنن
R
گبهارت راننده نیست تایماش افتضاحه نمیدونم چرا ماشین میدن دست این ادم
محمدهادی
راننده بدی نیس
فیلماشو ببین
عکس العملای سریعی داره تو بیشتر موارد
R
به فیلم نیست دوست عزیز تایماشو فقط تو نوربرگرینگ ببین چند ثانیه اختلاف داره ( اونم نه صدم ثانیه )با راننده های خود شرکتا و راننده های دیگه
masoud
سریعترین bmw با تمام دبدبه و کبکبه
یک ثانیه عقب تر از camaro ZL1 1LE توی آینه وسط دیده میشه
با اینهمه پول پاشی و اینهمه تکنولوژی و متریال و …
S
حالا باز این خوبه. طرفدارای متعصبش میان با بنز که نفر اول پیسته مقایسش میکنن دیگه خودت تا تهش برو اینا چقدر تعصب الکی دارن
masoud
یک ثانیه عقب تر توی آینه وسط camaro zl1 1le دیده شد
اینهمه پول و امکانات و متریال و…
454
بی ام و M4 CSL
تایم در پیست نوربرگ رینگ: ۷:۱۵:۶۷
شورلت کامارو ZL1 1LE
تایم در پیست نوربرگ رینگ: ۷:۱۶:۰۴
درسته که بی ام و سریعتر بوده ولی باید چندتا نکته رو در نظر بگیریم
۱- تایم کامارو برای چند سال قبل هست
۲- کامارو این تایم رو با گیربکس دستی ۶ سرعته ثبت کرده
و اگر از نمونه اتوماتیک ۱۰ سرعته استفاده می کرد تایم بهتری ثبت می کرد
۳- کامارو قیمت کمتری دارد و تولید محدود نیست
البته باید گفت بی ام و از نظر کیفیت و امکانات و …
برتری داره
R@min
تایم CSL در مسیر ۲۰.۸ کیلومتری ۷:۲۰ هست و تایم کامارو هم در همین مسیر طولانی تر بود و چهار ثانیه سریع تر. گیربکس هم همون ده سرعته اتومات بود.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
document.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );
سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است.
تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقهمند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانستهها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راهگشاست، بدانیم.
افتخار میکنیم که همراه ما هستید.
آیا حساب کاربری ندارید؟
source
چکیده محبوب ترین مقالات خودرو ایران و جهان
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.