دیجیاتو
از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.
تارا اتوماتیک V4 نسبت به مدل قبلی تغییرات جزئی آپشنی، ظاهری و فنی را تجربه کرده است.
جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران‌خودرو در مصاحبه اخیر خود به شروع تولید انبوه تیپ جدید تارا اتوماتیک اشاره کرد و درباره تفاوت‌ها و مشخصات تارا اتوماتیک در تیپ V4 نسبت به مدل قبلی توضیح داد.
تیپ جدید تارا اتوماتیک هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ ظاهری و کابین تفاوت‌های قابل‌ملاحظه‌ای با مدل قبلی دارد. ظاهر خودرو به لطف طراحی جدید چراغ‌های عقب، زیباتر شده و آنتن میله‌ای جای خود را با آنتن مدرن‌تر باله کوسه‌ای داده است.
آپشن های بیشتر برای پرچمدار ایران خودرو
بهبودهای متعددی در داخل کابین مشاهده می‌شود. ازجمله مشخصات تارا اتوماتیک در تیپ V4 و تغییرات آن نسبت به مدل قبلی می‌توان به قابلیت تنظیم برقی صندلی راننده، قابلیت بازشدن درب صندوق‌عقب با تشخیص حرکت پا، گرم‌کن برای صندلی‌های ردیف جلو، دوربین دنده‌عقب دینامیک، چراغ آفتاب‌گیر راننده، تودوزی متفاوت صندلی‌ها و چراغ محفظه داشبورد اشاره کرد.
طرح رودری‌ها تغییر یافته و کلیدهای بالابر شیشه از کنسول میانی به رودی‌ها منتقل شده‌اند. همچنین برای درب‌های جلو، چراغ خوشامدگویی زیر رودری‌ها نصب شده است که در هنگام بازشدن درب‌ها، فعال شده و زمین جلوی پای راننده و سرنشین را روشن می‌کند. 
با تغییر مکان کلیدهای بالابر شیشه، طراحی کنسول میانی نیز دستخوش تغییراتی شده است و در هر دو طرف آن، یک موبایل باکس به چشم می‌خورد. وجود آینه کرومیک و دستگیره‌های سقفی برای درب‌های جلو و عقب، از مشخصات تارا اتوماتیک در تیپ V4 محسوب می‌شوند.
تارا اتوماتیک جدید همچنین یک زیر آرنجی تاشو با دو جا لیوانی برای سرنشینان ردیف عقب دارد. پارچه جدیدی برای سقف کاذب ماشین لحاظ شده و در قسمت کنسول سقفی، محلی برای قراردادن عینک مشخص شده است.  
مشخصات فنی تارا V4
در بخش فنی، تارا اتوماتیک V4 از پیشرانه بهینه‌شده TU5P استفاده می‌کند که از نوع تنفس طبیعی با حجم حدود ۱.۶ لیتر است. این موتور ۴ سیلندر می‌تواند ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور تولید کند. چنین نیرویی از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک به چرخ‌های جلو وارد می‌شود. گیربکس تارا اتوماتیک V4 از دو روش رانندگی اسپرت و برفی پشتیبانی می‌کند و تنظیم روش رانندگی به وسیله کلیدهای کنار شیفتر دنده صورت می‌گیرد.
تارا اتوماتیک در تیپ V4 با تنوع وسیعی از تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به چهار کیسه هوا، ترمز ضد قفل، ترمز ضد سرقت، سیستم توزیع نیروی ترمز الکترونیکی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، کروز کنترل، سیستم پایش باد تایرها، ایزوفیکس، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای و … اشاره کرد. این سدان جدید به خوبی می‌تواند با محصولات وارداتی رقابت کند و مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.
مطمئن باشید که هرگز از سمت ما ایمیل‌های مزاحم (اسپم) دریافت نخواهید کرد.
تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است | دیجیاتو توسط سرورهای قدرتمند پارس پک پشتیبانی می‌شود

source

توسط digitalwebmaster