دنیای امروز، دنیای ارتباطات به شمار میآید. کمتر کسی است که از مزایای تبلیغات گسترده چیزی نشنیده باشد. اگر شما هم صاحب کسبوکار کوچک یا بزرگی هستید، حتماً دغدغه جذب مشتری را دارید. کسبوکارها شکل میگیرند تا به سوددهی برسند؛ بنابراین جلب و جذب مشتری اولین و مهمترین هدف کاربردی هر شغلی خواهد بود. یکی […]
دنیای امروز، دنیای ارتباطات به شمار میآید. کمتر کسی است که از مزایای تبلیغات گسترده چیزی نشنیده باشد. اگر شما هم صاحب کسبوکار کوچک یا بزرگی هستید، حتماً دغدغه جذب مشتری را دارید. کسبوکارها شکل میگیرند تا به سوددهی برسند؛ بنابراین جلب و جذب مشتری اولین و مهمترین هدف کاربردی هر شغلی خواهد بود. یکی از راههای تبلیغات و بازاریابی، ارسال پیامک انبوه است.
سامانه پیامکی فقط ابزار ارسال پیامک تبلیغاتی نیست؛ بلکه یک ابزار قدرتمند برای جلب، نگهداری و رابطه پایدار با مشتری محسوب میشود. در ادامه این مقاله، راهکارهای جذب مشتری با پنل اس ام اس را بررسی میکنیم. اگر شما صاحبان مشاغل نگران بازاریابی و جذب مشتری هستید، خواندن ادامه این مقاله را به شما توصیه میکنیم.
هیچوقت تولید محتوای خلاق را دستکم نگیرید. متاسفانه گوشی بسیاری از ما پر از پیامکعای تبلیغاتی کپیشده، بیمحتوا و غیرجذاب است. اگر میخواهید مشتری وفادار داشته باشید، باید محتوای SMSهای تبلیغاتیتان را ارزشمند و خاص کنید. حتماً لازم نیست برای همه مناسبتها پیامک ارسال کنید؛ فقط روزهای مهم سال را انتخاب کنید. اگر پنل پیامکی دارید، حتماً برنامهریزی کنید تا محصولات جدید را به مشتری خود اطلاعرسانی کنید. درنظر داشته باشید که داشتن غلط املایی و محاوره نوشتن متن پیام کوتاه، به جذب مشتری کمکی نمیکند.
ما به شما توصیه میکنیم برای جذب مشتری با پنل اس ام اس خلاف جریان آب شنا کنید. فقط به تبریک گفتن برای عید، شب یلدا و سایر مناسبتهای مهم اکتفا نکنید. گذاشتن یک جشنواره تخفیف استثنایی برای مناسبتهای خاص در ضمن تبریک گفتن آن مناسبت، بسیاری از مخاطبان را به سمت شما میکشاند. خلاق باشید؛ مسابقه پیامکی برگزار کنید، نظرسنجی به راه بیندازید تا دل مخاطب را بهدست بیاورید. اگر مشتری حس کند که برند شما خلاقیت و ذوق بیشتری برای تبلیغات دارد، کسبوکار شما را در هر شرایطی انتخاب میکند.
تعامل داشتن با مخاطب خوب است؛ اما نه در هر ساعتی از شبانهروز. اگر ساعت 12 شب، 3 صبح، 5 صبح و سایر زمانهای استراحت مخاطب برایش SMS تبلیغاتی ارسال کنید، علاوهبر ناسزا شنیدن بلافاصله بلاک میشوید. صاحبان مشاغل مختلف با استفاده از وب سرویس پیام کوتاه باید مشتری را جذب کنند. پراندن مخاطب به ضرر کسبوکار شماست.
پیشنهاد ما به شما ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی در ساعات اداری خواهد بود. لطفاً بههیچوجه در روزهای تعطیل و آخر هفته برای مخاطبان SMS تبلیغاتی نفرستید. مخاطب در روزهای تعطیل استراحت میکند و قطعاً نمیخواهد مدام گوشیاش را چک کند. رقبای باهوش شما هیچگاه مخاطب را عصبانی و دلزده نمیکنند. کم پیام کوتاه تبلیغاتی بفرستید؛ اما درست و هدفمند ارسال کنید.
یکی از بهترین و مهمترین راهکار جذب مشتری ارتباط مداوم با او خواهد بود. اشتباه نکنید؛ منظور ما این نیست که بهطور مرتب برای مخاطب پیام بفرستید. اذیت و آزار مشتری یکی از راهکارهای پراندن او محسوب میشود. جذب مشتری با پنل اس ام اس کاری راحت اما هوشمندانه به شمار میآید.
برای تبلیغات پیامکی یک استراتژی مشخص انتخاب کنید و طبق همان استراتژی با مشتری بهصورت مرتب ارتباط بگیرید. سامانه پیامکی فراز اس ام اس، امکانات ویژهای دارد. شما میتوانید براساس سن، جنسیت، منطقه، کد پستی و حتی شغل افراد برای آنان پیامک تبلیغاتی هدفمند ارسال کنید. اگر مشتری شما بالای 70 سال دارد، جذب و وفادار کردنش با مشتری 16 ساله بسیار متفاوت خواهد بود. درنظر داشته باشید که برخی از محصولات برای سن و جنسیت خاصی تولید میشوند. ارسال SMS تبلیغاتی برای سن و جنسیت متفاوت، منجر به بلاک کردن شما از سوی مخاطب میشود.
برای موفقیت در کمپینهای پیامکی، محتوای ارسالی را شخصیسازی کنید. نام مشتری را ثبت کنید و ابتدای هر پیام، نام کوچکش را بنویسید. استفاده از نام در ابتدای پیامکهای تبلیغاتی، به اثرگذاری و ماندگاری در ذهن مخاطب کمک میکند. برای احترام به مخاطب، در انتهای هر پیام حتماً از این عبارت استفاده کنید: «لغو ارسال پیام=1». شما با همین عبارت کوتاه، به مخاطب خود حق انتخاب برای دریافت کردن یا نکردن پیام کوتاه تبلیغاتی را دادهاید.
بسیاری از فروشگاهها به مخاطب برای ارسال پیامهای تبلیغاتی و اطلاعرسانی حق انتخاب میدهند. اگر مشتری تمایل به دریافت پیامک داشت، از او شمارهاش را میگیرند. این احترام گذاشتن برای دریافت کردن یا نکردن پیام تبلیغاتی، یکی از راههای ماندگاری نام برند و فروشگاه شما در ذهن مخاطب خواهد بود. همیشه اولویت اولتان رضایت مخاطب باشد.
اصطلاحات پرکاربردی مثل باشگاه مشتریان، یکی از جذابترین عبارات برای مخاطبان خاص و هدفمند است. وقتی مشتریان مهم و ویژه را در باشگاه مشتریان عضو کنید، حس وفاداری آنها به کسبوکار شما بیشتر میشود. در پنل پیامکی فراز اس ام اس امکان ایجاد گروهی به نام کلوپ یا باشگاه مشتریان وجود دارد. شما در کسری از ثانیه میتوانید به اعضای باشگاه مشتریان، SMSهای تبلیغاتی را برای تخفیفهای ویژه و اطلاعرسانیهای مهم ارسال کنید. درنظر گرفتن تخفیفهای ویژه فقط برای اعضای باشگاه مشتریان، به جذب آنها کمک شایانی میکند.
یکی از اصول بازاریابی، تحلیل رفتار مشتری است. رفتار مخاطب را بررسی و تحلیل کنید تا از نیازها و خواستههایش مطلع شوید. اگر نیاز مشتری را بدانید، براساس نیازهایش برای او پیامک تبلیغاتی ارسال میکنید. فرستادن SMSهای تبلیغاتی مطابق با خواستهها و نیاز مشتری، رضایت او را نیز جلب میکند.
شرکت در رویدادهای مردمی، مانند خیریهها، محبوبیت شما در بین مشتریان بیشتر میکند. پیام تبلیغاتی فقط مختص تبلیغ کردن کسبوکارتان نیست. گاهی ارسال پیام کوتاه برای دعوت مشتری به یک کار خیر و خداپسندانه، تاثیری بسیار فراتر از هزاران پیام تبلیغاتی دارد.
در این مقاله، شما را با راههای جذب مشتری با پنل اس ام اس آشنا کردیم. امروزه بازاریابی پیامکی بیش از هر زمانی رونق گرفته است. کسبوکارهای بسیاری از پنلهای پیامکی برای ارسال SMSهای هدفمند به مشتریان استفاده میکنند. با استفاده از سامانههای پیامکی، هزاران پیام باسرعت و دقت برای مشتریان هدف ارسال میشود.
ما به شما توصیه میکنیم که برای ارسال متن تبلیغاتی به مشتریان و مخاطبانتان، پنل پیامکی فراز اس ام اس را خریداری کنید. با استفاده از سامانه پیامکی فراز اس ام اس، در کوتاهترین زمانممکن تبلیغاتتان برای مخاطبان ارسال میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تلفن 02174853 در تماس باشید؛ کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود. همچنین به سایت فراز اس ام اس به آدرس farazsms.com مراجعه کرده تا تعرفههای شگفتانگیز ما را مشاهده کنید.
برچسب ها :
فراز اس ام اس,پنل اس ام اس,پیامک,افزایش فروش,جذب مشتری
قالب سایت های وردپرس با ظاهری تاثیرگذار و عملکرد کاربرپسند به ارتقای برندهای آنلاین در فروشگاه های اینترنتی کمک می کنند. در این مقاله، ما برخی از بهترین قالب های وردپرس را برای ساخت وب سایت های آموزشی، شرکتی، فروشگاهی، خبری و …معرفی می کنیم. همه این قالب ها با هزینه کمی یک وب سایت […]
به صورت خلاصه و ساده می توان گفت که ریدایرکت عبارتند از فرستادن یوزر ها از آدرس اینترنتی به آدرسی دیگر. وبمستران اغلب برای صفحاتی که حذف شده اند، آدرس آن ها تغییر کرده است و یا حاوی محتوای تکراری هستند از این کد استفاده می کنند تا از برخورد با صفحات 404 (پیدا نشد) […]
حتما همه ی شما تا الان پیامک تبلیغاتی مختلفی را روی گوشی تلفن همراه خودتان دریافت کرده اید . پنل اس ام اس یک نرم افزار است که کمک می کند تا بتوانید برای افراد مختلف پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید. در این مقاله به معرفی کامل پنل اس ام اس و امکانات ان می […]
ارسال پیامک یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی میباشد که مورد توجه تمامی کسب و کارهای کوچیک و بزرگ هستند. با اینکه طی سالهای گذشته روشهای متعددی جهت تبلیغات مخصوصاً در حوزهی شبکههای اجتماعی، معرفی شده است. اما باز هم تبلیغات پیامکی حرف اول را میزند چرا که هنوز هم افرادی هستند که گوشی هوشمند ندارند […]
آژانس خبری فناوری Technology news agency (به اختصار تکنا Techna) سال 1389 با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نام تکنولوژی نیوز (tech-news.ir) تاسیس شد و از بهمن 1392 فعالیتهای خود را بطور جدی آغاز کرد. تکنا آژانس خبری مستقل و غیرانتفاعی میباشد و متعلق به هیچ یک از نهادها و دستگاه های دولتی نیست. تکنا در طی این سالها توانست بیش از 10 هزار مقاله اختصاصی در حوزه علم و فناوری تالیف و ترجمه کند. تکنولوژی نیوز در سال 1398 به «آژانس خبری فناوری تکنا» تغییر نام داد. رسالت ما انعکاس دستاوردها و رخدادهای داخلی و بین المللی حوزه علم و فناوری مانند رویدادهای زیست محیطی، نجوم، پزشکی، اختراعات، کشفیات، اخبار گجتها و… تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.