دیجیاتو
از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمندتر دیجیاتو همراهی میکنید
از شما سپاسگزاریم.
تویوتا با رونمایی از کراساوور کوچک و شهری C-HR در سال ۲۰۱۶ ثابت کرد که توانایی طراحی و تولید خودروهای جذاب و متفاوت را دارد. با گذشت تقریباً ۶ سال، این کمپانی ژاپنی حالا مشغول …
جهت بهرهمندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخشهای مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.
تویوتا با رونمایی از کراساوور کوچک و شهری C-HR در سال ۲۰۱۶ ثابت کرد که توانایی طراحی و تولید خودروهای جذاب و متفاوت را دارد. با گذشت تقریباً ۶ سال، این کمپانی ژاپنی حالا مشغول توسعه نسل دوم C-HR است و با معرفی یک خودروی مفهومی با نام C-HR پرولوگ به استقبال آن رفته است. این کانسپت نشان میدهد نسل دوم هم از طراحی خاص و متمایزی برخوردار خواهد بود.
کانسپت تویوتا C-HR پرولوگ بدنهای با ترکیب رنگ مشکی، نقرهای و نارنجی دارد. المانهای اصلی این خودرو مدلهای اخیری مثل پریوس و کراون را در ذهن تداعی میکنند. هر چند این کانسپت طراحی پیچیدهای دارد، اما به نظر میرسد همانند آیگو X، با تغییرات اندک راهی خطوط تولید شود.
اگر بخواهیم بیشتر وارد جزئیات شویم، باید بگوییم خط و خطوط کانسپت تویوتا C-HR پرولوگ بیشتر و تیزتر از نسل فعلی C-HR است. چراغهای اصلی این خودرو مثل محصولات اخیر تویوتا ساختاری باریک و بومرنگیشکل دارند. جایگاه دستگیره در عقب باز هم خاص است و مهندسان این المان را در امتداد چراغهای عقب قرار دادهاند.
خودروهای مفهومی معمولاً با رینگهای بزرگ طراحی میشوند. این اصل درباره تویوتا C-HR پرولوگ نیز صادق است و رینگهای آن ابعاد غیرمتعارفی نسبت به بدنه دارند. میتوان حدس زد که این رینگها در نسخه تولید انبوه کوچکتر خواهند شد. بهغیر از پیشبینی می شود دستگیرههای در کشویی و همچنین دوربینهای جانبی جای خود را به دستگیرههای معمولی و آینههای جانبی رایج بدهند.
نمای عقب کانسپت تویوتا C-HR پرولوگ طراحی بسیار پیچیدهتری دارد. شیب زیاد شیشه، اسپویلر سقفی، چراغهای سرتاسری، برآمدگی زیاد درب پنجم و دیفیوزر حجیم از جمله ویژگیهای این مفهومی در نمای عقب هستند.
تویوتا میگوید زوایای ورود و خروج C-HR پرولوگ بیشتر از نسل کنونی C-HR است. از این رو میتوان نتیجه گرفت فاصله محوری نسل بعدی این خودرو افزایش خواهد یافت و احتمالاً فضای کابین آن بیشتر خواهد شد. این شرکت از انتشار مشخصات فنی خودداری کرده، اما میدانیم نسل بعدی C-HR با پیشرانه هیبریدی شارژی و احتمالاً پیشرانه تمام الکتریکی به فروش خواهد رسید. بد نیست شارژ کنیم باتری مورد نیاز این خودرو در اروپا تولید میشود.
کانسپت تویوتا C-HR پرولوگ را استودیوی طراحی این شرکت در جنوب فرانسه خلق کرده است. درباره زمان معرفی و عرضه نسل بعدی C-HR اطلاعاتی در دست نیست. با وجود این تویوتا تاکید میکند نسل دوم این خودرو بهزودی توجه عابرین پیاده در خیابانهای اروپا را به خود جلب خواهد کرد.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
شبکههای اجتماعی دیجیاتو سریعترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر میخواهید بهروز باشید، شبکههای اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.
مطمئن باشید که هرگز از سمت ما ایمیلهای مزاحم (اسپم) دریافت نخواهید کرد.
تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است | دیجیاتو توسط سرورهای قدرتمند پارس پک پشتیبانی میشود
