یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
چگونه می‌توان جیپ گرند واگنییر را بهتر کرد؟ یک پیشرانهٔ جدید بسیار عالی به آن بدهید. برای مدل ۲۰۲۳، بجای پیشرانه‌های اثبات‌شده اما قدیمی همی، تمام مدل‌های واگنییر و گرند واگنییر به‌جز پایین‌ترین تیپ‌های نسخهٔ کوتاه با پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی هوریکین ارائه می‌شوند. البته در حال حاضر پیشرانه‌های درون‌سوز حکم اسب را در اوایل قرن گذشته دارند اما پیشرانهٔ جدید گروه کرایسلر نشان می‌دهد که این موتورها هرگز نمی‌خواهند بدون مقاومت تسلیم نمونه‌های الکتریکی شوند.

گرند واگنییر و نسخهٔ کشیدهٔ آن یعنی گرند واگنییر L به نسخهٔ قوی‌تر این موتور مجهز شده‌اند که ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این اعداد نسبت به خروجی موتور ۶.۴ لیتری همی ۴۰ اسب بخار و ۶۱ نیوتن متر افزایش داشته‌اند. نسخهٔ ضعیف‌تر این موتور هم در سینهٔ واگنییر و واگنییر L قرار می‌گیرد. علاوه بر این، پیشرانهٔ هوریکین به‌زودی در دیگر مدل‌های جیپ و همین‌طور دوج و رم هم استفاده خواهد شد.

این موتور، گرند واگنییر را بهتر از چیزی که بود کرده است. این خودرو به لطف کابین مجلل، رفتار رانندگی بی‌نقص و توانایی‌های بالا یکی از بهترین شاسی‌بلندهای فول سایز حال حاضر بازار محسوب می‌شود اما حالا این ترکیب با موجی از قدرت و گشتاور بیشتر، نرم‌تر و کم‌مصرف‌تر همراه شده است. گرند واگنییر با پیشرانهٔ ۶.۴ لیتری V8 در هر صد کیلومتر در شهر ۱۸.۱، در بزرگراه ۱۳ و به‌صورت ترکیبی ۱۵.۷ لیتر بنزین مصرف می‌کرد که این ارقام با موتور جدید به ترتیب به ۱۶.۸ لیتر، ۱۲.۴ لیتر و ۱۴.۷ لیتر کاهش پیدا کرده‌اند.

پیشرانهٔ هوریکین اما علاوه بر کاهش ارقام مذکور، شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت گرند واگنییر را هم به ۵ ثانیه رسانده است درحالی‌که این رقم در نسخهٔ کوتاه قبلی با ۲۳ کیلوگرم وزن کمتر ۵.۷ ثانیه بود. هم اوج قدرت و هم گشتاور این موتور در دور پایین‌تری ارائه می‌شود تا قابلیت رانندگی بهتری را برای خودرو فراهم کند. البته هرچند ظرفیت بکسل خودرو با کاهش جزئی ۱۸۰ کیلوگرمی به ۴۳۰۰ کیلوگرم رسیده است و فقدان غرش موتور همی ممکن است به مذاق برخی خوش نیاید اما هوریکین در نوع خود فوق‌العاده به نظر می‌رسد و عملکرد نرم‌تر آن تجربه لوکس این جیپ بزرگ را بسیار بهتر می‌کند.

و عجب تجربه‌ای. چرم ضخیم و باکیفیت سرتاسر کابین را پوشانده، هکتارها چوب واقعی در جای‌جای داخل خودرو به کار رفته، سیستم صوتی مکینتاش فوق‌العاده است و ماساژور صندلی‌ها با بنتلی قابل‌مقایسه است. گرند واگنییر L همچنین با فضای زیادی برای همهٔ سرنشینان حتی در ردیف سوم که به‌صورت برقی جمع می‌شود و دسترسی به آن حتی برای بزرگ‌سالان هم آسان است، خودرویی بسیار کاربردی است. پورت‌های شارژ و محفظه‌های اشیاء نیز در اینجا فراوان یافت می‌شود و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با پاسخگویی فوری، قابلیت سفارشی‌سازی فراوان و چیدمان منطقی کنترل‌ها و منوها، یکی از بهترین نمونه‌ها در کل صنعت خودروسازی به‌حساب می‌آید.

درواقع، گرند واگنییر تنها دو نقطه‌ضعف اصلی دارد. اولی طراحی بیرونی است که می‌تواند خسته‌کننده و نه‌چندان جذاب به نظر برسد و طول اضافی نسخهٔ L نیز این مشکل را تشدید کرده حتی اگر به میزان قابل‌توجهی به فضای بار خودرو افزوده باشد. مورد بعدی هم اینکه اکثر ویژگی‌های مثبت و جذاب گرند واگنییر در نسخهٔ ارزان‌تر واگنییر هم وجود دارند. البته مطمئناً کابین واگنییر به‌اندازهٔ برادر گران‌تر خود مجلل نیست اما رانندگی آن به همان اندازه بی‌نقص است، سواری آن روی رینگ‌های کوچک‌تر بهتر است و از نسخهٔ ۴۲۰ اسب بخاری پیشرانهٔ هوریکین بهره می‌برد که هنوز هم بسیار قدرتمند است و می‌تواند تا ۴۵۳۵ کیلوگرم را یدک بکشد.

بااین‌حال، به‌طورکلی گرند واگنییر در کلاس فول سایز لوکس خودروی موردعلاقهٔ ما است و در آزمایش مقایسه‌ای قبلی توانست کادیلاک اسکالید را مغلوب کند. حال به‌روزرسانی پیشرانه این برتری را افزایش داده است تا جستجوها برای یافتن بهترین شاسی‌بلند لوکس سه ردیفهٔ فول سایز بازار در همین‌جا به پایان برسد.

نقاط قوت
پیشرانهٔ شش سیلندر نرم و قدرتمند
کابین افسانه‌ای
توانایی‌های بالا در یدک کشی و آفرود
نقاط ضعف
طراحی بیرونی خسته‌کننده
تکان‌های جزئی روی آسفالت خراب
واگنییر L هم به همین اندازه خوب است
Jeep Grand Wagoneer L 2023
 
Habib
نمیدانم چرا لاستیک های این خودرو با اندازه بزرگ این خودرو جفت و جور نیست. انگار اگر کمی بزرگتر می بودند بهتر بود. این خودرو با این لاستیک ها آدم را به یاد پاهای کوچک تمساح در مقابل جثه بزرگش می اندازد.
RezaRs
دقیقا خیلی کوچولو به نظر میان
در کل نظرم تو این کلاس هنوز اسکالیده
PRPR
خیلی بد ترکیبه
MOHAMMAD.DEMON
با سه تن وزن و فقط ۵۱۰ اسب بخار شتاب ۵ ثانیه
به قدری خوب و لوکس که خیلی راحت میتونم به اسکالید ترجیحش بدم
کابین افسانه‌ای واقعا افسانه ای حتی سقف شیشه ای برای ردیف سوم
واگنییر معمولی رو دیدم ادم یاد جیپ اهو میندازه
RezaRs
مهندسی ساخت اسکالید خیلی جلوتره
imperial
❤عشق❤از همون روز اول رونمایی در اوایل سال۲۰۲۱ عاشقش شدم.نسخه L اومد بیشتر عاشقش شدم! نسخه برقی کانسپت اومد دیگه خیلی بیش از اندازه عاشقش شدم!
بنظرم کم ایراد ترینSUV فول سایز بازار است از تمام رقبا بهتره. احتمالا یه عده طراحیشو دوست نداشته باشن. باید بگم طراحی سلیقه ای هست و من با طراحیش مشکلی ندارم.
بی خیال اسم
آقای امپریال مقایسه کردن لینکلن نوییگیتور و چیب گرند چروکی رو که می گید جیپ بهتره از تمام رقبا؟
بنانج
زشت هم باشه آدم میره توی ماشین
MOHAMMAD.DEMON
جستجوها برای یافتن بهترین شاسی‌بلند لوکس سه ردیفهٔ فول سایز بازار در همین‌جا به پایان برسد.
در اولین سال حضورش لینکلن و کادیلاک مغلوب کرد ولی میخوام مقایسش با ماشینی مثل ریویان r1s رو ببینم
همونی که با اختلاف لکسوس شکست داد میخوام ببینم در مقابل گرند واگنیر نظر مجله ها به کدوم سمت هستش
احمدرضا
هرچقدر جلوش قشنگه از کنار و عقب زشته
عاشق پدال
https://www.farsnews.ir/news/14010721000469/فیلم%۷C-جزئیات-عملیات-بزرگ-دستگیری-خرابکاران-در-ایران-و-زلزله-در-موساد
همه چیز از تابستان ۱۴۰۰ شروع شد. تل اویو.
حالا بگذریم. ولی این گرند واگوونیر و گرند چروکی رو تو همین شهر دیدم. گرند چروکی چشممو بیشتر گرفت. به نظرم گرند واگونییر خیلی گنده هست. حالا این نسخه ی لانگ هم که درازتره. خیلی ناجور میشه
گرند واگوونیر به خودی خود درازه
بی خیال اسم
خیلی خوبه با این پیشرانه v6 هوریکین
فیات کرایسلر
ولی من بازم لینکلن نوییگتور رو بهش ترجیح می دم
سوشیانت
این پیشرانه رو کرایسلر توسعه داده ربطی به فیات نداره تو متن هم اشاره شده که موتور جدید کرایسلر این پیشرانه هم مثل پیشرانه های srt برای خود آمریکایی هاست
کرگدن باواریا
دیگه قابلیت آفرودش رو از دست میده ؛ ولی مدل پایش قسمت عقبیش میشد یه دست گل کوچیک زد ؛ این که دیگه L هست جای خود دارد
بهنام
من عاشق سیستم صوتی خودرو هستم و یکی از امکانات جااب برای من اینه که ببینم چه سیستم صوتی برای ماشین ها در نظر گرفته شده . جیپ از برند مکینتاش استفاده کرده فقط خواستم عرض کنم در یک پیج فروش سیستم های صوتی خانگی یک دستگاه آمپیلی فایر مکینتاش قیمت کردم فروشنده گفت مکینتاش برای ما ایرانی ها تولید نمیکنه (به شوخی). گفت قیمت ناقابل ۱۷,۷۰۰ دلار !!!
ferimia
لینکلن نویگیتور رو به این ترجیح میدم. جاله موتور ترند نویگیتور رو بهتر از همه میدونه تو سایتش ولی اینجا برنده رو جیپ خطاب میکنه
دانیال_Surrey،England
اومدم تا نصفه های نقد دیدم با بنتلی مقایسه کرده و کلی به اصطلاح پاچه خواری کرده برای جیپ و از اسکالید برتر دونسته دیگه خیلی برای کامل خوندش ترغیب نشدم.
کلا خیلی وقته موتورترند سمت جیپ افتاده.
فقط خواهشا با رنج روور مقایسه برگزار نکن چون میترسم به عاقبت اسکالید دچار بشه!
هکتارها چوب واقعی؟!!!
R@min
دیگه موتور ترند هست و عالی جنابش ولی با اینحال محصول خوبیه.
viper2
جناب .علی بخری هم اسکالیدو بررسی کرد هم اینو . بعد اخر ویدیو گفت کیفیتش از بنز بیشتره . به خدا خودش گفت . همین الان برید ببینید . البته من خودم باشم خیلی سخت بین این و اسکالید انتخاب میکنم و اگرم بخوام انتخاب کنم . با افتخار جمس یوکان دینالی وسلام
سوشیانت
بنتلی بنتایگا تو مدل سه ردیفه از لحاظ آپشن حرفی در برابر جیپ گرند واگنییر نداره
ARMAN سابق
این ماشین فقط با رقبای آمریکاییش قابله مقایسس و تمام
رنجروور و بنتایگا و امثالهم با این قابل مقایسه نیستن چون کلا تو این سگمنت نیستن و ابعادشون نصف اینه
پس لطفاً اون ماشینارو با این مقایسه نکنید که نتیجش مثل روز روشنه
(Saeed (peugeot
چقدررررر خوبه این جذاب لعنتی …. واقعا محشره …… بعضی دوستان به طراحی این ماشین ایراد میگیرن ……!
من به شخصه بین این و اسکالید اینو واقعا انتخاب میکنم ….. یه سفینه هست برای خودش
R@min
خب موتور حل شد یه فیس لیفت هم بدن تکمیله.
سعید
با ۱۱۴ هزار دلار بنز g یا gls و یا لکسس ال ایکس جذاب ترن
ferimia
بنز g کلاس قیمت پایه اش ۱۴۰ هزار دلاره
Gls هم در حدی نیست با این مقایسه بشه! فاصله محوری این ماشین ۱۷ سانت بیشتر از gls😂
Royal Driver UK 70
عاشق گرند واگنیرم، طراحیه بیرونی و داخلیش عالیه. گرند چروکی هم که فوق‌العادست! جیپ عشقه
سوشیانت
تو این کلاس آمریکایی ها حرف اول رو میزنن هم تو آپشن هم تو ابعاد شاسی بلند رو هم شورولت به وجود آورد با اسم سابربن تو سال ۱۹۳۵
قاطر فروش
همیشه از جیپ بدم میومد ولی این عالیههه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.



document.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );
آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

source

توسط digitalwebmaster