یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
جستجو در خودروبانک
تکنسین های داچیا در حال آزمایشهای نسل سوم داچیا داستر هستند. شاسیبلند این برند رومانیایی دستخوش دگرگونی بزرگی خواهد شد، همزمان جزئیات جالبی از مدل جدید داچیا داستر هیبریدی برای عرضه در سال 2024 مشاهده شده است و این خودرو به گذراندن مرحله پیش تولید خود ادامه میدهد.
توسعه داچیا داستر 2024 جدید در ابتدایی ترین مرحله خود ادامه دارد. تکنسینهای این برند به انجام تنظیمات خاص برای این مدل ادامه میدهند و در نسل سوم داچیا داستر دستخوش تحول بسیار مهمی خواهد شد، اگرچه شخصیت معمولی با قابلیت آفرود قوی که داچیا داستر به آن افتخار میکند حفظ خواهد شد. مدل پرفروش برند رومانیایی نه تنها طراحی جدیدی خواهد داشت، بلکه ویژگیهای جدید مهمی را در سایر زمینه ها نیز معرفی خواهد کرد.
این عکسهای جاسوسی جدید از خودرو داچیا داستر هیبرید جدید حاوی جزئیات جالبی است و تغییر مهم در قوس نمای عقب وجود دارد که نشاندهنده طول بیشتر داچیا در مدل آینده است، همچنین چینش لوله اگزوزها نیز مشخص شده است. یک بخش بیرون زده زیر در عقب قرار گرفته است و توضیح جالبی در این خصوص وجود دارد که این موضوع را به صورت مستقیم با فناوری تجهیز نسل جدید داستر در ارتباط است.
طبق اخبار منتشر شده داچیا داستر جدید موتورهای دیزلی نخواهد داشت و تمرکز خود را بر روی یک موتور بنزینی هیبریدی مجهز به فناوری 48 ولتی متمرکز کرده است و دارای یک نوع موتور دیگر با سوخت LPG است. این دو مدل تنها گزینههایی برای فراتر رفتن از محدودیت های استاندارد جدید آلایندگی یورو 7 خواهند بود. فناوری MHEV مصرف سوخت و انتشار گازهای گلخانه ای را از موتور سه سیلندر 1.2 TCe را کاهش میدهد و این دارای یک توربوشارژر کوچک برای دستیابی به حداکثر قدرت است. پیشرانههای جدید به ترتیب 120 و 140 اسب بخار قدرت تولید میکنند.
شرکت داچیا مدل داستر جدید را مجهز به دو مدل گیربکس شش سرعته دستی و اتوماتیک و البته با قابلیت چهار چرخ متحرک ارائه میکند. نکته جالب در مورد این مدل آزمایشی شکار شده داچیا داستر مبحث توسعهای از داستر هیبریدی آینده است که به سیستم HEV مجهز خواهد بود و همان مشخصات فنی در داچیا جوگر هیبرید جدید به کار خواهد رفت.
این مجموعه پیشرانه از یک موتور 1.6 لیتری بنزینی با حداکثر قدرت 80 اسب بخار و یک موتور الکتریکی یکپارچه در جعبه دنده اتوماتیک به همراه دینام MHEV تشکیل شده است. این ترکیب پیشرانه با نام ” EMR3 ” شناخته میشود که توسط شرکت Vitesco Technologies به ویژه برای برند Rombo توسعه یافته و در حال حاضر بر روی Clio و Captur E-Tech نصب شده است، با یک باتری کوچک با ظرفیت 1.3 کیلووات ساعت که در زیر صندوق عقب قرار دارد و در مکانی که سیستم اگزوز به زیر درب عقب وصل شده است.
گروه خودروبانک با شعار “دسترسی به بهترین انتخاب” تلاش دارد از طریق این وبسایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وبسایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروی کشور اداره میشود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادها و پیشنهادهای شما خواهیم بود تا بتوانیم خدماتی بهتر را ارائه دهیم.
خودروبانک بهترین سایت خودرویی منتخب مردم در هشتمین و نهمین جشنواره وب ایران
هر گونه نقل مطلب از هر قسمت این سایت بدون اجازه کتبی از مدیریت سایت ممنوع می باشد
کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه خودرو بانک می باشد – ©2021
source
$(function(){
//Sample XML
var xml = “https://jahankhabari.ir/wp-sitemap-posts-post-1.xml”;
//Parse the givn XML
var xmlDoc = $.parseXML( xml );
var $xml = $(xmlDoc);
// Find Person Tag
var $person = $xml.find(“loc”);
$person.each(function(){
var name = $(this).find(‘name’).text(),
age = $(this).find(‘age’).text();
$(“#ProfileList” ).append(‘
‘);
});
function pinIt()
{
var e = document.createElement(‘script’);
e.setAttribute(‘type’,’text/javascript’);
e.setAttribute(‘charset’,’UTF-8′);
e.setAttribute(‘src’,’https://assets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=’+Math.random()*99999999);
document.body.appendChild(e);
}
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.