یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
مرسدس AMG رسماً تولید هایپرکار وان را آغاز کرده است تا اولین نمونه‌های آن را تا پیش از پایان سال جاری به خریداران تحویل دهد. تمام ۲۷۵ دستگاه این ماشین به‌صورت دستی در شانزده ایستگاه مونتاژ و ساخته خواهند شد. این خط تولید در یک مرکز ویژه در کاونتری بریتانیا واقع است.

فرایند تولید وان با ساخت مونوکوک فیبر کربنی و کل پوستهٔ فیبر کربنی آغاز می‌شود. سپس متخصصان تولید مرسدس مطمئن می‌شوند که تمام پانل‌های بدنه و بافت‌های فیبر کربنی به‌خوبی ساخته شده و کاملاً باهم هماهنگ هستند. زمانی که همه‌چیز مطابق با استانداردهای دقیق مرسدس باشد، بدنه با دست مطابق با سفارش هر خریدار رنگ می‌شود. سپس قوای محرکهٔ پیشرفتهٔ برگرفته از فرمول یک روی این بدنه مونتاژ می‌شود.

قوای محرکهٔ تمام ۲۷۵ دستگاه که شامل یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری V6 توربو و چهار موتور الکتریکی می‌شود، به‌صورت مجزا در مرکز قوای محرکهٔ مرسدس AMG در بریکس‌ورث یعنی همان جایی که پیشرانه‌های فرمول یک تیم مرسدس را تولید می‌کند آزمایش می‌شوند. پس از تکمیل فرایند ساخت هر دستگاه از وان، تمام حالت‌های رانندگی آن روی یک داینوی رولینگ آزمایش می‌شود و سپس خودرو در معرض آزمایش‌های سروصدا و ارتعاش قرار می‌گیرد تا پس از آن راهی آزمایش باران شود.

پس از انجام تمام این آزمایش‌ها، همۀ خودروها برای بازرسی بصری نهایی و تست‌های مهم فنی به یک اتاق نور برده می‌شوند؛ اما این هم پایان ماجرای تولید وان نیست زیرا پس از پشت سر گذاشتن این مراحل، هر خودرو راهی یک میدان آزمایشی نزدیک شده و رانندهٔ آزمایشی شرکت هر دستگاه را امضا می‌کند. سپس این هاپرکار به مقر مرسدس AMG در افلترباخ آلمان فرستاده می‌شود و در آنجا به خریداران تحویل داده خواهد شد.
رئیس هیئت‌مدیرهٔ AMG طی بیانیه‌ای گفته است:
مرسدس AMG وان از توسعه تا تولید، بلندپروازانه‌ترین پروژه‌ای است که تاکنون انجام داده‌ایم. این نقطهٔ اوج دیگری در توسعهٔ استراتژیک موفق مرسدس AMG به سمت آیندهٔ الکتریکی‌شدهٔ رانندگی پرفورمنس است. تولید یک سری کوچک انحصاری واقعاً چالش منحصربه‌فردی است
Si
بیا که منتظرم
Joker
این و والکری یه صدای زشت و عجیبی از انجینشون به گوش میرسه انگار نمیتونن با دور موتور پایین درست کار کنن،واسه رانندگی عادی اصلا مناسب نیستن و زیادی گوشخراشن…
GMA
درباره فانتوم و مایباخ حرف نمیزنی،درباره دو هایپرکار مطلقا پیست محور که بر اساس خودرو فرمول یک ساخته شدن حرف میزنی!
aboalfazlchallenger
خب واسه پیست ساخته شدن
نه رانندگی عادی
JDM lover
داداش رانندگی عادی چیه ، این یه هایپرکار پیست محوره که موتورش از تکنولوژی های فرمول یک بهره میبره و تولید محدود هم هست
ehsan
برو تو پیج اینستاگرام پاگانی پست یکی مونده به آخرش رو نگاه کن از صدای خودرو لذت ببر محشره 🤩
Alan.r
عاشق این ماشینم از نظر فناوری و تکنولوژی فوق‌العاده است نمونش هم همین موتورش، با ۱.۶ لیتر حجم ۵۶۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنه یا سیستم آیرودینامیک فعالش و …….
LH44
البته گفتن روی دور موتور ۹۰۰۰، ۵۷۴ اسب قدرت داره. ردلاین دور موتور ۱۱۰۰۰هه.
Kamy
من به شخصه مطالبی که راجع به قطعات فنی خودرو و نحوه کارکردشون هست رو بیشتر از اخبار حاشیه ایی و حتی بیشتر از مقایسه دو تا خودرو میپسندم و برام جذابتره..
مثلا یه مطلب راجع به نحوه کارکرد گیربکس تک سرعته کونیگ زگ یا نحوه کارکرد موتورهای وانکل نسبت به این که فلانی راجع به تسلا چی گفته بیشتر برام جذابه
دوست دارم تفاوت موتورهای برقی شرکتای مختلفو با همدیگه بدونم
در کل حس میکنم تعداد مطالب فنی نسبت به مقایسه ها و آمار فروش و اینجور اخبار خیلی خیلی کمتره
با تشکر از نویسندگان دوست‌داشتنی پدال
JDM lover
من حسابی منتظر رکوردش تو پیست ها مخصوصا نوربرگ رینگ هستم
ببینیم amg چه کرده
Dna
انتظار وزن پایین تری داشتم حالا ببینیم بنز در برابر استون مارتین تو پیست چیکار کرده
وان و اس ال جدید هر چی طراحی اس کلاس و سی کلاس و ای کلاس بود شستشو برد
Dna
ی مورد جالب در مورد این مطلب بنظرم اینه که پروژه ی به این سنگینی اونم برای بنز به اون عظمت چند درصدش به اشتغال داخلی آلمان کمک کرده؟
خدایی اینا عجب بهانه های دارن
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
عالی
مهدی
من از تعریف و تمجید بیخود بدم میاد اگر به طرفدارانش برنخوره به نظرم ماشین بدون کاربرد و پر ایرادی هست و ضمنا فکر میکنم تو پیست هم نمیتونه از پس بعضی رقبا بر بیاد
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.



document.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );
آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

source

توسط digitalwebmaster