یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
لامبورگینی اوراکان و جیپ گرند چروکی دشمنان یکدیگر نیستند اما در کانال یوتیوب هونیگان همه‌چیز به‌صورت متفاوتی رخ می‌دهد. این کانال در جدیدترین ویدئوی خود یک دستگاه لامبورگینی اوراکان سوپر تروفئو اوو تیون شده را در برابر جیپ گرند چروکی SRT8 ارتقا یافته قرار داده است. هونیگان می‌خواهد بداند این هیولاهای پرقدرت (بالای ۱۰۰۰ اسب بخار) چه عملکردی خواهند داشت. اوراکان از پیشرانه ۱۰ سیلندر خود استفاده می‌کند اما نصب دو توربوشارژر باعث می‌شود این هیولا قدرت ۱۲۰۰ اسب بخاری را راهی چرخ های عقب کند. بخش جلویی سیستم چهار چرخ محرک این خودرو کار نمی‌کند و بنابراین شرایط مسابقه برای دو خودرو کمی متفاوت خواهد بود.

اوراکان باید در برابر گرند چروکی ای قرار گیرد که از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۱ لیتری سود می‌برد. این نیروگاه قدرتی فراتر از ۱۰۰۰ اسب بخار دارد و آن را به تمامی چرخ ها تحویل می‌دهد. باید خاطرنشان ساخت این قدبلند از لاستیک‌های رادیال درگ استفاده می‌کند. مسابقه اول یک شاخ‌به‌شاخ ساده است تا در آن جیپ از زمین کنده می‌شود و لامبورگینی درست پشت سرش قرار دارد اما نمی‌تواند به جیپ برسد. گرند چروکی این مسابقه را با فاصله دو خودرو پیروز می‌شود. در مسابقه دوم این لامبورگینی است که استارتی گیراتر نسبت به گرند چروکی SRT8 دارد و اینجا هم جیپ نمی‌تواند به رقیب برسد و بنابراین مسابقه دوم را لامبورگینی با اختلاف طول چندین خودرو می‌برد.
در مسابقه آخر شاهد استارت عالی جیپ هستیم که باعث می‌شود فاصله قابل‌توجهی با اوراکان ایجاد کند اما این شاسی‌بلند وزنی حدود ۲۲۶۷ کیلوگرم دارد و لامبورگینی سبک‌تر می‌تواند آب رفته را به جوی بازگرداند. این سوپرکار ایتالیایی فاصله را پر می‌کند و درست قبل از خط پایان از جیپ عبور می‌کند. جیپ قدرت بسیار زیادی برای یک کراس اوور دارد اما شاسی بلندهای امروزی هم پرقدرت هستند. این خودروها می‌توانند با سوپرکارها رقابت کنند و عملکردی در حد و اندازه آن‌ها داشته باشند. شاسی بلندها و کراس اوورهای پرقدرت به خودروسازان کمک می‌کنند تا علاوه بر پاسخگویی به نیازهای مشتریان سود خوبی نیز به جیب بزنند.
Humer
از این سایت که درگ برقرار می کنه خوشم نمیاد
برای یک درگ ۳۰ ثانیه ای میگیم ۴ تا درگ هم هست جمعا میشه ۲ دقیقه
چطوری ۱۴ دقیقه شده
Taha Malek
برای اینکه برای ویدیو زیر ۸ دقیقه نمیشه تبلیغات گذاشت اینکارارو میکنن
گانگ
چون یوتوبه هرچی بیشتر طول بکشه میتونه تبلیغات بیشتری قرار بده
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
کاش جیپ هر چه زودتر نسخه ترک هاوک نسل جدید گرند چروکی رو بده بیرون.اینبار نسخه ردای ۷۹۷ اسبی هم رو کنه.احتمالا این اتفاق نخواهد افتاد چونکه مدیران احمق استلانتیس با لج بازی میخوان ماشینهای پرفورمنس رو انحصاری بدن به آلفا و مازراتی.وای چه حالی میده وفتی ماشینهای آلفا و مازراتی مخصوصا مازراتی فروش نمیرن یا تو هر کل کلی بازنده میشن.
Si
اینا چیه شما یه وایپر تیون بیار ببین اصلا ماشینی به گرد پاش میرسه. شاید gtr تیون
Mf1
خیلی درگ افتضاحی بود خدا مت واتسون خیر بده
شاهین
متوجه شدین که صاحب هوراکان گفت استاک انجین؟!
دقیقا درسته چون اکثر تیونر ها هوراکان رو تا ۱۱۵۰ اسب با موتور فابریک یا استاک تقویت میکنن فقط با یه تویین توربو
این یعنی کم گیر بدین به لامبو که چرا تو همه درگ ها میبازه و …
علی رضایی
من این لامبورگینی ر تو یوتوب چند باری دیده بودم
۱۲۰۰اسب بخار قدرت داره
۲توربو هستش
و همینطور خیلی جذاب و باحال
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.



document.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );
آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

source

توسط digitalwebmaster