یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
قدرت بیشتر همیشه باعث پیروزی نمی‌شود و درگی بین ب‌ام‌و M240i و کوپهٔ قوی‌تر اینفینیتی Q60 Red Sport 400 این موضوع را به‌خوبی نشان می‌دهد. این کوپه‌های ژاپنی و آلمانی بسیار شبیه به هم هستند زیرا هردو از پیشرانه‌های شش سیلندر توربو، گیربکس اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک استفاده می‌کنند؛ بنابراین، کانال یوتیوب Sam CarLegion می‌خواهد بداند کدام‌یک از آن‌ها در مسابقهٔ درگ پیروز می‌شود.

ب‌ام‌و از یک پیشرانهٔ شش سیلندر خطی توربو استفاده می‌کند که ۳۸۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک منتقل می‌شود و باید وزن ۱۷۵۵ کیلوگرمی خودرو را حرکت دهد. از سوی دیگر، در سینهٔ اینفینیتی یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربو قرار گرفته که همان موتور مورداستفاده در نیسان Z جدید است و ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال نیروی این موتور در Q60 اما برخلاف نیسان Z توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد. هرچند اینفینیتی کمی از رقیب باواریایی قوی‌تر است اما با ۱۸۲۳ کیلوگرم وزن، خودروی سنگین‌تری است.

در درگ اول که از حالت سکون برگزار می‌شود، M240i به‌راحتی پیروز می‌شود هرچند که رقیب ژاپنی هم آن‌قدرها کندتر نبود. مسابقهٔ بعدی رولینگ از سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت است که در اینجا هم اینفینیتی هیچ شانسی در برابر رقیب ندارد. بااین‌حال، در مسابقهٔ آخر که رولینگ از سرعت صد کیلومتر بر ساعت است خودروها بسیار به هم نزدیک‌تر هستند ولی نهایتاً بازهم این ب‌ام‌و است که پیروز می‌شود تا هر سه مسابقهٔ را به نفع خود تمام کند.

با توجه به این مسابقات، به نظر می‌رسد مشکل اصلی Q60 گیربکس قدیمی است که در برابر نمونهٔ مدرن مورداستفاده در M240i حرفی برای گفتن ندارد. همچنین هرچند پیشرانهٔ این کوپهٔ ژاپنی با نیسان Z جدید مشترک است اما پلت‌فرم آن قدیمی است که این هم می‌تواند روی پرفورمنس تأثیر منفی بگذارد. به‌طورکلی، این ویدئو نشان می‌دهد که استفاده از پیشرانهٔ قوی‌تر همیشه راه‌حلی برای پیروزی نخواهد بود.
اینفینیتی Q60
ب‌ام‌و M240i
Si
Just bmw
Carlover
این m2 عجب غولیه خداوکیلی! خیلی بد زد اینفینیتی رو.هرچی درگ دیدم ازش زده کلا!
RezaRs
این ام ۲ اصلی نیست تازه صبر کن اندکی سید
JDM lover
تازه این m240i هست
M2 کامپتیشن در راهه 🔥
Afg
هرچی باشه المانه
محمدب
وضعیت نیسان خیلی خرابه اون از نیسان z و gtr این هم از اینفینیتی استفاده از قطعات قدیمی و ماندن در ته جدول رقابت
Amard
هر کشور یه سبکی تو خودرو سازی داره مثلا ژاپن خودرو کم اصطحلاک و با دوام آلمانی مهندسی قوی تولید موتورگیربکس عالی ایتالیا طراحی خودرو امریکا حجم موتور بالا و قدرت موتور به اصطلاح عضلانی
سپهر
المان همه چی رو با هم داره
T
هنوز با طراحیش نتونستم کنار بیام
Reza Waffen SS
اینفینیتی Q60 Red Sport
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.



document.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );
آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

source

توسط digitalwebmaster