یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
گروه نهم سری رقابتهای خودرویی پدال به کوپههای اسپرت اختصاص دارد یعنی گروهی که ماسل کارهای آمریکایی بر آن سلطه یافتهاند. در این گروه در مرحلهٔ مقدماتی شاهد رقابت شش خودرو بودیم که از بین آنها عضلانیهای آمریکایی یعنی شورلت کامارو، فورد موستانگ و دوج چلنجر هر سه با شکست رقبای خود به مرحلهٔ یکچهارم نهایی صعود کردند. دراینبین اما نیسان GT-R که با کمترین اختلاف شکست خودرو بود هم به این جمع تمام آمریکایی اضافه شد تا تعداد خودروها در مرحلهٔ نیمهنهایی زوج شود. آخرین دوئل این گروه در مرحلهٔ مقدماتی هم بین دوج چلنجر و بامو سری ۴ برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده میکنید.
نتایج دوئل قبلی بین دوج چلنجر و بامو سری ۴
مجموع آراء: ۱۸۱۴
آراء دوج: ۱۰۲۳
آراء بامو: ۷۹۴
پیروز دوئل: دوج چلنجر با کسب ۵۶ درصد از کل آراء
تاریخ معرفی: آوریل ۲۰۱۴ (نسخهٔ GT500 در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹)
پلتفرم: S550 فورد
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۵۲,۴۱۴ دستگاه
فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۱۳,۹۸۶ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۳,۸۶۵ دستگاه
تایم در پیست VIR ویرجینیا: ۲:۴۴.۶
تایم در پیست لاگونا سکا: ۱:۳۳.۸
گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: وحشیترین موستانگ تاریخ، بهطور شگفتآوری برای استفادههای روزمره مناسب است، پیشرانهٔ V8 فوقالعاده جذاب و قدرتمند، پرفورمنس آن خصوصاً در پیست خیلی بهتر از یک ماسل کار است
نقاط منفی: مصرف سوخت بسیار بالا، قیمت گران پکیج پیست، مناسب تازهکارها نیست چون بسیار وحشی و درنده است، استفاده از قطعات داخلی نهچندان باکیفیت موستانگهای معمولی
چکیده: شلبی GT500 یک ماسل کار باشکوه و یک خودروی اسپرت چشمگیرتر است که هیجانی بیش از یک ترن هوایی را با قیمتی که مثل همهٔ موستانگها در دسترس عموم است ارائه میکند
تاریخ معرفی: نمایشگاه توکیو ۲۰۰۷ (نسخهٔ نیسمو در نمایشگاه توکیو ۲۰۱۳)
پلتفرم: نیسان پریمیوم میدشیپ
امتیاز از کارانددرایور: ۷.۰ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲۲۷ دستگاه
فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۵۰ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۱۹۳ دستگاه
گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
تایم در پیست VIR ویرجینیا: ۲:۴۹.۴
تایم در پیست لاگونا سکا: ۱:۳۵.۰
نقاط مثبت: شتاب نفسگیر، سامانهٔ چهارچرخ محرک استاندارد، رانندگی چابک و مانورپذیر، چسبندگی فوقالعاده، قابلیت استفادهٔ روزانه
نقاط منفی: در ظاهر بهاندازهٔ قیمتش گران به نظر نمیرسد، کابین میتوانست آراستهتر و جذابتر باشد، رقبایی با قیمت مشابه پرفورمنس بهتری را ارائه میکنند، کاملاً سالخورده شده است
چکیده: GT-R خودروی بسیار سریعی است و در پیچها چسبندگی زیادی دارد اما پکیج کلی آن برای رقابت با خودروهای اسپرت مدرنی که قصد دارد آنها را به چالش بکشد، بسیار قدیمی است
شلبی GT500
GT-R نیسمو
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
AMANTE
تنها اروپایی که میتونست سه تنفگدار آمریکایی رو حذف کنه M4 بود که دور قبل حذف شد و این دور هم GTR حذف میشه و بعد اون Camaro و فینال بین Challenger و Mustang میشه و با کمی اختلاف Challenger پیروز فینال میشه.
TML BN
متاسفانه نیسمو حدف میشه چون امریکن فن ها خیلی بشتر از ژاپنی فن ها هستن ولی خب ربطی نداره ما هم که آلمانی فن هستیم رای میدیم ولی من مطمئنم داخل سایت کسایی که علاقه به نیسمو دارن خیلی کمتر از موستانگ هست
Amard
قیمت نیسان اصلا رقابتی نیست اگه طرف امریکایی فن باش کوروت موستانگ شلبی و کامارو zl1 و چاجر چلنجر جیب گرند چروکی و دورانگو میتونه بخره اگه آلمانی باز باش m5 m8 و مرسدس gt 63s و اوعودی rs7 میتونه بخره نصف قیمت اگه برقی بخواد هم تسلا هست جی تی بخاطر کاریزما تاریخش که میفروشه و ارزش کلکسیونی داره
phonix
نه واقعا نیسان عالیه ولی دیگه خیلی پیر شده
بهنام
من خودم عاشق GTR م ولی بی انصافی میشه اگه به موستانگ رای ندم
این دوئل ها برای انتخاب بهترینهاست ، نه انتخاب پر طرفدار ترین
GTR تو این چند ساله رفته رفته قیمتش افزایش پیدا کرد و در حال حاضر قیمت خیلی بالایی داره از طرفی نزدیک به سیزده ساله داره تولید میشه که نسبت به رقبا خیلی قدیمی شده . مقایسه کنید با زمانی که معرفی شد و یا سال ۲۰۱۳ که نسخه نیسمو معرفی شد چه گودزیلایی بود در مقابل رقبا ولی در حال حاضر همون پرفرومنس یک دهه پیش با قیمت خیلی بالایی نسبت به رقبا داره ارائه میده که نتیجه ش شد فروش خیلی کم و پایین
وجه تمایز GTR ارائه پرفرومنس سوپر اسپورت ها با قیمت خیلی پایین بود که ازش خیلی دور شده
GMA
«این دوئل ها برای انتخاب بهترینهاست ، نه انتخاب پر طرفدار ترین»
آقا بهنام اتفاقا برعکس چیزی که گفتید هست
«این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند»
اگر قرار بر انتخاب خودرو برتر بود خیلی جا ها نتایج عوض میشد،بارزترین نمونه هاش هم دوئل لوسید ایر و مرسدس EQS یا دوئل استون مارتین والکری و لامبورگینی سیان!
دکتر استاپ
موستانگ برنده دوئل میشه نه چلنجر
Reza Waffen SS
گودزیلا انتخابم
سروش
گودزیلا هم سن ۲ نسل قبل موستانگه. سوپر اسپورت هم هست. تا ۱۰سال همه رو به خاک و خون کشید ولی دیگه بعد از ۱۵ سال نباید با خودروی روز رقابت کنه. اصلا نباید در دوئل شرکت داده میشد
TML BN
خب نیسمو قیمت خیلی بیشتر قدرت کمتر وزن کمتر ولی شتاب ۵ ثانیه ای بیشتر اون هم به خاطر توئین توربو و وزن کمتر
من نمیتونم دقیق تصمیم بگیرم ولی نیسمو انتخابم چون هم خاصه و هم خوش هیکل تر و عضلانی تر
ولی از یک لحاظ دیگه فورد گزینه خیلی خوبه قدرت بیشتر جابار بیشتر و قیمت خیلی خیلی کمتر
و اگر نخوایم از روی علاقه و فقط به فکر خرید باشیم قطعا موستانگ
شاهرخ
بدون در نظر گرفتن قیمت هم با اختلاف ماستنگ بهتره
با اون اختلاف قیمتی زیاد که چرخ ماستنگ هم می ارزه به نیسان
Carlover
بنظرم جای جی تی آر نیسمو تو این دوئل نیست! جی تی ار برای رقابت با سوپراسپرت ها بوده و تولید شده.قیمتش هم خیلی بالاتره،٨٠ هزار دلار کجا و ٢١٢ هزار دلار کجا
اصلا باورم نمیشد تایم پست موستانگ اینقدر بهتر از نیسان باشه! مطمئن بودم تو این مورد نیسان نیسمو میزنه فورد رو که ظاهرا اینطور نیست
چیزی که موستانگ رو فوق العاده میکنه اینه که نوشته برای استفاده روزمره هم خیلی مناسبه! این واقعا توج مهندسیه که ماشین با این مشخصات واس استفاده روزمره هم مناسب باشه
phonix
نیسان خیلی قدیمی تره دیگه به درد رقابت با ماشین های جدید تر بازار نمیخوره وگرنه که کسی دنبال تیون کردن باشه
ضمن اینکه وقتی بشه از یک ماشین مثل شلبی استفاده روزمره کرد نیاز به تکنولوژی خاصی نداره از کروت و فراری و لامبو و… هم میشه این استفاده رو کرد تنها چیزی که مانع میشه قیمت اونا ماشین هاس
تکنولوژی و مهندسی رو باید در مصرف سوخت و قدرت خروجی و آیرودینامیک پیدا کرد
Carlover
از فراری و لامبو هم میشه واس مصرف روزانه استفاده کرد؟!!!!!
mahdi-es17
با این اختلاف قیمت قطعا موستانگ
Hadi
گودزیلا
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
مشخصات شتاب موستانگ رو درست کنید.۰تا۱۰۰ رو که ۳.۲ میزنه حتی کمتر هم زده.۴۰۰متر رو هم ۱۰.۵ میزنه که البته بیشتر ۱۰.۶ ثبت شده.
دانیال_Surrey،England
کجا میزنه ما خبر نداریم؟؟!!
خود فورد گفته شرایط محیا باشه((از پیست چسبون گرفته تا سبک سازی و…)) ۰تا ۶۰ مایلو تو ۳.۳ میزنه و ۱.۴ هم تو ۱۰.۷.
تازه اگه بخوایم حرف سازنده رو ملاک قرار بدیم.((که رفیقت امیر آرمی مدنظرشه))
تو شرایط طبیعی ۱۱.۳ هم به زور میزنه.
AMIN (M.A.S)
فورد خودش اعلام کرده بود یک چهارم مایل زیر ۱۱ثانیه یادم نمیاد عدد اعلام کرده باشن
زیاد از ماستنگ خوشم نمیاد ولی به شخصه ۱۰.۶ دیدم بزنه تو حالت کاملا استوک
۱۰.۵ یا کمتر رو احتمالا با تایر درگ رادیال زده
Aboalfazl demon
۱ ماستنگ تو پیست سریعتره
۲ ماستنگ نمره ۹ گرفته بالاتر از gtr
۳ ماستنگ جدید ترو بروز تر هستش
۴ ارزون تره
انتخابم بهترین کوپه اسپرت دنیا . فورد ماستنگ
Swedish Arrogant Tiger
میشه گفت تمام جدول به نفع ماستانگه، ولی از حس و حال خاص GTR نمیشه گذشت.
دکتر
موستانگ و خیلی دوست دارم،اما قبول کنید کلا گودزیلا یه حس و حال دیگه داره انتخابم گودزیلا
مهدی
اصلا نباید gtr رو وارد لیست میکردین این ماشین سن ماموت رو داره دیگه نمیتونه رقابت کنه
JDM lover
قیمت gtr خیلی زیاده بنظرم باید نسخه پایه رو میاوردید تو دوئل که قیمتش خیلی نزدیکتره
انتخاب خیلی سخته از اونور گودزیلا با اون موتور فوق العاده تیون پذیر
و از اونور هم شلبی gt500 با اون نعره V8
از لحاظ طراحی هم هر دو جذابن
از لحاظ کابین ولی موستانگ یه سروگردن بالاتره
Gt500 در عین وحشی بودن برای استفاده روزمره هم خیلی خوبه
من خودم ترجیح میدم با پول موستانگ یه gtr کارکرده بخرم روش پکیج الفا بندازم ۲۲۰۰ اسبی
Clean Energy
بی هیچ حرفی
موستانگ
عشق
در قلبمه
امیرشایان فرازی
حاجی قیمت جی تی آر اصلا نمی چربه به موستانگ دربرابر موستانگ
HamiD
واقعا انتظار نداشتم این دوتا مقابل هم قرار بگیرن
از اونجایی که واقعا هر دوشون رو دوست دارم و تفاوت قیمتی نمیتونه جای علاقه رو پر کنه اصلا رای نمیدم …
اما اگه بخوام شلبی بگیرم سراغ شلبی ۳۵۰ میرم
و اگه میخوام جی تی آر بگیرم سراغ نسخه معمولی میرم نه نیسمو چون از قطعات اضافی نیسمو خوشم نمیاد حقیقتش …
پدرام
نوشتید موستانگ بهطور شگفتآوری برای استفادههای روزمره مناسب است رو چه حسابی لابد با مصرف صدی ۱۶ !!!
من خودم خیلی طرفدارش هستم اما قطعا برای استفاده روزمره مناسب نیست
اگه برای استفاده روزمره مناسبه پس چرا تو نکات منفی نوشتید پر مصرف
مزدا
اگر گودزیلا قیمتش کمتر بود درجا رأیم اون بود ولی حیف
meysam
انتخاب من شلبی
همون پرفورمنس با ۲.۶ برابر قیمت کمتر
mb675
گودزیلا
mm-yarlou
مار کبری آمریکایی گودیزیلای ژاپنی رو زد
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
document.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );
آیا حساب کاربری ندارید؟
source
یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.