کاربران تپسل و مدیااد از این پس میتوانند از یک حساب کاربری مشترک برای دریافت خدمات تبلیغات دیجیتال استفاده کنند.
پیش از این یکپارچهسازی، کاربران برای مدیریت تبلیغات دیجیتال خود در زمینه تبلیغات اپلیکیشنهای موبایل از پلتفرم تپسل استفاده و برای مدیریت تبلیغات وبسایت (بنری، کلیکی، ریتارگتینگ، همسان و عملکردی)، با پلتفرم مدیااد کار میکردند.
طبق نظرسنجیها و تحلیلها، هلدینگ پگاه داده کاوان شریف متوجه شد که غالب متقاضیان این دو پلتفرم (از جمله تبلیغدهندهها و ناشران) نیاز به مدیریت حسابهای تبلیغات دیجیتال خود به صورت یکجا و یکپارچه دارند. برهمین اساس تصمیم بر یکپارچهسازی حسابهای کاربری تپسل و مدیااد گرفته شد.
دسترسی به داشبوردهای مدیااد و تپسل با یک حساب کاربری، دسترسی به سرویسهای جدید تپسل از طریق همین حساب، یکپارچه شدن کیف پول حسابهای کاربری، امکان افزایش اعتبار برای کمپینهای مختلف در یک کیف پول، مدیریت آسانتر بودجه کمپینهای تبلیغاتی در تپسل و مدیااد و مشاهده تمام گزارشات مالی به صورت یکپارچه از جمله مزایای این یکپارچهسازی است.
در آیندهای نزدیک، دسترسی به تمام سرویسهای جدید تپسل به صورت یکجا و یکپارچه در همین زیرساخت ارائه خواهد شد. مدیران این مجموعه امیدوارند خدمات آمادهسازی شده، گامی هرچند کوچک، ولی موثر و پرقدرت در راستای رشد کسبوکارها و استارتاپها در روزگار سخت و پرچالش کنونی بردارد.
در پایان نکات حائز اهمیت برای کاربران این دو پلتفرم را مرور میکنیم:
برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.
تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا ایمیل خود را وارد کنید.
رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
بازگشت به فرم ورود
