شرکت ژجیانگ جیلی هلدینگ که عموماً با نام جیلی شناخته می‌شود یکی از مشهورترین برندهای چینی در بازارهای جهانی است. این شرکت به‌صورت خصوصی و توسط لی شوفو میلیاردر چینی اداره می‌شود. جیلی در سال ۱۹۸۶ تأسیس و با زیر برند جیلی اتو در سال ۱۹۹۷ وارد صنعت خودرو شد. جیلی اتو هم‌اکنون هفتمین خودروساز بزرگ چین به شمار می‌رود و در سال ۲۰۲۱ فروش ۱.۳۲۸ میلیون دستگاهی را بر جای گذاشته است.
جیلی خودروهای خود را با برندهای متنوعی همچون جیلی اتو، ژئومتری، ماپل، زیکر و برندهای اروپایی و خارجی همچون ولوو، پولستار، لینک اند کو، پروتون، لوتوس و… عرضه می‌کند. جیلی همچنین محصولاتی الکتریکی را با برندهای ویژه‌ای ارائه می‌کند. این گروه خودروسازی در سال پیش بیش از ۲.۲ میلیون دستگاه خودرو را به فروش رساند و آمار فروش محصولات پلاگین هیبریدی‌اش در ژانویه امسال به ۱۷۹۲۶ دستگاه رسید.
جیلی همچنین یکی از سهامداران مهم دایملر یا مرسدس بنز به شمار می‌رود و به تازگی نیز برند اسمارت را احیا کرده است. توجه به گزاره‌های بالا نشان می‌دهد جیلی یکی از مهم‌ترین خودروسازان چینی به شمار می‌رود و برخلاف اکثر برندهای ناشناخته این کشور به دنبال ایجاد بازاری بین‌المللی برای خود است. جیلی با اقدامات حساب شده و خریداری برندهای مشهور جهانی توانسته است جای پای محکمی در بازارهای مطرح باز کند.
چند سال پیش یکی از برجسته‌ترین خودروهای چینی یعنی امگرند EC7 یا امگرند ۷ وارد بازار ایران شد. این خودرو اگرچه به مدت محدودی و به‌صورت وارداتی در کشور حضور داشت اما در همین مدت کم نیز نشان داد با برخی محصولات چینی دیگر متفاوت است و تلاش‌های جیلی برای جهانی شدن را تا حدی به نمایش می‌گذارد.
جیلی امگرند EC7
اگر بخواهیم به‌طور خلاصه طراحی این سدان چینی را توصیف کنیم باید واژه‌های ساده و شیک را بکار ببریم. ظاهر امگرند ۷ هیچ هیجانی را منتقل نمی‌کند اما درعین‌حال با چهره‌ای ساده و موقر روبرو می‌شوید که برخلاف اکثر خودروهای چینی اغراق‌آمیز نبوده و با گذشت چند سال نیز گرد کهنگی بر چهره‌اش ننشسته است. طراحان برای کاستن از سادگی ظاهر خودرو خطوط ظریفی را روی کاپوت و بدنه در نظر گرفته‌اند و گلگیرها نیز کمی حجم گرفته‌اند. چراغ‌های ساده با جلوپنجره و سپر هماهنگی خوبی دارند و در جای‌جای بدنه نیز از کروم استفاده شده است تا ۷ را کمی لوکس‌تر نشان دهد. نکته خوب درباره جیلی ۷ نیز به رینگ‌های ۱۶ اینچی‌اش مربوط می‌شود که در هماهنگی با ظاهر خودرو هستند و کوچک به نظر نمی‌رسند. در مجموع باید به طراحی ظاهری این خودرو نمره قبولی داد هرچند شاید برخی جوان‌ها از سادگی بیش‌ازحدش خوششان نیاید. در مقابل نیز طراحی این خودرو مناسب خانواده‌هایی خواهد بود که چندین سال یک خودرو را نگه می‌دارند.
داخل جیلی امگرند EC7
همان وضعیت بدنه درباره طراحی کابین نیز صادق است. از آنجایی که طراحی ۷ به چندین سال قبل بازمی‌گردد بنابراین نباید انتظار طراحی مدرنی را داشته باشید چراکه در این بخش فضایی به دور از هیجان و مدرنیته را می‌بینیم.
غربیلک فرمان چهارپره در نهایت سادگی طراحی شده است و در کنسول میانی هم نمایشگر ۶.۵ اینچی و ورودی‌های تهویه متفاوت دیده می‌شوند. از نظر ارگونومی مشکل چندانی وجود ندارد و صندلی‌های جلو نیز نسبتاً راحت هستند و پوشش چرمی دارند. بین صندلی‌ها نیز استراحتگاه دست وجود دارد. صندلی‌های عقب نیمکتی اگرچه فضای مناسبی دارند اما برای ایجاد حداکثر راحتی بهتر است دو نفر بزرگ‌سال یا سه خردسال کنار یکدیگر بنشینند. به‌صورت کلی فضای کابین امگرند ۷ جادار بوده و فضای بار بزرگ ۶۸۰ لیتری نیز کاملاً نیازهای یک خانواده را پوشش خواهد داد.
داشبورد جیلی امگرند 7
از نظر متریال بکار رفته نیز باید گفت امگرند ۷ در سطح بالایی قرار ندارد اما در برابر محصولات داخلی کاملاً پذیرفتنی بوده و پس از گذشت سال‌ها هنوز هم حرف‌هایی برای گفتن دارد.
موتور جیلی امگرند EC7
این سدان چینی از یک پیشرانه ۴ سیلندر با حجم دقیق ۱۷۹۲ سی‌سی استفاده می‌کند. پیشرانه یاد شده قدرت ۱۳۸ اسب بخاری و گشتاور ۱۷۲ نیوتون متری تولید می‌کند. همکار این پیشرانه هم گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۶ سرعته اتوماتیک است. درباره تجربه سواری امگرند ۷ باید گفت با سدانی نسبتاً سنگین‌وزن (۱۲۸۰ تا ۱۳۱۰ کیلوگرم) روبرو هستیم که همین موضوع باعث می‌شود امگرند ۷ خودروی چابکی نباشد و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۲ ثانیه‌ای نیز مؤید این نکته خواهد بود. البته نیروی پیشرانه برای ترددهای روزمره کاملاً کافی است و رضایت شما را جلب می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی حدود ۷.۲ لیتر در هر صد کیلومتر برای چنین خودرویی خوب بوده هرچند در شهر بالاتر خواهد بود.
یکی از نکات قابل‌ذکری که برخی مالکان به آن اشاره کرده‌اند سواری نسبتاً خشک و کوبش‌های سیستم تعلیق امگرند ۷ است که شاید از نظر برخی افراد مأیوس‌کننده باشد اما در کل نمی‌توان آن را ایرادی خیلی پررنگ دانست. در مقابل باید به ایمنی بالای این خودرو اشاره کنیم که توانسته است از انکاپ اروپا ۴ ستاره ایمنی کسب کند. قوای محرکه این خودرو استهلاک نسبتاً کمی دارند و نمونه‌های کارکرده آن هنوز هم کیفیت مناسبی را نشان می‌دهند. در جدول زیر مشخصات فنی جیلی امگرند ۷ خدمت شما عزیزان ارائه شده است:
تست تصادف جیلی امگرند EC7
با توجه به اینکه سدان موردبحث متعلق به حدود ۱۰ سال پیش است بنابراین از نظر امکانات و تجهیزات نباید انتظارات بالایی داشت اما در برابر رقبای داخلی بازهم جیلی با دست پر وارد میدان می‌شود. تجهیزاتی همچون سانروف برقی، نمایشگر لمسی، پوشش چرم صندلی‌ها، کیسه‌های هوای جلو و پرده‌ای، حسگرهای پارک و… جزو شاخص‌ترین تجهیزات امگرند ۷ هستند. در جدول زیر می‌توانیم لیست تجهیزات این خودرو را مشاهده کنیم:
 
آن‌طور که گفتیم جیلی امگرند ۷ به خاطر برخی مشکلات وارد کننده و تحریم‌های خارجی دیگر به‌صورت صفرکیلومتر در بازار حضور ندارد اما نمونه‌های کارکرده آن بسته به مدل، نوع گیربکس و تمیزی با قیمت‌های بین ۳۵۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان قابل خریداری هستند.
با توجه به کلاس خودرویی و قیمت این سدان رقبای زیادی در بازار حضور دارند. از ام جی ۵۵۰ گرفته تا رنو مگان و برلیانس H330، دنا پلاس و… جزو رقبای امگرند ۷ هستند که هریک جایگاه خاص خود را در بازار دارند اما توصیه همیشگی ما درباره خودروهای چینی این است که اگر می‌خواهید یک خودرو را برای مدت نسبتاً طولانی‌ای نگه دارید و از بابت یافتن قطعات یدکی آن مشکلی ندارید، جیلی می‌تواند خودروی مناسبی باشد اما اگر می‌خواهید یک خودرو با بازار دست‌دوم خوب و قطعات یدکی فراوان را انتخاب کنید گزینه‌های داخلی و شناخته شده انتخاب بهتری خواهند بود.
ما به‌صورت مفصل این سدان را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم. از جمله مزایای امگرند ۷ می‌توان به ایمنی خوب، طراحی بی حاشیه و ساده، کیفیت خوب قوای محرکه و ادوات داخلی در مقایسه با رقبای داخلی و سایر خودروهای چینی، صندوق‌عقب جادار و… اشاره کرد. البته امگرند ۷ هم خودروی بی‌نقصی نیست و از جمله معایب آن می‌توان به سواری نسبتاً خشک، کمبود قطعات یدکی و قیمت بالای آن‌ها، بازار فروش دست‌دوم بد در مقایسه با رقبای شناخته شده داخلی و… اشاره داشت.
نمای عقب جیلی امگرند EC7
جیلی امگرند ۷ را می‌توان خودرویی دانست که دید مصرف‌کننده ایرانی به خودروهای چینی را تا حد زیادی تغییر داد. این خودروساز چینی کاملاً در مسیر جهانی شدن گام برداشته است و امگرند ۷ تلاش‌های اولیه جیلی برای تحقق این هدف را نشان می‌دهد. امگرند ۷ خودرویی خوب با ایمنی و تجهیزات مناسب است که در زمان صفرکیلومتر بودن طرفداران زیادی را به خود جلب کرد اما حالا با مشکل نبود خدمات و کمبود قطعات یدکی دست‌وپنجه نرم می‌کند و از نظر بازار دست‌دوم نیز تعریف چندانی ندارد. در واقع این‌ها مشکلاتی هستند که اکثر خودروهای چینی در کشور به آن مبتلا شده‌اند و مالکان نیز باید با این واقعیت‌ها کنار بیایند. به همین خاطر توصیه می‌کنیم در هنگام خرید این خودرو دقت کنید و اگر به دنبال گزینه‌ای هستید که سریعاً به فروش برود بهتر است گزینه‌های داخلی را مدنظر قرار دهید.
JDM lover
من خودم شخصا اینو به دنا پلاس و رقبای داخلی ترجیحش میدم
هر چقدرم بازار فروشش بد باشه،
حداقل ایربگش کار میکنه و تونسته چهار ستاره ایمنی بگیره مثل این زباله های ایران خودرو نیست که با یه تصادف ریز مثل کاغذ جمع بشه
فرامرز
ایمنیش با دنا قابل مقایسه نیست. همون اوایل یکیش با یه ۴۰۵ (تقریبا همون دنا) شاخ به شاخ کرد. ۴۰۵ همه ۴ سرنشینش به رحمت خدا رفتن و این هر دو تا سرنشینش زنده موندن
NAVID۰۰۹۸
یادم میاد به شدت بازار بد و نَخَری داشت و دقیقاً تا مردم اومدن به خوب بودنش پِی ببرند از ایران رفت تا آشغال‌های مدیران‌خودرو و برلیانس‌های سایپا بازار را بگیرند !
کلاً تو ایران اگر ببینند محصولی کیفیت خوبی داره ، جلوی فروشش سنگ میندازند ، میدونید چرا ؟!
چون اشتغالزایی کنند با خرابی خودروها و فروش قطعاتش به خلق خدا !
میدونم مسخره میکنید اما باور کنید به این نتیجه رسیده‌ام که زندگی مردم و آسایش مردم کمترین اهمیت را برای عزیزان مسئول داره و همه چیز شعار هست !
اما در مورد این خودرو باید بگم که تو چینی‌ها کمتر کسی از داشتنش ناراحت هست و سواری به نسبت خوبی هم داره اما باید یه نکته‌ای را بدانید که دنده دستی آن را بخرید و نمونه‌های گیربکس اتوماتش مشکلات فراوان دارد و این را از متخصصان این رشته پرسیده‌ام و دیدم که به شدت ضعف کیفیت داره گیربکس اتومات‌ها !
قیمت لوازم تزئینیش هم بالاست !
در کل سعی کنید چینی نخرید و اگر هم میخرید ، محصولی بگیرید که خدماتش در دسترس باشد و لاغیر !!!
Sina
من این ماشین رو داشتم. هیچ هم خوب نبود. لطفا تعریف الکی نکنید.
NAVID۰۰۹۸
کسی این رو با کره‌ای یا ژاپنی مقایسه نکرده !
در حد چینی بودنش نسبت به بقیه بهتر بود !
اگر من تعریف الکی میکنم ، شما اینجا مشکلاتش را بیان کنید تا ما هم چیزی یاد بگیریم و کمک حال خریداران و مالکانش باشه !
امین
نمیخوام از دنا پلاس تعریف الکی کنم.
منتها سرعتی که توی تست انکاپ اروپا انجام میشه از سرعت ۴۰ الی ۷۵ کیلومتر هست.
اما تو ایران عموم مردم حداقل ۱۰ کیلومتر و حداکثر ( برو بالا) کیلومتر بیشتر از سرعت مجاز جاده رانندگی میکنن.
البته همین عمل کردن ایربگ خیلی مهمه.
Twin H Power
شیش سرعته نیست
گیربکس اتومات این ماشین cvt هست
شاهین
سلام تو وبسایت رسمی اینجوری نوشتن
Mohsen. G
ولی cvt است
محمدرضا اشتری – دبیر سایت پدال
این ماشین در ایران، دو مدل ۶ سرعته اتوماتیک و ۵ سرعته دنده دستی داره
TML BN
طراحی بیرونش خوبه ولی طراحی داخل ام وی ام ۵۵۰ که رقیبش ولی نمیدونم چرا در مقاله ذکر نشده خیلی بهتره بیرون ۵۵۰ هم خیلی خوبه و کلا یکم شبیه هم هستن در قیافه
(*توجه ام وی ام ۵۵۰ نه ام جی۵۵۰*)
مانی
بهترین سدان چینی که تو ایران وارد شد همین ماشینه
TML BN
خیر چری ۵۵۰ هم واقعا دنده دستیش عالی بود
TML BN
سدان های ام جی حرف برای گفتن زیاد دارن
M.m
اتوماتش رو داشتم ..انقدر اذیتم کرد فروختم راحت شدم.
پدرام
نکته مهم این ماشین ایمنی اش هست که خیلی مهمه تونسته ۴ ستاره از یورو انکپ بگیره البته با معیارهای امروزی ممکنه دیگه نتونه این عدد رو کسب کنه اما بحث قطعاتش که مطرح میشه یکم سخته پیدا کردنش تو مجله ماشین یه بررسی از این ماشین نوشته بود و اذعان داشت موتور کرولا روش هست نمی دونم این ادعا درسته یا نه
امیرحسین
چندتا نکته مهم داره جیلی امگرند
۱_تنها ماشین چینی وارد شده به کشوره و مونتاژ ایران نیست
۲_تنها خودرو زمان خودشه که به یورو انکپ راه پیدا کرده
۳_مشکل قطعات اصلا نداره چون چندین نمایندگی و شرکت تخصصا دارن قطعات یدکی خودرو چینی وارد و کار میکنن
۴_بی شک تو رده قیمتی هیچ رقیبی نداره.
محمد رضایی
البته تو خودروهای چینی برخی از مدل های ام جی هم در یورو انکپ حضور داشتن و نتیجه قابل قبولی هم کسب کردند در ضمن خودروهای ام جی هم کلاً وارداتی بودن البته به غیر از ام جی ۳۶۰ که مدتی در ایران مونتاژ شد!
دکتر
بسیاری از قطعات لوازم یدکی خودرو با تویوتا کرولا یکسان هست و فیلترها دقیقا یکی هست
حمید
من این ماشین را سه ساله که خریدم خدا را شکر اصلأ اذیت نکرده کیفیت بسیار خوب سیستم موتوری وحجم موتور ،ایمنی بسیار خوبش نسبت به قیمتش،شتاب خوب ،جاداربودنش،وامکاناتش با توجه به سال ساختش یعنی آبشنهایی داره که هنوز روی دنا پلاس رغیب ایرانیش نیست بدون تعصب بگم من حاضر نیست با هیچ ماشینی که توی توضیحات بعنوان رقبای این ماشین نام برده شد عوض کنم.
حسین رفیعی
بنده ۵ساله جیلی دارم ام گرند خیلی ازش راضیم کل ایران باهاش رفتم امنیت بسیار بالا موتور قوی یورو ۵ هنوز به غیر جلو بندی اونم فقط بوش طبق ودسته موتور چیزی ازش عوض نکردم مصرف بنزین خیلی پایینه اگر صفرش نیومد یکی دیگه می‌خریدم اصلا به این سادگی خراب نمیشه شیشه رو که بالا پایین می‌کنی اصلا صدا ندارن بنز c200داشتم این جوری بود
ابراهیم از مشهد
من از سال ۹۴ مدل RV گیربکس دستی خریدم هم قیمت سراتو یه مدل پائین تر و تا الان بجز خرج های عادی مث لنت و روغن و… هیچ خرجی نداشته البته رانندگی من معمولی و هیچ فشار غیر عادی به ماشین نمی آرم ولی به نسبت ماشین های کره ای بد فروشه . ضمناً ماشینم رو با هیچ ماشین نو ایرانی عوض نمی کنم چون ایمنی و ایربگ هایی که در حادثه باز می شوند از خوش فروش بودن مهمتره.
Hadi
از با کیفیت چینی هاست 👌🏼
جیلی واقعا کارش درسته بحثش از بقیه چینی ها جداست…
محمد رضایی
جیلی در کنار ام جی واقعاً از بهترین های چینی هست.
چکاوک
درود به انتخاب شایسته و بجای شما،همین که بعد از این مدت که از تولید جیلی امگرند ۷ میگذره و هنوز هم از لحاظ ایمنی،ظاهری،موتوری یکه تازی میکنه باعث خوشحالی هست،چندین سال هست که این ماشین رو دارم ،تعمیرات فقط در نمایندگیهای مجاز جیلی و استفاده از قطعات استوک و تعویض روغن مخصوص و به موقع ،اصلا با مشکل کمبود قطعات مواجه نمیشین ،تعلیق هم کاملا نرم هست ماشین مخصوص جاده هست اصلا حالت خستگی پیدا نمیکنی،رانندگی در داخل شهر با این پستی و بلندیهای غیر استاندارد که توی همه شهرها متاسفانه هست خب کاملا طبیعی هست که ماشین با این وزن یه خرده اذیت بشین ولی قابل چشم پوشی هست و اصلا قابل مقایسه با ماشینهای ایرانی نیست و در ضمن به زنجیر تایم هم اشاره نکردین که از خصوصیات بارز جیلی امگرند ۷ هست،با تشکر از انتخاب شما.
مهران
نسبت به قیمتش عالیه گذشته از رفاهش آدم احساس امنیت میکنه
M.m
شکر خدا بعد از کلی تحقیق خریدم..خدا پدر طراح و سازندش رو بیامرزه.همین که با پول ناچیزی به نسبت ماشینهای داخلی میتونی این ماشین رو بخری و عشق کنی کلی ارزش داره.دوستم دنایصفر خرید شاکی بود از مشکلاتش.ولی این ماشینا بعد از شش هفت سال هنوز اینجور مشکلات رو نداره.بخرید شک نکنید.
جلالی
دوستان من بخاطر علاقه شخصی در مورد همه ماشین ها دست کم اطلاعاتی دارم ، برای خرید ماشین یکی از فاکتورهای مهم قیمت اونه ، پس برای خرید یک خودرو باید دید با پولی که براش هزینه میکنی بطور کلی چه کیفیتی دریافت میکنی من خودم سه سال پیش که امگراند خریدم با کلی تحقیق و بررسی به این نتیجه رسیدم و الان هم تو این مدت از انتخابم کاملا راضی ام، قیمت قطعات اونم اصلا گران نیست حتی نسبت به برخی از تولیدات داخلی مثل ال نود که ارزانتر هم هست ضمنا کیفیت قطعات اونقدر بالاست همردیف ماشینهای کره ای که معمولا کارتون به تعمیرگاه نمی افته مگر روغن و لنت ترمز و قطعات مصرفی ، یکی از دوستان گفت ماشین خوب و با کیفیت رو پس از مدتی از بازار خارج میکنند کاملا جفرسون درسته ، دوو سیلو یادتون هست تولیدش قطع کردند، جلوی واردات جیلی رو گرفتند و…نمونه های زیادی است اونهایی که رقیب داخلی ها بشه سنگ اندازی میکنند.اتفاقا بازار داخلی ها رو هم به عناوین مختلف داغ میکنند که فقط همین یک حسن را هم داشته باشه که مشتریهای خودش رو پیدا کنه وگرنه کیفیت اصلا …
رضا۵۸
درود.من سال۲۰۱۵صفر خریدم ولی مدل ۲۰۱۴.هنورم دارمش.عااااالی.هیچ عیبی نداردمگر گرانی قطعات. نه کمبودش.
طاهر
من از سال ۲۰۱۵جیلی امگرند اتومات هاچ بک یا همان RVرا برای خانمم گرفتم الان با ۱۷۰هزار کارکرد فقط دوبار لنت ترمز عوض کردم و یک بارم رادیاتور که لاکیش شکسته بود خداروشکر اینقدر از این ماشین راضی هستیم که کنارش ماشینهای دیگه گرفتیم و فروختیم ولی دست به این ماشین نزدیم به نظرم این ماشین عالیه و ضمنا این ماشین را من در ترکیه و عربستان به وفور دیدم واگر بد بود آنها سوار نمی شدند.
ARMIEN
سلام
اگر بخواهیم این خودرو را با تولیدات داخلی مقایسه کنیم بدون اغراق باید بگم از کیفیت و امتیازات بسیار بالاتر و قابل توجه تری برخورداره که به جرات میشه گفت اصلا قابل مقایسه با تولیدات داخلی نیست .
تولیدات داخلی اغلب پس از تحویل از نمایندگی برای تعمیرات مختلف ریز و درشت _ از تنطیم دربها و کاپوت گرفته تا تعمیرات موتور و گیربکس و … _ باید بارها به تعمیرگاههای مجاز و تعمیرگاههای سطح شهر مراجعه کنی که اگر از اطرافیانتان نظرسنجی بفرمایید به میزان رضایت از تعمیرات انجام شده و سایر پارامترها ، پی می برید. راحت تر بگم اصلا چرا باید کسی که خودروی صفر می گیره باید به تعمیرگاه آنهم در ماه و سال اول (با حجم بسیار زیاد مراجعه کنه)
بنده خودروی صفر داخلی هم خریداری کرده ام و این خودرو را هم سه سال است که دست دوم خرید کرده ام واقعا راضی ترم و به جز لوازم مصرفی هیچ هزینه ای به ما تحمیل نکرده.
در ضمن کسی که خودرو را ازش گرفتم رفت پژو پارس خرید توی اولین مسافرتی که با پارس رفت تماس گرفت و گفت حاضره پارس خشک بده و ماشین جیلی رو پس بگیره.
ممنون تصمیم با شما عزیزان …
محمد
سلام
بسیار بسیار ماشین خوب و عالی هستش مخصوصا نمونه دستی استهلاک بسیار پایینی داره ، ابهت و کلاس خودروهای خارجی رو داره ، کمی سواری خشکی داره که با نیتروژن و جایگزین کردم کمک فنرها با تویوتا کمری حل میشه ، مصرف قابل قبولی داره ، جاداره ، ایمنی بالایی داره ، و صادقانه بگم کسانی که بدنبال خودروهایی در کلاس آزرا و ماشینهای کره ای و یا کلا خارجی هستند و به علت گرانی ها نمیتونن بخرند ، همگی به دنبال جیلی و امثالهم می گردند زیرا تا حدودی نیاز آنها برطرف می شد ، همچنین قطعات جیلی به راحتی قابل تهیه هستش ، همه نمایندگی های چینی و برخی فروشندگان متفرقه نیز قطعاتش رو دارند برای مثال فیلتر روغن موتور سوزوکی قابل جایگزین کردن هستش البته قطعات خود دستگاه موجوده ، و همین امر که عرض کردم جدیدا باعث شده تا بازار خوبی داشته باشه
آشیل
سلام به همه دوستان من ماشین های قبلیم.الانترا-اوپتیما-موهاوی و اسپورتیج بوده که هر کدوم رو یک سال نگهداشتم بعد بخاطر تنوع عوض میکردم. اما جیلی سواری امگرند ۷ اتومات از سال ۲۰۱۴ تا الان دارم و حدود ۱۰۰ هزار کیلومتر هم باهاش رفتم و اصلا دوست ندارم عوضش کنم.
بسیار ماشین کم آزاری هست خصوصا اگه سرویس های دوره ایش رو به موقع انجام بدهید
ایمنی و لذت سواری ماشین های خارجی رو داره خصوصا برای خانواده خوبه و قیمت لوازم یدکیش هم نسبت به ماشین های خارجی خیلی کمتره
خیلی از لوازمش با تویوتا کرولا یکی هست و اگر دوست داشتین میتونید کرولایی نصب کنید که یک عمر کار میکنه
در پناه حق
علی
ماشین ایمن و خوبیه اما کوبشش زیاده که مناسب کشور ما با این وضع جاده ها نیست
قطعاتشم خیلی گرونه در حد کره ای ها ولی کیفیت قطعات کره ایها رو نداره
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط digitalwebmaster