تترلند در راستای اجرای کمپین ریبرندینگ خود، در اقدامی نوآور در فضای رمزارزی ایران، هویت بصری خود را به صورت توکن غیرقابل معاوضه NFT ایجاد و رونمایی کرد.
تترلند که به عنوان یکی از مراجع تبادل رمزارز تتر در کشور شناخته می‌شود، چندی پیش به مناسبت گذار از چهارمین سال فعالیت خود، از ری‌برندینگ و آغاز کمپینی مربوط به آن خبر داده بود. اکنون برای نخستین بار در کشور، از هویت بصری جدید تترلند در قالب NFT در پلتفرم جهانی اوپن‌سی (Opensea) رونمایی شد.
هر برند با گذشت زمان یا تغییر اهداف استراتژیک باتوجه‌به نیازهای کاربران، دست به نوسازی خود می‌زند و رفتار تجاری‌اش را تغییر می‌دهد. تترلند نیز که پنجمین سال ارائه خدمات خود را آغاز کرده است، در راستای ری‌برندینگ گام برداشته و طی اقدامی که در فضای رمزارزی ایران نوآورانه محسوب می‌شود، هویت بصری خود را به‌صورت توکن غیرقابل‌معاوضه (NFT) ایجاد کرده باشد.
تاکنون، هیچ برندی به‌طور رسمی و غیر‌رسمی چنین اقدامی نکرده است. حتی در میان برندهای بین المللی نیز به‌جز چند برند فعال در حوزه صنعت مُد مانند برند DKNY، کمتر برندی را می‌توان در این راستا مثال زد.
گفتنی است کمپین ریبرندینگ تترلند، کمپینی 360 درجه در راستای چشم‌انداز و اهداف جدید این برند است که با ماموریت تحقق اهداف پیش رو و در هماهنگی با فعالیت گسترده‌تر تترلند در آستانه ورود به پنجمین سال فعالیت رسمی‌اش، آغاز شده است.
تترلند پس از ریبندینگ و رونمایی NFT هویت بصری جدید خود، شعار تازه این برند را با عنوان «سادگی نهایت هوشمندی است» اعلام کرد؛ که می‌تواند در پس خود، پاسخی متناسب با خواسته‌های جدید جامعه کاربران رمزارز کشور داشته باشد. درواقع این صرافی گامی برای ایجاد و دستیابی به هارمونی و تعادل منطبق با سطح خواسته‌های جدید جامعه رمزارز کشور برداشته است.
برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.
تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.

نمایش


رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟




نمایش

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا ایمیل خود را وارد کنید.
رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


بازگشت به فرم ورود

source

توسط digitalwebmaster